RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: m.e. - 15.08.09 - klo: 23.14
-
Tässä alkumaistelua, vielä kerran pojat:
http://www.youtube.com/watch?v=91qmf3sG0aU&fmt=18
-
Organisaation puolesta kiitos ja anteeksi. Risuja ja ruusuja kiitos.
-
Moro
Kiitos hyvistä kisoista.
+Jyväskylän rata on hieno.
+bufetti ja järjestelyt toimi hyvin.
+Oma ajokin meni välillä ihan putkeen tai ainakin pysyi niiden välissä.
+Xray team toimi hienosti.
+8 hyppyri on hieno ja suht vaikea, ja vaati veronsa.
-korokkeella hieman tiivistä.
Olisko tuloksia mahdollista saada niin että näkis myös finaalien kaikki kierrosajat tai edes best lapit.
-
Olipa mukava Jyväskylän reissu, kiitokset vaan järjestäjille jotka taitavat lepäillä vielä.
Suuret kiitokset RC-Garagelle ekan polttiskrossikokeilun mahdollistamisesta. Ekan kerran kokeilin M8 autoa perjantaina ja pienellä totuttelulla Lavangossa (5 tankillista) suoraan kisaan. Kahden ekan alkuerän jälkeinen 13. sija oli kyllä huomattavasti enemmän kuin odotin, loppu ei sitten mennyt ihan putkeen kun 1/4 finaalin eka kierros kesti 20 sekuntia enemmän kuin muilla ja jäin nousupaikasta n. 15 sekuntia, sijoitus 5.
Kivaa oli jopa finaalia katsellessa, ei edes harmittanut, sen verran hienosti herrat (erityisesti Jose ja Ari) ajoivat. Ei taida jäädä itsellä viimeiseksi kisaksi, varmaan ensi kesänä sitten lisää...
+ Hong Nor toimi loistavasti
+ Jani ja kilpakumppanit neuvoivat aloittelijaa
+ Rata
+++ mekkaaja Petsku
- vanha paineletku
- 1/4 finaalin ekalla kierroksella irronnut korisokka
- hotelli
-Sami-
-
Missäs ne tulokset? Vai olenko tosi sokea? (luultavasti)
-
Kiitos vielä kaikille kisassa mukana olleille kilpailijoille sekä erityisesti kilpailupäivän talkoo väelle. Kisa oli meidän eka polttis kisa, josta johtui osa pienistä viiveistä. Kaikesta huolimatta kisa saatiin kunnialla loppuun ja tulokset seinälle. *J*
Tulokset ja finaali erittelyt. Tarkemmat läpit tulee ensi viikolla...
M8
Pos No Name
1 56 Joseph Quagraine
2 55 Arto Heinonen
3 43 Harri Peltomaa
4 12 Jaakko Hietaoja
5 41 Kaius Perttilä
6 54 Markku Honkanen
7 51 Mikko Mäkinen
8 52 Ari Heinonen
9 53 Marko Eklund
10 42 Jarno Siltanen
11 45 Jari Valkola
12 58 Matias Kuusinen
13 13 Harri Valli
14 37 Reijo Mattila
15 34 Jussi Luopajärvi
16 26 Ari Jyvä
17 38 Tomi Mairue
18 47 Joel Nissinen
19 27 Pauli Helin
20 46 Jethro Lehtojärvi
21 48 Heikki Valtonen
22 31 Sami Huhta
23 23 Sami Salmela
24 11 Heikki Vepsäläinen
25 24 Teemu Taalamo
26 35 Aku Tehikoski
27 32 Matti Jokelainen
28 22 Niko Vuorenmaa
29 33 Mika Huttunen
30 25 Petri Nirkkonen
31 15 Turo Holm
32 44 Matti Honkanen
33 57 Joonas Vuojalahti
34 36 Jouni Paananen
35 21 Max Mört
36 14 Tuomo Örling
37 17 Jari Saranpää
38 16 Pentti Minkkinen
T8
Pos No Name
1 75 Joseph Quagraine
