Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - tommys

Sivuja: [1] 2
1
TeknoRC / Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« : 10.11.14 - klo: 07.48 »
Ei mitään selkeää vastausta ole antaa, mutta moottorin vaihdoin HW 4000KV 4 poleen niin ongelmat loppuivat... 4700 oli sisälle muutenkin turhan kärttyinen.

Tuulettimia tuo säädin tuhoaa, kytkee ropellin kumpaan tahansa porttiin niin tuntuu et on tähtien asennosta kiinni et palaako vai toimiiko...

Itse asiassa tuo flekti on ollut epäilty syyllinen, mutta kun goos kirjoitti noista konkista, niin piti varmistaa. Tässä noparissa on sellainen "ongelma", että kun sen voi sammuttaa etänä tornista, niin ei tule tsekattua pyöriikö tuuletin ajon jälkeen. Vahva epäilys on, että se on pätkinyt ajossa, nyt vaihdettu uuteen, muttei ole vielä testattu.

Nyt en sotke Tekno ketjua tämän enempää, palataan hw-sähköissä aiheeseen, jos tarvis.

2
TeknoRC / Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« : 09.11.14 - klo: 16.46 »
Mulla hobbywingin v3.1 ja siinä perässä hobbywingin 4700kv 4pole.
Ongelmana tuppaa olemaan et säätimen lämmöt tuppaa nousemaan...

Löytyikö tähän syy, oliko konkissa vikaa? Mulla sama vaiva descissä hw3.1+hw4000kv combolla, noparin tempcut viheltää pelin poikki. Ajellaan nyt toistaiseksi toisella noparilla, mutta olis kiva saada toi luotettavaksi.

3
Perjantai ilta meni vetari ongelmien parissa ja hermot oli koetuksella viidennen vetarin katkeamisen jälkeen!

Ei saisi nauraa, mutta hieman hymyilytti tilanne, missä autosta irtoaa puolet pyöristä yhdellä kertaa.  :grin:

4
Kisoihin lähdettiin tavoittelemaan nelkkujen B-finaalipaikkaa, joka myös toteutui. Itse asiassa jopa hieman odotuksia paremmin, sillä matkaan sai lähteä ruudusta numero 2. Finaaleissa olikin ensimmäisillä kierroksilla paikoin aika ahdasta ja jonkin verran sattumia, mutta letkan hieman hajaannuttua päästiin kilpaa ajamisen makuun, missä kaatoihin ei ollut varaa. 2/4 laskutapa antoi sopivasti anteeksi, sillä kaksi erää meni hyvin ja kaksi muuta alusta alkaen aivan pieleen. Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen.

Durango toimi ensimmäistä kertaa koko kisan ilman mitään remonttia, missä suurimpana tekijänä siirtyminen RPM tukivarsiin ja x-ray pinneihin. Auto oli sinällään helppo ajettava, joskin tehoa oli karvan verran liikaa ja välitys piikin verran liian lyhyt, mikä yhdistettynä pakasta revittyihin minispikeihin teki autosta varsin aggressiivisen, ja ajaminen vaati rutosti itsehillintää.

5
Tulokset Tammisaari SCSC I (17.5.2014)

SC2-10
----------------------------------A-Finaali
1. Tony Liljeqvist
2. Matti Peltoniemi
3. Albin Ljunqvist
4. Max Söderlund
5. Tuomas Nieminen
6. Marko Tetri
7. Johan Ljunqvist
8. Oskari Saarela
----------------------------------B-Finaali
9. Jyrki Suominen
10. Ville Poti
11. Roland Westerholm
12. Tero Toivonen
13. Tommi Suuripää

SC4-10
----------------------------------A-Finaali
1. Lauri Ruotsalainen
2. Eeli Vieno
3. Henrik Andersson
4. Max Söderlund
5. Martti Myllyntaus
6. Juha Mäkinen
7. Mikko Ylinen
8. P-J Hyytiäinen
9. Jesse Lindholm
10. Heikki Suontausta
----------------------------------B-Finaali
11. Niko Vuorenmaa
12. Jani Ravantti
13. Tommi Söderström
14. Sami Jalo
15. Sami Suokas
16. Antti Turtiainen
17. Oskari Saarela
18. Jarkko Savola
19. Antti Silvennoinen
20. Tommi Suuripää
----------------------------------C-Finaali
21. Sami Paatelainen
22. Tuomas Lindgren
23. Tero Piipponen
24. Jon Lindgren
25. Aki Kaukovirta
26. Janek Pähn
27. Tom Hallikainen
28. Madis Kullas
29. Petri Roine

Kiitos osallistujille ja talkooporukalle sekä Euro RC:lle palkinnoista ja sarjan tukemisesta.

