Kirjoittaja Aihe: Traxxas Summit  (Luettu 514181 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #780 : 09.05.11 - klo: 22.40 »
Mää melkee sanosin että käyttäjässä tai/ja setupissa vikaa jossei tuo vakiopata kestä  :shocked:
/ Jere Siirilä

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #781 : 10.05.11 - klo: 07.24 »
Mun Summitilla on ajettu pari talvea ja hieman myös kesällä. Talvella Jumbo Kongeilla ja vedetty pulkkaa joissa on ollut välillä päälle 7v lapsia (yksi kerrallaan kylläkin). Edelleen on vakiomoottori paikoillaan ja vakiovetarit.

Koska autossa on hidas- ja nopeapuoli niin ei kannata väkisin kihnuttaa hiljaa tai raskassa maastossa sillä isollavaihteella. Siinä kuitenkin moottori lämpiää helposti ja lyhentää sen kestoa.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa Okku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #782 : 10.05.11 - klo: 21.52 »
Onks noiden led valoje pakko olla toss.Mutt aika tekninen :shocked:

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #783 : 10.05.11 - klo: 22.41 »
Onks noiden led valoje pakko olla toss.Mutt aika tekninen :shocked:

ei niil valoil mitään merkitystä lähinnä ulkonäköä kuiteskin ne hajoo.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa disu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #784 : 12.05.11 - klo: 18.05 »
Käyttääkö kukaan teistä summitissa yhtä 4s lipoa tai kahta 4s lipoa rinnan, niin että non-bec puolella on jumpperi? Mitenkähän tuo bec kestää 4s lipon?

http://s115.photobucket.com/albums/n281/suicideneil/otherstuff/single4slvcevxwiring.jpg

Tuollaisen kuvan löysin, mutta tuntuis että 4s on liikaa becille.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #785 : 12.05.11 - klo: 19.06 »
Eiköhän bec ottaisi virtansa molemmilta akuilta, jos se kestäisi 4s (tai 16.8 voltin nimhit). Tiedä hänestä onko miten hyvä valikoima akkukoteloihin mahtuvia 4s-lipojakaan...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa disu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #786 : 12.05.11 - klo: 20.19 »
Eiköhän bec ottaisi virtansa molemmilta akuilta, jos se kestäisi 4s (tai 16.8 voltin nimhit). Tiedä hänestä onko miten hyvä valikoima akkukoteloihin mahtuvia 4s-lipojakaan...

Tuli äsken älynväläys ja kokeilin lähteekö evx-2 päälle pelkällä vastarilta saamallaan virralla ja kyllähän se lähti :) Eli kytkin vastariin 7.2 akun ja noparin normaalisti vastariin. Vielä kun uskaltais kokeilla toimiiko niin, että laitan non-bec puolelle 4s akun ja bec puolen jätän auki, koska vastarissa on akku?

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #787 : 24.05.11 - klo: 09.04 »
Itelle ja kaverille saapu eilen summitit, lysti vehe mutta jos kovaa haluaa ajaa niin se ei vakiona onnistu. Vorza on sitä varten, toi hoitaa sellasta herrasmies möyrintä hommaa.
Ja lystiä piisaa kun saa 3in summittia samalla tontille.

Onko tota noparia tarvetta jäähdyttää tuolla traxxaksen lisäpuhaltimella, ajoni on pää asiassa pikkupuolella möyrimistä eli ilmavirta sitä ei jäähdytä.

Kukaan muutellu lukkojen kytkeytymis järjestystä?
Lukot tarvis modata niin että järjestyis ois takalukko, molemmat, niinkuin oikeissakin autoissa ruukaa olla.