2 72 Arto Heinonen
3 64 Jaakko Hietaoja
4 61 Matti Jokelainen
5 63 David Bendecon
6 77 Joonas Vuojalahti
7 71 Tapio Matikainen
8 74 Jethro Lehtojärvi
9 66 Mikko Kaplas
10 65 Mika Pylväläinen
11 76 Marko Mäki
12 73 Tomi Kivistö
M8 Finaalit
Finaali
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 56 Joseph Quagraine 1 61 45:41.222 41.230 36
2 55 Arto Heinonen 8 56 45:09.351 42.979 40
3 43 Harri Peltomaa 9 55 45:46.676 45.635 6
4 12 Jaakko Hietaoja 10 53 45:22.084 43.690 21
5 41 Kaius Perttilä 7 52 45:02.292 44.512 52
6 54 Markku Honkanen 3 51 40:53.916 42.799 29
7 51 Mikko Mäkinen 4 48 45:24.746 43.846 38
8 52 Ari Heinonen 2 47 45:45.946 41.486 41
9 53 Marko Eklund 6 46 37:34.006 45.290 29
10 42 Jarno Siltanen 5 23 17:42.697 41.461 3
Semi A
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 56 Joseph Quagraine 1 27 19:51.278 41.895 18
2 42 Jarno Siltanen 2 25 20:16.986 43.157 12
3 53 Marko Eklund 6 25 20:28.569 45.482 15
4 41 Kaius Perttilä 8 25 20:29.861 45.392 5
5 12 Jaakko Hietaoja 5 24 20:03.606 44.015 3
6 58 Matias Kuusinen 4 24 20:15.842 43.805 24
7 13 Harri Valli 7 24 20:31.852 45.170 22
8 34 Jussi Luopajärvi 9 21 17:34.310 46.129 17
9 47 Joel Nissinen 10 3 3:34.346 52.664 3
10 27 Pauli Helin 3 0 -.--- -.--- -
Semi B
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 52 Ari Heinonen 1 27 20:17.614 42.427 26
2 54 Markku Honkanen 2 26 20:34.339 43.931 24
3 51 Mikko Mäkinen 4 25 20:14.498 45.365 4
4 55 Arto Heinonen 7 25 20:37.859 43.490 3
5 43 Harri Peltomaa 9 24 20:00.965 45.762 7
6 45 Jari Valkola 6 24 20:15.218 45.256 15
7 37 Reijo Mattila 10 23 20:43.487 44.856 21
8 26 Ari Jyvä 8 20 16:44.338 44.201 20
9 38 Tomi Mairue 3 19 20:06.848 44.850 4
10 46 Jethro Lehtojärvi 5 0 -.--- -.--- -
1/4 A
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 41 Kaius Perttilä 2 19 15:36.243 45.313 12
2 34 Jussi Luopajärvi 1 18 15:13.389 45.884 15
3 47 Joel Nissinen 8 18 15:20.215 46.481 5
4 48 Heikki Valtonen 9 18 15:20.526 45.750 2
5 23 Sami Salmela 3 18 15:35.039 46.253 15
6 24 Teemu Taalamo 6 18 15:41.388 45.864 18
7 32 Matti Jokelainen 7 17 15:44.515 47.744 5
8 33 Mika Huttunen 10 8 6:58.176 48.257 2
9 15 Turo Holm 5 8 7:18.344 46.745 4
10 57 Joonas Vuojalahti 4 0 -.--- -.--- -
1/4 B
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 26 Ari Jyvä 3 19 15:45.343 45.820 6
2 43 Harri Peltomaa 1 18 15:14.602 46.026 4
3 37 Reijo Mattila 8 18 15:41.875 46.565 9
4 31 Sami Huhta 4 16 15:06.578 46.515 5
5 11 Heikki Vepsäläinen 9 16 15:15.502 49.027 15
6 35 Aku Tehikoski 6 10 15:17.194 48.484 8
7 22 Niko Vuorenmaa 5 9 08:10.860 47.861 4
8 25 Petri Nirkkonen 10 8 10:00.008 52.931 5
9 44 Matti Honkanen 2 1 39.681 -.--- -
10 36 Jouni Paananen 7 0 -.--- -.--- -
1/8 A