Edit: lisätty liite missä näkyy kerhot, autot sekä finaalieräsijoitukset

6
Miten on radalla porukkaa ts. rata auki huomenna lauantaina ja sunnuntaina? Olisi ihan kiva tulla katsastamaan paikka ja rykäistä pari akullista niin ei ihan kylmiltään tarvitsisi kisaan lähteä :-)

Ollut niin huono sää, ettei olla oltu radalla viikkoon. Vettä on tihkuttanut vähän väliä, eikä radan pinta oikein pääse kuivumaan. Tuo keinonurmi on niin liukas kosteana, ettei ajamisesta oikein tule mitään. Huominenkin näyttää forecan mukaan kovin märältä, mutta ilmoitellaan heti kun keli paranee ja porukan aikatauluun sopii treenisessiot.

7
Saako varikolla yöpyä kuten aikaisemmin?
Jos olisi hyvä keli voisi perjantaina treenata vähän...

Seuran puolesta yöpymiselle ei ole estettä, mikäli noudattaa jokamiehen oikeuksia/velvollisuuksia.

8
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 17.03.14 - klo: 23.36 »
JOs olet käyttänyt vain yhtä shortya niin auto on tosi kevyt ja painopiste aika edessä, mielummin satulat tai kaksi shortya.

Jeps, sun setuppilappuja on tässä nimenomaa aika tarkkaa apinoitu, kun ei talven aikana ole ollut aikaa ja paikkaa treenata/säätää. Tosin tuo FF-Racing shorty alusta + yhden shortyn käyttö aiheuttanee sen, että setuppi ei välttämättä toimi sellaisenaan tuossa autossa. Se oli hyvä vinkki minkä heitit Joensuussa ajon rauhoittamiseen, että ottaa ohjauksesta D/R:ää pois, ja jättää vaan just sen verran kuin rata vaatii. Toinen mitä vois kokeilla on laittaa ohjauksesta vähän curvikäyrää siten, että on vähemmän kääntöä aluksi. Sieltä lähettimen päästä kun se rauhattomuus on loppupeleissä lähtöisin...

9
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 17.03.14 - klo: 22.53 »
Turkulaiset väitti että heillä perä oli rauhalisempi kun tukivarret eivät olleet käänettyinä, eli voi se ehkä sisäradalla olla helpompi, ei ole ollut aikaa kokeilla. Jos haluat takapitoa kokeile Exotekin 3.5 tai 4.0 asteista takahingepinni holderia. Sillä saa autoon jopa liikaa takapitoa, kokeilin molempia ja tuovat tosi paljon takapitoa. Suomessa niitä myy ainakin Hobbyfactory ja RacersRCshop...

Ok, ei auta kun itse alkaa testailemaan, kun saadaan tuo oma ulkorata auki. Tämän auton kanssa kun on yhtä parin tunnin tiksin harjoittelua lukuun ottamatta ajettu pelkkää kisaa - eikä niissä ole oikein ollut aina aikaa säädellä, kun noita tukivarsia on mennyt talven aikana aika tavalla. Kisat myös hieman huono paikka testailla eri säätöjä, kuten esimerkiksi viimeksi turussa liian löysät jouset -> nose dive hyppyjä tai tiksissä ilman etuvakaajaa -> auto katollaan vähän väliä.  :tongue: No, tässä ulkolaitteessa on RPM:n varret ja XRAY:n pinnit, joten ainakin tukivarsiremonteista päästäneen. Pitää kesäksi lastata tuo myös tupla-shortyillä, jos paino rauhoittaisi, ja autosta tulisi hieman hitaammin reagoiva.

10
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 16.03.14 - klo: 23.46 »
Kesällä se teki mielestäni autosta helpomman ajaa, sisäradalla en ole kokeillut.

Sitten jätetään ne väärinpäin, helppous olisi hakusessa. Jotenkin niin hirveän levoton ollut toi toinen auto tämän talven, etenkin hieman liukkaammalla alustalla. Jos tästä toisesta saisi hieman hitaammin reagoivan.