Tän topicin sivulla 8, noin puolessa välissä on joku amerikan pojan valkoinen summitit, jossa on "boggerit" eli mudslingerit alla, osaisko joku kertoa minkä kokoset ne on? Ja käviskö summitin orkkis vanteille. Ite kun en ole vieläkään oppinu noista vanteiden ja renkaiden koosta mitään.
« Viimeksi muokattu: 25.05.11 - klo: 14.20 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #788 : 30.05.11 - klo: 20.55 »
Mistä olette tilaillu teräsvetareita summittiiin? Kun tarvis kait vähän erilaiset kun e-revo, revo jne.. lukon puolinen vetarihan on lyhyempi?

LISÄYS,
Kelläään velineonin tuota tehokkaampaa settiä summitissa? Oliko nyt sitten VXL-3s. Kaipaisin pientä piristystä kulkupuolelle, kuitenkaan menettämättä hitaasti ajon mahollisuuksia.
« Viimeksi muokattu: 07.06.11 - klo: 14.04 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #789 : 14.06.11 - klo: 20.48 »
Olkaahan varovaisia niiden pikkuservojen kanssa, kun kiristätte servovartta tai vastaavaa. Ei todella kestä paljoa kiristystä.
Iteltä meni summitista servo, sabesta uusi ja vivun kiristys paikalleen servo napsahti kerran yli ja nyt napsuuu kokoajan kunnes lukko kytkeytyy.
Ei kestä myöskään sitä että ilman virtoja kääntelee, taas napsahtaa yli. 
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #790 : 16.06.11 - klo: 20.36 »
Moi,

olen uusi tällä foorumilla ja muutenkin vielä aika noviisi näissä asioissa. Olen tässä ajellut Traxxaksen E revolla (1:16) jonkin aikaa. lipoilla joten menohaluja on jo liikaa. Odottelen että posti tuo mulle Englannista, tänään olivat postittaneet sen, eli wheelbarin, jos saisi hieman tolkkua tohon menoon. Katselin että muillakin on Traxxaksen (miten kirjoitetaan muuten tämä? siis Traxxaksen ?) autoja täällä. Hienoa! Nyt haluaisin hieman kookkaamman auton kaveriksi, olen katsellut joko E-maxxia tai sitten Summittia. onko kellään kokemusta näistä? Hieman erilaisia, yksi kulkee kovaa vakiona ja toinen menee sitten ihan minne vaan. Jotenkin toi Summitti n minua kiinnostanut jo kauan koska se on monella tavalla hieno, saa kaukosäätimestä lukot päälle etee tai taakse tai molempiin akseleihin, saa myös eri välitykset napin painalluksella, ja se on todella muutenkin kookas ja näyttävä laite. Niin, se mitä minua hieman huolestuttaa on vauhti, onko se vakiona aivan liian mopo, että heti tarvii sitten vaihtaa siihen harjattoman moottorin  ym. Taitaa olla etä joutuu laittamaan toisen ohjainlaitteen ym. en ole ihan varma. Mutta se maksaa sitten taas jonkin verran ja sitten on taskussa ylimääräinen moottori. E-maxxissa olisi kaikki menohalut (lipoilla) valmiina, mutta se on hieman pienempi ja ehkä ei kiive joka paikkaan, ja ne välityshommat voisi olla jees, siis mitä Summitissa on, koska esim. nykyinen on kyllä liian nopea/herkkä hiljaiseen ajoon. Kommentteja minulle kiitos, onko joku kokeillut Summittia vakiomoottorilla? Toinen asia on että jos sitä lähtee modaamaan harjattomaksi meneekö siitä vesitiiviys? Kommentoikaa nyt tällaiselle aloittelijalle..... mitä kustantaa jos sen sitten haluaa saada harjattomaksi?
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #791 : 16.06.11 - klo: 20.40 »
Hyvillä akuilla huippunopeus vakiona noin 30kmh.
Ja oletuksena harjattomilla menee vedenkestävyys.