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 47 Joel Nissinen 4 18 14:43.802 44.544 11
2 48 Heikki Valtonen 1 18 15:02.778 46.282 15
3 33 Mika Huttunen 2 18 16:00.323 46.145 10
4 21 Max Mört 3 17 15:50.181 49.657 12
5 17 Jari Saranpää 5 16 15:44.434 48.019 16
1/8 B
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 37 Reijo Mattila 1 18 15:44.105 48.487 5
2 11 Heikki Vepsäläinen 4 16 15:14.032 49.201 4
3 25 Petri Nirkkonen 3 16 15:22.075 49.824 15
4 14 Tuomo Örling 5 12 15:32.489 53.851 9
5 16 Pentti Minkkinen 2 0 -.--- -.--- -
T8_Finaali
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 75 Joseph Quagraine 2 40 30:39.908 41.783 9
2 72 Arto Heinonen 1 39 30:39.572 42.750 12
3 64 Jaakko Hietaoja 10 36 30:11.290 45.390 35
4 61 Matti Jokelainen 5 36 30:34.510 46.623 27
5 63 David Bendecon 9 24 30:25.849 55.801 17
6 77 Joonas Vuojalahti 3 19 14:50.735 44.517 9
7 71 Tapio Matikainen 8 13 13:38.645 48.802 6
8 74 Jethro Lehtojärvi 4 10 8:18.220 44.552 3
9 66 Mikko Kaplas 6 8 7:24.725 50.643 3
10 65 Mika Pylväläinen 7 4 4:02.467 53.496 2
T8_semi_A
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 72 Arto Heinonen 0 21 15:28.772 41.917 5
2 75 Joseph Quagraine 0 20 15:13.675 40.883 4
3 74 Jethro Lehtojärvi 0 19 15:03.907 44.829 19
4 61 Matti Jokelainen 0 19 15:42.217 46.539 15
5 65 Mika Pylväläinen 0 16 15:41.231 48.753 16
6 76 Marko Mäki 0 9 7:35.449 47.465 5
T8_semi_B
Pos No. Name Start Pos Laps Total Tm Best Tm In Lap
1 77 Joonas Vuojalahti 0 20 15:37.556 44.865 4
2 66 Mikko Kaplas 0 17 15:18.525 50.049 5
3 71 Tapio Matikainen 0 11 15:33.083 47.403 2
4 63 David Bendecon 0 9 9:59.577 53.292 8
5 64 Jaakko Hietaoja 0 5 3:51.267 44.012 4
6 73 Tomi Kivistö 0 0 -.--- -.--- -
-
Kiitokset Jyskälän porukoille kisan järjestämisestä! Samalla oli itsellekin ensimmäinen polttiscrossikisa ja todennäköisesti ei viimeinen, 1:8 auto tosin saattaa olla sähköistettynä seuraavalla kerralla :wink:
Asson RC8:iin tuli haettua vähän tuntumaa Hyvinkään radalla torstaina niin ei tarvinnut ihan kylmiltään kisaan mennä. Alkuerät sujui tuloksellisesti yllättävän hyvin mutta semissä sitten iski tekniikkaongelmat. Paljon tuli kuitenkin opittua ja pakko mainita että hienoja autoja M8:t ovat ajaa, varsinkin takasuoran triplassa oli mukava lennättää autoa. Suuret kiitokset Toni Latviolle RC-Pisteeseen auton lainasta ja Henry Salmenille mekkausavusta! Tampereella ensi viikonloppuna sitten vuorostaan mekkarina...
-
Tässä hieman irrottelua: http://www.youtube.com/watch?v=MY-TRKom4pE (http://www.youtube.com/watch?v=MY-TRKom4pE)
Kiitokset kaikille järjestäjille ja osallistujille, oli todella mahtava kokemus! Ensimmäinen kisa alla, toivottavasti näitä tulee vielä monta..
-
Rata oli upee. Vastaavia 8 hyndiä toivon uudelle lavangon baanallekin.