11
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 15.03.14 - klo: 09.22 »
Moro!

Miten Durangon iskarit ilmataan tuon iskarinkorkin ilmausreiän kautta? Itse en ole onnistunut ilmaamaan sen kautta kun en tiedä että miten se tapahtuu vaan joka kerta kun iskaria olen ilmannut sen kautta niin öljyyn pääsee helvetisti kuplia...

Täytä iskari öljyllä. Ensin esimerkiksi reiluun puoleenväliin saakka. Liikuta mäntää varovasti ylös-alas, että ilmat poistuvat männän alta. Täytä tämän jälkeen täyteen, anna seistä niin kauan, että mahdolliset ilmakuplat nousevat pintaa (mäntää voi varovasti liikutella samalla. Kun ilmat ovat poistuneet, iskari on täynnä öljyä ja mäntä on alhaalla laita korkki kiinni, ilman ilmausruuvia. Työnnä mäntä varovasti ylös, jolloin ylimääräiset öljyt poistuvat ilmausruuvin kautta. Laita ilmausruuuvi paikalleen kun mäntä on ylhäällä. Jos ei työnnä mäntää aivan ylös saakka, niin saat reboundia iskariin, mutta itse en ole laittanut.

Takaiskareissa olen suorittanut kaksikertaisen ilmauksen, eli jatkanut tuosta vielä siten, että olen pumpannut iskaria 10 kertaa, tämän jälkeen ilmausruuvi auki ja mäntä varovasti ylös, ilmausruuvi takaisin kiinni.

12
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 14.03.14 - klo: 21.07 »
Mikä vaikutus RPM:n takatukivarsien käännöllä (iskarit taakse) on käyttäytymiseen? Tuossa kun autoja nyt vertasin, missä toisessa on käännetty ja toisessa ei, niin tuolla näyttäisi ainakaan akseliväliin mitään isompaa muutosta tulevan.

Edit: akselinpaksuuden verran eli ~3mm kasvaa akseliväli tukivarsien käännöllä.

13
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 21.02.14 - klo: 00.49 »
Voisko joku kertoa, mitä eroa revolla ja summitilla on?

Rakensin aikani kuluksi Summitista E-Revon näillä osilla:

Combo:
- Hobbywing Xerun M6B Combo 1/8 Car (Sensored) (Blue) COMBO-M6B(BLUE)

Alusta:
- Traxxas Revo Progressive 2 Rocker Arm Set (TRA5358)
- Traxxas Shock Springs (std. front 120mm) (Silver - GTR 4.9) (2) (Revo) (TRA5442)
- Traxxas Shock Springs (std. rear 120mm) (Blue - GTR 5.9) (2) (Revo) (TRA5444)

60wt öljyt sisälle muuten vakioiskareihin.

Kori&Siipi:
- Traxxas ProGraphix Body w/Decal (E-Revo) (TRA5611X)
- Traxxas Exo-Carbon Revo Wing (TRA5446G)
- Traxxas Revo Body mounts, front & rear (TRA5314)
- Traxxas Revo Wing Mount Includes Hardware (TRA5411)

Renkaat&Vanteet: [Edit: nämä vastaavat kooltaan Revon orkkis Gemini Wheels/Talon Tyres pakettia]
- Pro-Line F-11 3.8" 17mm 1/2" Offset Wheels (PRO2742-03)
- Pro-Line Shockwave 3.8" All Terrain Monster Truck Tires (PRO1193-00)

Tarkoituksella kevyet renkaat ja vanteet, eikä BigJoe tms. rengastusta, koska autoon jäi Summitin lukolliset diffit muovivetareineen, joiden kestävyys rajallinen. Renkaissa kierros Gorilla-teippiä sisällä, niin ei pullistele niin kovasti.

Summitin puskurit jätin toistaiseksi ennalleen, voishan tuohon Revon puskimet hommata:
- Traxxas Bumpers Front and Rear (Black) (TRA5335X)

Kuten tuossa aiemmin mainittiinkin, niin diffit ja vaihteisto pitäisi vielä vaihtaa, jotta saisi aidon Revon. Revon diffeihin saisi sitten teräsvetaritkin kiinni. Mutta tuossapa ne erot käytännössä on.

Kuvassa siis matala Summit vai onko tuo nyt alennusvaihteistolla ja lukoilla varustettu E-Revo. Korissa suojamuovi päällä, kun lopullinen väri vielä puuttuu.