...ja luethan tämän ketjun läpi, niin saat paljon vastauksia  :cool:
/ Jere Siirilä

Poissa Kurayamino

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #792 : 17.06.11 - klo: 15.20 »
harjaton Summitti oli mukana matkalla ja oli huvittavaa ajella kaupungissa kun ihmiset ja eläimet katsoivat yllättyneenä ja osa kyselikin jotain. Kuitenkin täytyy mainita että oli kyllä paras ajopaikka tähän mennessä tuo Oulun Raksilan ja Välkkylän välinen puisto. Avarat pyörätiet ja lentäviä havuja tai irtosoraa. Ehdottomasti parasta oli kuitenkin tuon mäen takana oleva nurmikenttä jossa oli mäkeä ja alle metrisiä jyrkkiä nurmihyppyreitä. Auto lensi parin metrin korkeuteen ja laskeutui siisitisti alamäkeen.

Saisi vain tuossa touhussa olla jäykempi alusta.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #793 : 22.06.11 - klo: 19.34 »
Serkulle tuli talvella E-maxx... itellä ollu keväästä asti 1:10 summitti...
Summitti kestää tuolla vakio voimansiirrolla todella hyvin, myös törmäilyä ja vettä. (toistaiseksi)
emaksista meni talvi pakkasilla takarungon kiinnitys palasiksi eli perä irtosi, tosin -20c on aika rankkaa muoville.
muuta vikaa ole ollu maksissakaan, vaikka on pidempään ajettu.

Aika kivasti auttaa menohaluihin nuo lipot, mutta ei ole tullu kepsillä koitettua mitä toi e-maxx ja summitti kulkee.
Sen verran tuosta e-maxin kovaa kulkemisesta että ei siinä summittiin verrattuna merkittävää nopeus / kiihtyvyys eroa ole... kun viivaa otettiiin.

Summitin lukon servot ei vaikuta kovin pitkä ikäsiltä, myös renkaat on pehmeytensä ansiosta heikot, iteltä on jo kaikkien 4renkaan kylki revenny. Eipä tosin tunnu vaikuttavan vakio nopeuksilla ajoon mitenkään. Ja jos haluat vauhtia niin uskon vahvasti että joudut päivittämään renkaat muutenkin.

Itse ajan paljon mielummin summitilla kuin e-maxxilla, sopii omaan käyttööni paremmin. Kun vorzalla voi tyydyttää kovaa ajamisen haluat, niin summitilla voi mönkiä ajaa vähän kovaa  :D

Sen verran lisäään että jos autoa rupeet ostamaan varmista että saat uusia malleja missä on tuo giganen ohjain eikä vanha. Suomessakin näkyy olevan vielä liikkeissä myynnissä e-maxia noilla vanhoilla mekahertsi ohjaimilla.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #794 : 24.06.11 - klo: 11.48 »
Mukava kuulla. Meinaatko ettei summitilla ja emaxilla ole paljon vauhtieroja. Ainakin spekseissä on näin, oletko emaxilla ajellut lipoilla? Itse olen kyllä kallistumassa siihen emaxxiin, tai sitten hpi savega fluxiin, juuri sen takia että toi summitti kulkee hieman liian hiljaa? En ole sellaista päässyt kokeilemaan, se olisi hyvä koska silloin tietää kyllä saman tien onko tarpeeksi lujaa kulkeva peli. Jos jollain semmoinen löytyy tässä pääkaupunkiseudulla olisi mukava päästä näkem''n sellaista livenä. Toisaalta saahän sen päivitettyä harjattomaksi jos se ei kulje tarpaaksi lujaa, mutta onko siinä sittenjärkeä, esim. emaxxi kulkee varmaan tehtaalta tullessaan tarpeeksi lujaa. Summitissa olisi taas muita kivoja juttuja.........on tää vaikeata. Tästä juttutreadista sain paljon lisätietoa Summitista, kesti vaan vähän aikaa lukea se läpi.
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #795 : 24.06.11 - klo: 12.03 »
Niih jos oot ostamassa e-maxia harjattomana vakiona niin tokihan tuo summittia paljon kovempaa kulkee, Ville puhuu hiilellisestä e-maxista ja siihenhän on taas ihan turhaa vertailla esim. Savage Fluxia mikä on harjaton vehje aina. Siis jos harjattoman fluxin tai emaxin ostaa niin meno on kun eri planeetalta vauhtinsa osalta, kun fluxissa missä on aina harjaton kone vakiona. Toki päivittää pystyy summittiinkin harjattoman, mutta aattelin nyt selvennellä tilannetta ettei harjallinen e-maxx/savage flux oo kuluiltaan mitenkään samalla viivalla, kuin harjallinen maxi.
« Viimeksi muokattu: 25.06.11 - klo: 18.54 kirjoittanut Lassi »

