Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - karpen

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / TR-15 Infernon hankinta
« : 23.04.03 - klo: 09.42 »
Ei tr-15 rally ole mikään rata-auto, jonka pitäisi kulkea 100  :shock: , mielestäni auto on tarpeeksi tehokas, jos ajetaan siellä missä ralliautoilla pitää ajaa, eli maapohjaisella radalla  8)

2
Polttisautot / TR-15 Infernon hankinta
« : 01.04.03 - klo: 10.49 »
Lainaus käyttäjältä: "adrenaliini"
Voisko joku kertoo (vähän) tosta TR15? kiinnostais olisi pientä kiinnostusta.


n. 1 vuoden kokemuksella voin suositella tr-15:sta täydestä sydämestä  :)  Ostimme kaveriporukalla 3 autoa, eikä yhdessäkään ole ollut vikaa kytkimessä. Voimansiirto on pelannut hyvin, ainoastaan jos kasausvaiheessa jättää pienet kumiset o-renkaat laittamatta vetoakselin sisäpäähän, putoaa etu-vetoakseli tielle...  :?
Moottori on helppo säätä, koska matalien kierrosten seosruuvi puuttuu (toisinaan kaipaisi säätämistä)
Autoa voi virittää lisäämällä 2-vaihteisen vaihteiston ym.... tai vaihtamalla tehokkaammaan moottorin.....

3
Polttisautot / Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« : 10.03.03 - klo: 10.38 »
Itselläni on myös kokemuksia maahantuojan toiminnasta. Kyseessä oli GS-15 moottori. Moottori oli ajettu oikein sisään. Olin ajanut sisäänajon jälkeen n. 1 l verran, kun moottori "leikkasi kiinni" hiljaisessa vauhdissa. Otin kannen pois ja näin, kuinka männäntappi oli mielestäni epämääräisessä asennossa. Soitin maahatuojalle, ja lähetin koneen heille. Kun muutamaan viikkoon ei kuulunut mitään, soitin maahantuojalle ja kysyin moottorista. Sieltä sanottiin, että moottorilla on ajettu liian laihalla, onka seurauksena teflon tappi on sulanut ja he myivät sylinteri-mäntä sarjan puoleen hintaa. Kun moottori tuli takaisin, huomasin ettei sitä ei oltu avattu ollenkaan. Kun aloin vaihtamaan mäntää oli männäntappi todellakin poikki ja teflontappi oli täysin ehjä. Soitin maahantuojalle uudestaan, he eivät halunneet kommentoida asiaa, mutta laittoivat nyt ilmaiseksi uuden korjaussarjan.

4
Minulla on myös tr-15 rally.  Itselläni oli sisäänajovaiheessa vaikeuksia saada kone käymään, kun seosruuvi on 3 kierrosta auki, pidin seosruuvia n. 2 ja puoli kierrosta auki, sekä hehkun kiinni koko tankillisen ajan. Kyseisessä kaasarissa ei ole kaasulinkissä seosruuvia, vaikka ohjekirjan mukaan kyseisessä kaasarissa pitäisi olla ruuvi. Olen soittanut asiasta maahantuojalle ja heidän mukaan Suomeen tulevissa autoissa on yksinkertaisemmat kaasarit (ei pysty säätämään tyhjäkäynti seosta erikseen) Tästä varmaan johtuu, että autoa ei saa käymään seosruuvin ollessa auki 3 kierrosta.
Olen ollut autoon todella tyytyväinen. Osat ovat huomattavasti kestävämpiä, kuin halvemmisssa ready set autoissa...
Olen aloittanut harrastuksen myös reilusti yli ajokortti-ikäisenä... nyt ikää alkaa olemaan 30 v, mutta leikkikaluja pitää löytyä......[/quote]

5
Polttisautot / Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« : 22.01.03 - klo: 15.03 »
Kyllä tr-15 rally on kova sana liukkailla... varsinkin kun löysin vanhat monsterin renkaat ja vanteet :D Koriksi laitoin vanhan 205 pösön kopan.... kyllä lähtee...

6
Polttisautot / TR-15 Rally:stä etu-/takaveto?
« : 10.01.03 - klo: 12.45 »
Olen ajanut tr-15 rallya sekä taka-, että etuvetoisena. Etuvetoisena pystyi ajamaan, mutta takavetoisena auto pyöräti todella helposti ympäri. Diffien kanssa ei ole ollut mitään  ongelmia... johtukohan vahvemmista diffesitä vai ajotavasta????

7
Polttisautot / Landmax 2
« : 09.12.02 - klo: 14.11 »
tr-15 rally on ihan hyvä peli.. viime kesänä ajettu n. 5 litraa, eikä autosta ole hajonnut mitään.  
Moottorista katkesi männäntappi, mutta sekin meni takuuseen.
Ostimme kolme autoa samaan aikaan, eikä muissakaan ole ollut suurempia ongelmia, ainoastaan yksi narukäynnistin hajosi aika alkumetreillä.

8
Polttisautot / TR-15 / TR-15 Rally moottorin vaihto
« : 27.11.02 - klo: 12.47 »
Alustassa on moottoripukeille paikat.

Sivuja: [1]