Miinusta voi keksiä ainoastaan pääsuoran päässä olevasta kallistuksesta joka oli kohtuu turha kasa, ottaen huomioon metrin päässä sijaitsevan hidasteen / shikaaniin.
ja sit miinusta voi antaa myös mökkiteillä ajeleville, vahingossa, lyhyen reitin valinneille navigaattori kuskeille. mökille paluu venähti pimessä kun eksyi lehmäpolulle jossa auto tarras pohjasta kiinni. ja n. 3+5km joutui peruuttaamaan jossain skutsissa oksien raapiessa kapeata audia sivuilta jaskoilla peruutusvaloilla, kun kääntymäänkään ei mahtunut. ei toimi lyhyt reitti kehäkolmosen ulkopuolel :)
-
Jyväskylään kiitos kisoista. Kisapäivä on raskas kun kärrää kahta eri vaunua rataa ympäri, onneksi oli yksi apuri "puoliksi" mukana niin ei tullut niin kiire. Tosin pieni hoppuilu kostautui kuitenkin sitten finaaleissa. Truggyyn laitetut uudet kytkinlaakerit kesti reilu 5 minuuttia (jos sitten jatkossa laittaisi vain AVIDeja), Hoke jaksoi kolme kertaa hakea auton radalta ja käynnistää uudelleen, sitten ääni oli sitä luokkaa että ei kannattanut enää ajaa, sisempi laakeri oli ns. sylkenyt kuulat pihalle... Hokelle kiitos mekkausavusta.
Lomat alkoi ja ehdin ajaa ennen Jyväskylää ihan oikeaa testiäkin HB D8:lla ja se kyllä selkeästi näkyi vauhdissa, tai ei oikeastaan vaudissa vaan tasaisuudessa. 1.AE 7. toka AE oli erittäin huono mutta sijoitus ei pudonnut kuin puolenkymmentä sijaa, ilmeisesti moni muukin töppäili. Viimeinen oli ihan OK ja lopullinen AE tulos oikeutti sijaan 10, se oli hyvä juttu. Semifinaalin lämmittely otettiin kaksi kertaa, auto toimi hienosti, luottavaisena odottelin starttia. Surkuhupaisaa kuitenki oli että jo eka kierros jäi kesken. Etukardaanin nivelen pinni oli karannut omille teilleen, perhana että harmitti, rahkeet olisivat voineet hyvinkin riittää pääfinaaliin asti.
Rata oli profiililtaan hieno, mukavasti erilaisia rytminvaihdoksia ja erittäin vaativia osuuksia kuten se whoops osa (8 hyppyrit). Rataan parempi lähtöruudukko ja nostopaikat hiotaan paikalleen kunnon merkkipaaluilla niin baanasta tulee erinomainen muiltakin osin.
Korokkeeseen tuplasti lisää pituutta niin mahtuu tuomarit ja ajanottajakin lauteille, radalle kyllä mahtuu se 12 autoa hienosti.
+/- Listani
+++ HB:t eteenkin Jaakon suoritus
+++ Matti E ajanotossa, hyvää selostusta koko päivä ja jakosi naureskellakkin ;) vaikka ei niin pärinästä välitäkkään...
+ Rata ja profiili
+ Ajo kokonaisuudessaan, kohtuullisen siistiä ja herrasmiesmäistä, hyvä näin.
+ GRP Cayman X, koko päivä samoilla renkailla...
+ Truggyfinaalin alku, finaalistit jakaantui nopeasti taistelupareiksi, Jontun kanssa olisi tullut taas hyvä vääntö, harmi että molemmat keskeyttettiin :cry:
+ Tuomarointiakin oli...
+ Team Tampere jaksaa aina nauraa :), "suoralla hajos"
- Molemmat omat finaalit jäi kesken tekniikkamurheiden takia
- Mustan lipun arvoinen suoritus jäi huomioimatta buggy finaalissa
- Kotona vasta 1:30, vieläkin vähän väsyttää, mutta oli sen arvoista :) Onneksi olen "lomalla"
- Kiirettä piti vissiin muillakin kun jokainen finaali aloitettiin teknisellä kympillä
OT osuus,
Heulin kanssa juteltiin että ensi kaudeksi voisi ajatella että jos ajetaan FO tyylistä kerhosarjaa niin Truggykisapäivään voisi ottaa tuon "M8e" luokan mukaan, ilmeisesti tälle olisi kysyntää. Heuli voisi avata vaikka topikin jossa tätä "kisaluokkaa" voisi alkaa viritellä kaudella 2010, ehtii sitten halukkaat hankkia lelut valmiiksi. Teknisissä säännöissä ei liene suurta epäselvyyttä mutta ajokaaviota voisi alkaa hiomaan. Jos kisoihin saataisiin kiertämään noin 10 autoa niin se riittäisi alkuun hyvin. Näin myös truggyn tulevaisuus näyttäisi valoisammalta.