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #796 : 24.06.11 - klo: 13.06 »
Juuri näin, kyllä se minulle tulee harjaton vehje, harjalliset ovat hieman halvempia mutta kun on nyt tottunut e-revoon, 1/16 harjattomalla moottorilla niin kyllä se sellainen pitää olla. Ainakin toi oma nykyinen kulkee 2s loipolla ihan riittävästi, joten voi olla että toi Summitti riittäisi alkuun, ja saahän sen päivitettyä harjattomaksi, maksaa kai jonkun satasen, mutta.........tätähän tämä harrastus on.
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #797 : 24.06.11 - klo: 15.21 »
Niih jos oot ostamassa e-maxia harjattomana vakiona niin tokihan tuo summittia paljon kovempaa kulkee, Ville puhuu hiilellisestä e-maxista ja siihenhän on taas ihan turhaa vertailla esim. Savage Fluxia mikä on harjaton vehje aina. Siis jos harjattoman fluxin tai emaxin ostaa niin meno on kun eri planeetalta vauhtinsa osalta kun fluxissa missä on aina hiilellinen kone vakiona. Toki päivittää pystyy siihen harjattoman, mutta aattelin nyt selvennellä tilannetta ettei harjallinen e-maxx/savage flux oo kuluiltaan mitenkään samalla viivalla kun hiilellinen maxi.
Harjalinen ja hiilellinen on sam asia ja flux ei tosiaankaan oo harjallinen.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #798 : 25.06.11 - klo: 16.00 »
Tervetuloa padasjoelle katsomaan, harjallisia e-maxxia ja summittia. Tarkoitin tosiaan harjallista e-maxxia ja summittia. Niissä ei keskenään kauhea ero ole, molemmissa lipot.

jos olet kerran harjatonta ostamassa, niin siihen en osaa suositella kun savage fluxia, KESTÄVÄ KESTÄVÄ JA KESTÄVÄ. 4S:llä ajaessa, 6S:llä ei ees pysty ajamaan vakiorenkailla, vauhti kasvaa niin suureksi että renkaat ei pysy menossa enään mukana. Ja jos ei huippuja ota 6s:llä niin sama ajaa sitten 4s:llä. Pääsee paikat helpommalla, 6s mm. katkoo teräs kartaanit savagesta.

harjattomasta e-maxxista ei tosiaan ole kokemuksia.




Kyosho Inferno MP9e

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #799 : 25.06.11 - klo: 18.53 »
Niih jos oot ostamassa e-maxia harjattomana vakiona niin tokihan tuo summittia paljon kovempaa kulkee, Ville puhuu hiilellisestä e-maxista ja siihenhän on taas ihan turhaa vertailla esim. Savage Fluxia mikä on harjaton vehje aina. Siis jos harjattoman fluxin tai emaxin ostaa niin meno on kun eri planeetalta vauhtinsa osalta kun fluxissa missä on aina hiilellinen kone vakiona. Toki päivittää pystyy siihen harjattoman, mutta aattelin nyt selvennellä tilannetta ettei harjallinen e-maxx/savage flux oo kuluiltaan mitenkään samalla viivalla kun hiilellinen maxi.
Harjalinen ja hiilellinen on sam asia ja flux ei tosiaankaan oo harjallinen.

Juh kirjotus virhe joutunu joukkoon.