14
Ajattelin näihin kisoihin hieman panostaa, ja kävin pari viikkoa sitten tavoistani poiketen treenaamassa yksi sunnuntai. Taka-ajatuksena oli tietty saada rata tutuksi ennen SCWC-kisoja - ja miten kävikään - pojat olivat laittaneet radan aivan uuteen uskoon tällä välillä. Ja hienoksi olivatkin laittaneet. Rata oli mielestäni erinomainen, ja nyt sitä oli kiva ajaa myös tuupilla. Myös autot toimivat erinomaisesti, kuski sen sijaan voisi keskittyä enemmän ja jättää rengassekoilut sekä muut toimivan auton kummalliset säätämiset vähemmälle. Ja saatiinhan näihinkin kisoihin se pakollinen tukivarsiremontti mukaan kuvioihin - varmaan joku "radiohäiriö" iski korokkeen laineissa...  :laugh:

Niinpä ennen viimeistä finaalia D-finaalin voitto oli kolmen kauppa. Joel päätti ensimmäistä kertaa "urallaan" keskittyä ennen ajoa ja sehän kannatti. Ratkaisu syntyi maaliintulokierroksella jälkimmäisissä kummuissa korokkeen edessä joissa johtoauto teki virheen ja Joel pääsi ykköseksi. Tiukoille meni!

Jos muuten kenelläkään sattuisi olemaan kuvattuna tuo viimeinen finaali niin kovin mielellään sen itselle kopsaisin.Ei tosin taida D-finaalit olla niitä kuvatuimpia finaaleja.  :grin:

En usko, että kovin kauaa menee, kun hän jo ajaa niissä finaaleissa, jotka kuvataan. Kieltämättä vikan kierroksen otteen herpaantuminen, ja finaalivoiton valuminen sillä hetkellä hieman harmitti, mutta kun palkintojen jaossa näin kenelle hävisin, ei harmittanut enää yhtään. Onnittelut pojalle finaalin voitosta sekä lahjakortista. Palkinnot menivät aivan oikeaan osoitteeseen.

Kiitos vielä järjestäjille ja kanssakilpailijoille.

15
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 02.02.14 - klo: 20.11 »
Ei varmuutta onko tipahtanut kisoissa 1.2, mutta jos rata-alueelta löytyy sormus, sileä ulkopinta sisällä kaiverrus, niin laittakaa privaa.

16
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 19.01.14 - klo: 13.31 »
Revon vakiojouset:
5442 Spring, shock (red) (GTR) (4.9 rate silver) (std. front 120mm) (1 pair)
5444 Spring, shock (red) (GTR) (5.9 rate blue) (std. rear 120mm) (1 pair)

Summitin vakiojouset:
5649 Spring, shock (red) (long) (GTR) (5.4 rate double orange stripe) (1 pair) [front]
5648 Spring, shock (red) (long) (GTR) (4.9 rate double yellow stripe) (1 pair) [rear]


Traxxasin sivuilta löytyy hyvin tietoja malleista:
http://traxxas.com/products/models/electric/5608erevobrushless-downloads
http://traxxas.com/products/models/electric/5607summit-downloads

17
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 12.01.14 - klo: 15.26 »
Durango kestää ihan hyvin rata-ajoa. 210:n takavarsissa taisi tulla vain käyttötunnit täyteen siinä Joensuun kamelihyppyrissä, koska ne meni perjantain harjoituksissa siinä kohtaa lähes peräkanaa heti alussa. Ja ne olivat ensimmäiset mitä koskaan olen autoon vaihtanut. 210:n etutukivarsi taisi olla ihan oma reipas ajovirhe. 410 ei puolestaan kestänyt nokkakolaria letkujen takaa hypänneen Teknon kanssa, siitä tuli hieman isompi remontti.

Sellaista se välillä on, pienet remontit kuuluu asiaan, ja onneksi Durangolla erinomainen varaosapalvelu kisoissa. :-)

18
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 09.01.14 - klo: 11.08 »
Noi on nelkun etutukivarret.

