Ok, no oli tosiaan vanha tulppa sekin, jolla tuo efekti tapahtui. Nyt pitää jostain löytää lisää P-kolmosia. Pakissa on pari uutta O.S:n P7 -tulppaa mutta mahtaako kannattaa noilla edes kokeilla ainakaan enää nyt syksyn kylmillä keleillä?
Ihan tip top säätöihin ei auto siis vielä tullut. Hana pohjassa kävi ensin röpöttämällä ja
parin - kolmen sekunnin päästä alkoi vasta kunnon laulu. Tämän jälkeen jarrutus ja reipas kaasun paino, niin moottori hiukan booasi ennne kiihtymistä. Ilmeisesti sitten päänäula kuitenkin liian piikillä? Mutta jos sitä hiukankaan aukaisi, niin kone kävi sitten jo selvästi rikkaalla. Tuossa OS:ssä hämmentää se keskialueen neula, sen säätämisestä kun ei ole vielä kertynyt kokemusta.
Mutta ehkäpä se tulppa ei tosiaan ollut ihan hyvässä hapessa joten seuraavaksi uusi tulppa kehiin ja sitten taas testailua.
Tosin kyllä Kössi kulki aika haipakkaa jo noillakin säädöillä ja punaisella kurkulla.
Ero alkuperäiseen pannuun on kyllä vähintäänkin huomattava. Ja bonuksena tulee parempi käyntivarmuus, kunhan saa ruuvit kohdilleen.