-
Nyssitä kisavideoo ja heti :roll:
-
- Mustan lipun arvoinen suoritus jäi huomioimatta buggy finaalissa
hmm.. Mikäs tapahtuma tämä oli?
-
Heulin kanssa juteltiin että ensi kaudeksi voisi ajatella että jos ajetaan FO tyylistä kerhosarjaa niin Truggykisapäivään voisi ottaa tuon "M8e" luokan mukaan, ilmeisesti tälle olisi kysyntää. Heuli voisi avata vaikka topikin jossa tätä "kisaluokkaa" voisi alkaa viritellä kaudella 2010, ehtii sitten halukkaat hankkia lelut valmiiksi. Teknisissä säännöissä ei liene suurta epäselvyyttä mutta ajokaaviota voisi alkaa hiomaan. Jos kisoihin saataisiin kiertämään noin 10 autoa niin se riittäisi alkuun hyvin. Näin myös truggyn tulevaisuus näyttäisi valoisammalta.
OT:n jatkoa...
Tämä on hyvä aloite!!!
Odotan todella suurella mielenkiinnolla miten pitkälle ja millä vauhdilla M-8e pienoisautoilu kehittyy. 1/8 krossarien kestävyys on on jaksanut allistyttää allekirjoittanutta koko kesän - ainakaan omasta autostaan ei kuskimme ole saanut rikki muuta kuin ns. normaaleja kuluvia osia. Ei vaikka heittoa, lentoa ja kuperkeikkaa on autolle tarjottu kyllä ihan runsaasti. Osa rutiinihuoltotarpeesta jopa jäisi pois e-versiossa.
Potentiaalia krossarialustassa siis tuntuisi olevan paljon. Live'nä en valitettavasti ole nähnyt vielä yhtään e-versiota.
-
- Mustan lipun arvoinen suoritus jäi huomioimatta buggy finaalissa
hmm.. Mikäs tapahtuma tämä oli?
Se oli sellainen klassinen, "ainiin, varikolle tapaus". eli U-käännös pääsuoralla ja sitten pääsuoraa vasten ajosuuntaa varikolle. Ainakin yksi tuli vastapalloon, onneksi ei kärsinyt osapuoli joutunut keskeyttämään...
-
- Mustan lipun arvoinen suoritus jäi huomioimatta buggy finaalissa
hmm.. Mikäs tapahtuma tämä oli?
Se oli sellainen klassinen, "ainiin, varikolle tapaus". eli U-käännös pääsuoralla ja sitten pääsuoraa vasten ajosuuntaa varikolle. Ainakin yksi tuli vastapalloon, onneksi ei kärsinyt osapuoli joutunut keskeyttämään...
Kerhokisasarjastahan tässä on kysymys, ja vähemmän kokeneiden kuskien kisatuntuman ja -toiminnan opettelusta.
SM-kisassahan ei sitten katsota läpi sormien säännönvastaisia temppuja, joita lauantaina kuulemma sattui useitakin.
-
- Mustan lipun arvoinen suoritus jäi huomioimatta buggy finaalissa
Autch, oli jo päässyt unohtumaan.. Pahoitteluni, oli hieman muistin kanssa ongelmia, ja olisi varmasti löytynyt fiksumpikin tapa ajaa varikolle jos aivosolu toimisi.. Pari kertaa tosiaan unohdin tulla tankille, ja vedin extra läpin höyryillä..
Oli erittäin hieno rata, videoista kun kattelin niin näytti aika pieneltä, mutta loistavasti M8:t mahtuivat ajamaan. Etenkin takasuoran hypyt olivat mukavaa ajettavaa. Taitaapi olla allekirjoittaneen uusi lemppari rata :smiley:
Harvoin törmännyt kisoihin missä ei kuuluttamisesta ole ollut mitään valittamista..
Koko kesän vaivannutta auton perän pohjaamisongelmaa sain korjattua vihdoinkin, jonka jälkeen ajaminen olikin helppoa, ja oli lähinnä kuskista kiinni. Finaalin ensimmäiset 20min meni aivan penkin alle, mutta ajo parani huomattavasti loppua kohden. Näkynee esim. siitä että päivän paras läppi tuli kisan vikalla kierroksella. 3m ennen maalintuloa hajosi etulinkki, mutta ei pahemmin haitannut enää.