Juu, kaksi kappaletta 410:stä (umpinaiset), mutta on siinä yks tuupinkin etunen. Ei viittiny alkaa kuvaa retusoimaan... :-)

ps. kiitoksia eilisistä hingepin/rengaskaupoista ja ajovinkeistä.  :smiley:


Noi on nelkun etutukivarret.
tais Tommilta mennä molemmista vähän kaikkea rikki :)

Ainoa osa joka kuluu on spurrin akselilla oleva pikkulaakeri. Olisiko samalla akselilla oleca holkki kulunut?

Juu, parempi mekaanikko kuin kuski - mikä ei tosin tarkoita, että olisin mikään hyvä mekaanikko. :-) Mä oon nyt yrittäny säästää sitä pikkulaakeria vetämällä laatikonkuoret mahdollisimman hellästi kiinni siitä kohtaa mistä ne tulee moottorilevyyn kiinni. Muutoin se holkki tekee aika kovan paineen sinne laakereiden välille.

19
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 09.01.14 - klo: 10.13 »
Tuossa vielä etusia viime viikonlopulta.  :tongue:

20
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 09.01.14 - klo: 10.05 »
Tuosta hingepinin ympäriltä nuo tuntuvat porsivan. Viime viikonloppuna sain vaihtaa molemmat 210:n takatukivarret.

21
Kuten tuossa aiemiin kuulutuksia jo kehuinkin, niin sen verran kehitysehdotusta, ihan yleisestikin, että kun kuuluttaja erän aikana tuota sen hetkistä paremmuusjärjestystä luettelee, niin sukunimen sijaan/lisäksi jäin kaipaamaan kilpailijanumeroa. Pystyisi paremmin hahmottamaan erän aikana, paljonko matkaa seuraavaan, ja onko oma sijoitus miten pahasti uhattuna. Kisaa seuraavan yleisönkin olisi varmaan helpompi löytää kärkiautot numeron kuin nimen perusteella.

22
Kiitos kilpailusta. Rata vaikutti aluperin videon perusteella helpommalta mitä todellisuudessa, koska siinäpä ei näkynyt tuo rajallinen pitoalue, joka rankaisi heti epätarkasta ajolinjasta. Myös tuo takahyndän "vinous" korokkeeseen nähden aiheutti ensi alkuun landaamisia kovalle alustalle. Kuulutukset toimivat erinomaisesti, ja tilan antaminen nopeammille oli helppoa. Kilpailukutsutopicissa hieman epävarmaksi jäänyt RC4 ponderin toiminta myös varmistui; yhtään lappia ei jäänyt laskematta tälläkään versiolla.

23
Traxxasin ja muidenkin "oikeiden" RC-autojen ohjaimet ovat liian suuria pari-kolmevuotiaan käteen. Lisäksi ne kulkevat liian lujaa parivuotiaalle, jotta hän hahmottaisi mihin suuntaan pitää milloinkin ohjata. Itse kävin juuri lelukaupassa ostamassa pikku-Crawlerin micro-rattiohjaimella kolmivuotiaalle. Hintaa oli vähemmän kuin Traxxas Summitin saamille vaurioille viime kesänä (ensin suoraan puuta päin=puskuri katki ja iskarin varsi kieroksi, sitten suoraan pitkään heinikkoon kaasu pohjassaa=> kardaani poikki ja moottori paloi).

24
Kilpailukutsut / Vs: -Kilpailukutsu- SCWintercup 2-Joensuu
« : 09.12.13 - klo: 19.10 »
Toimiiko RC4 vai pitääkö olla hybridi?

25
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 09.11.13 - klo: 20.08 »
Tässä turun setuppi
https://www.dropbox.com/s/yzna67kojaiq4ua/DESC410R%20-%20setuppi%20turku.pdf

Vaihdoitko keskidiffin öljyt reilusti löysempiin, vai onko setuppilapusta jäänyt nolla pois?

26
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 30.10.13 - klo: 22.48 »
Jos ei ole samoja vakaajia kuin minulla niin kannattaa luultavasti ajaa ilman etuvakaajaa, ja takavakaajaksi vaikka vakio. Minulla auto ei ole koskaan toiminut hyvin jos etu ja takavakaaja on yhtä paksuja vaan takavakaajan pitää olla paksumpi.

Ootko käyttäny alkuperäisiä v2:sen pultteja takaiskareiden yläpään kiinnityksessä tuon alutornin kanssa? Se torni on noin puolta ohuempi komposiittiin nähden, joten niiden pulttien alle pitäisi laittaa läjä prikkoja, jotta pultit saa kiristettyä torniin. Laitoin nyt muovishimmejä, mutta ne pitännee vaihtaa vähintään metallisiin, kun ovat aika pehmeitä.

