Tälläsenhän vois melkeimpä hommata ja myydä nuo kaikki muut autot pois kun ajelua tulee niin vähän.
Muutenkin oli just kaverin kanssa puhetta, että joku "jokapaikan" auto olis riittävä nykyään.
+ 17mm hexit (käy Truggy vanteet/renkaat)
+ tietty vaihteet ja diffit
+ koko (vähän isompi kuin Revot ja Maxit)
+ moottori 775 kokoa = paksumpi = mahtuu suoraan XL harjatonta järeämpi :lol:
+/- Traxxas edelleen pysynyt Suomessa laillisessa 27mhz Am taajuudessa, joten ei tule ongelmia autoa ostaessa jenkeistä ja radiotkin saa edelleen myytyä, jos tarvista. Miinuksena vanha Am edelleen.
- taas harjalliset sähköt ja kone tuota perus Mabuchi laatua eli ei kestä pitkään.
- valot (jotenkin voin ne sietää scale autossa, mutta en monsussa)
- vaatii 4 kanavaisen radion, joten paremman (gigasen) käyttö hankaloituu jos ei "lennokki" radioo käytä tai luovu yhdestä "lennosta" vaihdettavasta ominaisuudesta.
- 2 ohjaus-servoa.
- vaatii vakiona 2 akkua samaan aikaan.
- vakiona kulkee vain n. 32km/h eli puolet pitäis saada nopeutta lisää vähänkään enemmän ajaneelle.
Saa nyt nähdä innostuuko tämmösen hommaamaan, mutta ainakin heti tulisi muutoksina mieto harjaton tekniikka ja gigasen 3-kan radion käyttö = diffien lukitus manuaaliseksi.
Toisaalta ei pitäis olla hankala tehdä sillein, että 1 vaihteella menee diffit lukkoon ja 2 auki
Ei ole kokemusta mulla noista Traxxas digi servoista, mutta tavalliset ovat epätarkkoja ja voimattomia, joten modina heti 1kpl Futaban huippu digi ohjaukseen.