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #800 : 26.06.11 - klo: 00.09 »
Kiitos kutsusta, hieman pitkällä pois on Padasjoki. Savagea olen katsellut myös, silloin harjaton versio, mutta nyt näyttää siltä että olen päättymässä Summittiin. Saahän siihen vauhtia lisää sitten jos ei muuten riitä. Jotenkin se vaan säväyttää! Onko teidän Summitti vakio, ja millä akuill ajelette? Riittääkö vauhti sillä?
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #801 : 26.06.11 - klo: 09.03 »
Onko teidän Summitti vakio, ja millä akuill ajelette? Riittääkö vauhti sillä?
Eipä se kovin pitkään vakiona säilynyt, mutta vakiosähkötkään ei ihan onnettomat ole. Huiput jää niillä kuitenkin ehkä vähän turhan alas, joten itse päivittelin sitä myöten harjattomiin. Autossa on ollut "kilowattiharjattomia" joilla mennään sataa, mutta nyt on kiinni sensorillinen, aika maltilliset tehot antava harjaton. Huiput on ehkä luokkaa 40 km/h, mutta möyrintäkin sujuu hienosti. Ja jos tarvitsee mennä kovempaa, niin löytyy harjaton iso E-Revo sitä varten. Lankomies ajelee halvimmilla mahdollisilla kiinan-4S-harjattomilla ja on tyytyväinen, joskaan ei aja möyrimisajoa. Eikä ole hyppimisessä mennyt rikki mitään.

Akkuina tuli kokeiltua vakionimhejä, mutta käytännössä 4S-lipoilla tulee ajettua. Vakinoparissa harmillisesti ei ole cutoffia lipoille. Akkukotelo toimii 2S hardcase lipojen kanssa pääsääntöisesti oikein hienosti, mutta 3S sopivia 3S lipojakin löytyy...

Puhuttaisi kaventaa auto Slayerin tukivarsilla ja katsoa tulisiko autoon lisää skaalamaisuutta. Sopivat vetarit vaan uupui pakista, niin jäi tekemättä.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #802 : 26.06.11 - klo: 10.54 »
Kiitos vastauksista, eli jos lipoilla haluaa ajaa täytyy ostaa erikseen cutoffin, eikös niitä saanut aika edullisesti jostain. E-maxx on toinen vaihtoehto mutta ulkonäkö, lukittava diffi ym. houkuttelee Summitin ostoon. Mulla on sitten erevo (1/16) joka kyllä kulkee aika hyvin, olen 2s lipolla ajanut, siis harjaton malli minulla. Jostain näin että esim. kershawdesigsillä on hieman tehokkaammat moottorit Summitiin, ja silloin vesitiiviyskin säilyisi. Millä moottorilla olet itse ajanut nyt kun sanoit että mennään noin 40km/h? Onko se kanssa vesitiivis? Vaikeata tämä auton valitseminen.
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #803 : 26.06.11 - klo: 12.15 »
Lipohälytin oli itsellä käytössä vakionoparin kanssa. Tulee akun balanseriporttiin kiinni ja ei maksa paljoa.

Speed Passion Silver Arrow V2.0 ESC + 1/8 Cirtix 2200KV Sensored moottori on nyt kiinni
http://www.speedpassion.net/en/productDetails.asp?p=1816801V2M22&c=CMB

Kombo ei liene vesitiivis, mutta pistin noparin tuonne takakoritolppiin kiinni, eli aika ylös. Jos ei kahlaa kovin syvässä vedessä, niin ei ongelmia. Harjattomassa E-Maxxissahan on MMM-kombo, joka on ihan toimiva setti Summittiinkin.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #804 : 26.06.11 - klo: 12.17 »
ja tällä saa jo vauhtia tarpeeksi, veikkaan ainakin näin. Kiitos tiedoista. Miten noi kaikki ulkomaan kaupat toimittaa Suomeen?
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #805 : 26.06.11 - klo: 12.23 »
ja tällä saa jo vauhtia tarpeeksi, veikkaan ainakin näin. Kiitos tiedoista. Miten noi kaikki ulkomaan kaupat toimittaa Suomeen?
Kaikki on suhteellista. E-Revossa vastaavan teholuokan sähköt oli aiemmin kiinni ja tehoja teki mieli saada lisää, kun en omistanut muutakaan "nopeaa" autoa.
Noilla sähköillä tehoja on käytössä huomattavasti MMM-komboa vähemmän. Minusta auton ajo-omituisuudet vaan tahtoo loppua kesken kovemmilla sähköillä, jos tarkoitus on ajaa myös hitaasti ilman, että autosta vaihtaa muutakin kuin vaihdetta.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Nudde