Kumma kyllä 45min finaali meni ohi erittäin nopeasti, ja olisin voinnut jatkaa ajoa vielä (jos auto ei olisi hajonnut). Normaalisti ollut aivan *askana jo 30min kohdalla.. Yksi stumppi liikaa tuli, ja perinteisesti taas väärälle puolelle rataa.. Herätys 4:00, ja kotona ~2:00, aika täysi päivä.
-
+ GRP Cayman X, koko päivä samoilla renkailla...
+ Samoin, renkaat toimivat todella hienosti, vaikka kuskissa ja säädöissä olikin vikaa..
Kiitokset Jepelle rengassuosituksesta, avusta ja Hobbylinnan salkusta! Ilman niitä hieno kisa olisi päättynyt toiseen harjoitukseen.
-Heikki
-
Pitkä päivä Jyskylässä, mut oli kyllä kivaakin. Vehkeet pysy about nipussa ja sää suosi.
Alkuerät meni suht vauhdilla kun ajoi kahta luokkaa. Välissä vaan filsua vaihtamaan ja taas radalle. Alkuerien jälkeen krossissa varmalla ja hiukan onnekkaallakin ajolla suoraan semiin joten jäi hiukan aikaa huoltaakkin. Finaalissa vauhti suht tasainen lukuunottamatta yhtä mysteeristä stumppia. Ilmeisesti jotain ylimääräistä voimansiirrossa joka sitten käynnistyksen jälkeen teki katoamistempun ja auto toimi finaalin loppuun asti. Siitä siis tuloksena 4. sija.
Trukissa ensimmäinen kisa lainavehkeillä, joten odotukset ei hirveen korkeella olleet. Alkuerät meni säätäessä autoa mielekkäämmäks. Semissä hajosi muutaman läpin jälkeen kytkimen laakerit, josta keskeytys. Jälleen kävi säkä ja joku muukin keskeyttänyt hiukan ennen minua joten tuuri nousu finaalin. Finaali meni körötellessä Arton sylissä johtuen korokkaan naftista luonteesta. Tästä keskeytyksien ja tasaisen ajon turvin kolmas sija. \o/
Kivaa oli ja toistamiseen kyllä voisi jyskylään kisoihin lähteä. Rata erittäin miellyttävä. Alkuun vaikutti neppisradalta, mutta tilaa oli ihan tarpeeksi jopa möykyille. Kasihyndä oli mielenkiintoinen este joka päivän loppupuolella rupesikin sujumaan suht hyvin. Iso kiitos Mikalle kokopäivän mekkaamisesta. Iso apu.
+++ HB D8 + GRP Cayman
+++ GOS ^^
+++ Möykkylosi
+++ Oma mekkari koko päivän
+ Kuulutukset aivan mahtavat. Kuskin oli helppo pysyä kärryillä.
+ Rata
- Jaakko
-
hyvät kisat oli , ja minun ensimmäiset truggy kisat , hyvillä mielin sai kotiin lähteä vaikka-auto hajosi finaalissa heti ensimmäisenä , buffetti ja kisajärjestelyt toimi hienosti , kiitos siitä , ja jokunen kuva tuli räpättyä --> http://pylvis.kuvat.fi/kuvat/
-
Ensimmäinen M8 kisa moneen, moneen vuoteen takana ja samahan se meininki ja ajamisen hauskuus oli hommassa kuin ennenkin, ei muuta kuin Tampereella uudestaan, nyt kun on jo yksi kisa kantapään kautta opeteltu. Eipä päässyt ehjänä yhtäkään tankillista.
Auto kyllä toimi ja vauhtikin oli kohdillaan, joka oli sinänsä jo positiivinen yllätys, auto kun kuitenkin oli jo '07 malli ja diffi- yms setupit suoraan kiinalaisten ruuvaamat. :) MekaaNikolla on vaan vielä paljon opittavaa / muisteltavaa. :)
+ Assotiimi ja Auto
+ Rata
+ Järjestelyt
+ JC renkaat (kun kerran muutkin renkaitaan kehuvat) :P
+ Oma vauhti....
- ...Jonka pilasi..
