Kyllä se hyvin meni ja mukava oli ajaa. Lopussa otin autoa vielä noin 5mm ylöspäin ja tuntui, että se oli hyväksi, todellakin hypyt oli hieman mukavammat. Samalla nostin koria yhden pykäklän edestä ja takaa, että kaikissa tilanteissa renkaat pyörii vapaasti. Laitoin myös ohuemmat litkut takaiskareihin ja noin 80g lisäpainoja akun alle. Etupäähän piti laittaa vähän aurausta, että sai auton kääntymään, kuitenkaan se haukkaillut ainakaan pahasti. Jotenkin järjenvastaista, mutta autolla oli parempi ajaa ja hypätä kun akku oli edessä. Slipperin vedin melkein lukkoon.
Mitä tuohon konetehoon tulee, niin 10,5T on mulle aivan riittävä, jopa hieman liiankin tehokas. Toiset tietysti tykkää kovemmista tehoista, mutta ainakaan minun autolla ei sitä tehoa voi tiehen siirtää. Mielenkiinnolla odotan viikonlopun kisoja. Veikkaanpa, että siellä ratkaisee aika paljon myös se, kuinka hyvion onnistuu olemaan pois kolareista ja muista härdelleistä.