Tein sen nyt aika pitkälti tuon linkkaamasi Turkusetuppilapun mukaan, etu ja takadiffit aavistuksen löysemmät samaten iskariöljyt. Tuota LRC-palikkaa ei ole, mutta muilta osin likipitäen samanlainen, tekniikka mukaanlukien. Poikkeuksena FF-racing shorty mod, missä takimmainen akku korvattu lyijytäytteisellä vaahtomuovilla. Jännä lähteä aivan puskista kisoihin - kestääkö paikat, ja kulkeeko tuo suoraan ollenkaan vai toisinpäin - kulkee vain ja ainoastaan suoraan.

27
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 26.10.13 - klo: 16.27 »
Jos ei käytä sisäkoria niin paras on ehkä sen v muotoisen tuen päällä joka siis on servon yläpuolella. Kakspuoli teipillä ja nippuside sen tuen ympäri niin ei varmasti irtoa. Jos käyttää sisäkoria niin toi paikka ei toimi.

Ok, siihen siis. Täytyy tsekata toi sun setuppilappu vielä läpi, jos sais jotenkuten ajettavan sen pohjalta. Mulla kun ei ole noita kaikkia samoja palikoita tuossa autossa.

28
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 26.10.13 - klo: 13.45 »
Mikä olisi paras paikka ponderin kiinnitykselle? Kuumaliimalla pohjalevyyn, nippareilla etupuskurin päälle? Jos lähtisi ens viikonloppuna Turkuun ulkoiluttamaan nelkkua, jolla en ole kierrostakaan ajanut, niin en kaipaisi ponderiongelmia, kun löytyy varmaan muutakin ruuvattavaa. :-)

29
Oli kivat kisat, ja todella nätti päiväkin. Teknisiä ongelmia, jotka häiritsivät ajoa, oli valitettavasti liikaa. Alkueristä pystyin ajamaan vain yhden kolmesta, koska spurrin akselin laakeri sanoi sopimuksen irti ryhmittäydyttäessä toisen alkuerän starttiin. Tästä välys akseliin ja spurri sileäksi. Sitten menikin alkuerät ohi, koska piti noukkia laakerikuulat pois laatikosta (2wd). Vaihdoin samalla huvikseni uudet slipperpadit, jotka pitivät hyvin ekan finaalierän. Toisen erän aikana slipperi alkoi luistamaan niin maan vietävästi (Asson hi-torq palat). Erätauolla slipperin säätöä, mutta luiston sai loppumaan vain vetämällä slipperin pohjaan. Ei hyvä, joten vaihdoin takaisin alkuperäisiin paloihin. Seuraavan erän viimeisellä kierroksella irtosi moottorin liittimestä yksi (tehtaan)juotos, joten kahden vaiheen voimin tultiin linkaten maaliin. Seuraavassa puolestaan irtosi nopari pohjalevystä (Asso servo tape, foami meni keskeltä halki, eli liimapinnat jäi pohjalevyyn ja nopariin). No, eipä tuo haitannut ajoa, mutta näemmä tuo Asson leimalla varustettu tavara ei toimi Durangossa.

Laitetaan nyt tähän loppuun vielä, eräänlaiset tulokset nämäkin: pizzalistan top3 annokset (prosenttiosuus tilatuista annoksista, otos 24 annosta):
21% Dillinger
17% Hawai
12,5% Rullakebab

t: pizzaboy #9 :-)

Edit: Kiitos EuroRC:lle "Rookie" -palkinnosta. Viime kuussa aloitettu SC-harrastus ja ekat kisat. Tästä on hyvä jatkaa.

30
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 10.09.13 - klo: 17.23 »
Mä kyllä suosittelen sct pro 4000kv comboa. Toimii ja kestää eikä kuumene ja vauhtia on varmasti tarpeeksi. Joidenkin proo kuskien mielestä kaasuntuntuma ei oo niin hyvä kuin jossain parhaissa huippusäätimissä,  mut mun mielestä siinä ei oo mitään vikaa. Enempi tottumiskysymys varmaan.

Ok, ehkä on järkevää hankkia tuollainen yleisesti käytetty peruspuurtaja, eikä lähteä sooloilemaan jonnekin rajamaille.

Sivuja: [1] 2