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #806 : 26.06.11 - klo: 12.59 »
Joo, suhteellista se on, luulen että ostan kumminkin sen Summitin, saahan sen myytyä eteenpäin jos oli väärä ostos, ja kyllähän siihen hieman vauhtia saa lisää jos on tarvetta. Lähinnä maalla, talvella lumikinoksissa ym. se on varmaan hauska vekotin. Ja jotenkin vaan niinin "siisti". Oliko sulla Erevossa mikä moottori kiinni?
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #807 : 26.06.11 - klo: 13.29 »
Oliko sulla Erevossa mikä moottori kiinni?
HobbyWing 4465SL 2000kv
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #808 : 29.06.11 - klo: 14.54 »
Meillä parissa summitissa tollaset akut, pituutta menis enempi.
MUTTA KORKEUS JA LEVEYS EHDOTTOMAT MAKSIMIT!
Näilläkin joutuu hieman johtojen ulostulo aukkoa laajentamaan.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=15518
Suosittelen tuota kauppaa jos ulkomaan hommat onnistuu. PELAA NÄTISTI ja kohtuu nopea.

Kun laittaa summittiin tuota (mahd. myös e-maxx) lipo hälytintä ni kandee selvittää kumpi akku tyhjenee nopeammin ja panna hälytin siihen !!!
Hälyttimeksi itelle tulossa tälläsiä 3kpl, joista ainakin yksi tällä hetkellä ylimääräsenä.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10343
Lassi näitä jo käyttääkin, ja toiminut pidemmän aikaa hienosti.

Jos tahdot voin ottaa hieman videoo tuosta vakio summitin nopeudesta noilla lipoilla.
Itteä kiinnostas saada kokemuksia tuosta velineonin xl3 nopari+motti kombosta, saisko sillä pientä lisäpotkua tuohon, ja kuinka se pärjää  noin ison auton kanssa. Jos VXL lässissä on tollaset? Paino ero summitissa ja lässissä melkonen.

Vetarit vaan meinaa ratkeilla takaa bigjoet alla ja lukot kiinni. En ymmärrä miten ne kestää noilla harjattomilla, vai mitä te laitatte vetareiksi? Kun on vielä noi pituus erot. Kahden mittasia vetareita menee summittiin.
Oisko tälläset:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZJC9&P=**Missing%20Data**

Sitten tämä:
kershawdesigsillä on hieman tehokkaammat moottorit Summitiin, ja silloin vesitiiviyskin säilyisi.

Tuolla liiterissä on kaverin auto jossa on tuo kershawin tuplamoottori paketti, yhdessä motissa voimaa hiukka enempi kun summitin vakiokoneessa.
Kyllä siinä kulkupuoli on paljon parempi, vaikka noi on jo vanhat ja väsyneet moottorit. Nostaa mm. keulan kun lyö kaasun auki. Mitä vakio summitti ei lipoilla ihan herkästi tee. Ja näyttäis kestävän myös koskessa / purossa ajoa.


NIIIIN, ja osaako joku neuvoa mitkä hobbykingin servot passais hyvin tohon lukkojen ohjaukseen?

« Viimeksi muokattu: 29.06.11 - klo: 21.06 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e

Poissa pasa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Summit
« Vastaus #809 : 03.07.11 - klo: 21.25 »
aijon ostaaaaaa!!! :wink: paljo makso?