- 1. Erässä kuollut Servo
- 2. Erässä Kaasarin asennus
- 3. Erässä loppunut vastarin akku
- 1/4 finaalissa hajonneet kytkimen laakerit
..Eli kaikki paitsi 1.erä menee suoraan mekkailun piikkiin. :D
ja Bonus miinuksena vielä harmitus Heulin ja Jussin puolesta, joilla kyllä vauhti olisi myös riittänyt vaikka mihin, mutta opetteluksi vielä meni tämä homma koko poppoolta.
-
Näin mekaanikon näkökulmasta joutuu vielä kommentoimaan, että kisat olivat selkeästi ihan surkeat ja todella hankalat kun oli kiinteät numerot läpi kisan. Mistään sitä ei kyllä huomannut? :huh:
-
Rata oli makee... Muutama vaikea paikka erotti jyvät akanoista.... Kuvia ja tarinaa http://www.gambleratvracing.com/uutiset.html Aikataulu oli vähän kiireinen mutta olihan siellä noita eri luokkiakin paljon... :grin: :grin:
-
Näin mekaanikon näkökulmasta joutuu vielä kommentoimaan, että kisat olivat selkeästi ihan surkeat ja todella hankalat kun oli kiinteät numerot läpi kisan. Mistään sitä ei kyllä huomannut? :huh:
Huomasi sen numeroiden ns. puuttumisen finaalin lähtö härdellissä, mikä tosin johtui siitä että lähtöpaikkoja ei ollut numeroitu ja autosta ei voinut katsoa mikä olis auton lähtöpaikka että olisi sen mukaan voinut laskea mihin väliin auton lykkäis. No liikkeelle kai kaikki pääsi.
Siis silti olen samaa mieltä että samat numerot koko kauden tai edes kisan olisi hyvä ratkaisu.
-
Näin mekaanikon näkökulmasta joutuu vielä kommentoimaan, että kisat olivat selkeästi ihan surkeat ja todella hankalat kun oli kiinteät numerot läpi kisan. Mistään sitä ei kyllä huomannut? :huh:
Huomasi sen numeroiden ns. puuttumisen finaalin lähtö härdellissä, mikä tosin johtui siitä että lähtöpaikkoja ei ollut numeroitu ja autosta ei voinut katsoa mikä olis auton lähtöpaikka että olisi sen mukaan voinut laskea mihin väliin auton lykkäis. No liikkeelle kai kaikki pääsi.
Siis silti olen samaa mieltä että samat numerot koko kauden tai edes kisan olisi hyvä ratkaisu.
Samat numerot koko kauden ja jos joku haluu hifistellä niin 10 ensimmäistä numeroa edellisen vuoden SM kärjen mukaan... Maxille varattu numero 27.... Taidetaan ruveta maalaamaan koriin numeroita ens vuodeksi....
-
Noista kilpailunumeroista on pitkä vääntö täällä (http://rc10.fi/index.php?topic=27288.0).
-
Jep, ja noi numerot ja lähtöruudut oli tiedossa finaalien lähettäjällä/ ruutulippu huligaanilla, mutta kaveri vaan oli ekaa kertaa kuvioissa ja kohtuullisen kujalla. Varsinkin ekoissa lähdöissä :wink: Eli kiitos ja anteeks :D:D otan vastuun :P
-
Otsikon mukaisesti, klubimme tarvitsisi kuvia tuosta Finnish Open -kisasta radan/kerhon esittelykansioon. Eli kaikki paikalla olleet, jotka napsitte siellä kuvia, ja jotka olisivat halukkaita lainaamaan otoksiaan, ilmoittautukaa tai laittakaa linkki kansioon, josta muutaman kuvan voisi kopioida klubin käyttöön. Ensisijaisesti yleiskuvat / laajemmat tilannekuvat kiinnostaisivat. Suuret kiitokset jo etukäteen.
Vinkki- / kuvapalkkiot ovat nyt pienempiä kuin siinä keltapunaisessa aikakauslehdessä, mutta ystävällisille sieluille tarjoamme pullakahvit seuraavassa Jyväskylän kisassa. =)
Terveisin,
Matti / RCCjkl
P.S. Jos kuvia on jo jossain esillä, ja en vain huomannut niitä, voit naurahtaa ja laittaa linkin kuvien luokse.