0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.Oliskohan ollut uus Vauhdin Maailma missä on ensinmäisellä aukeamalla kyoshon monstereita(Mad Force, Twin Force ja Gigan Crusher) ja jokaisesta on oma "selostus"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.Oliskohan ollut uus Vauhdin Maailma missä on ensinmäisellä aukeamalla kyoshon monstereita(Mad Force, Twin Force ja Gigan Crusher) ja jokaisesta on oma "selostus" Ai uudessa vauhdin maailmassa? :O
Onks siinä pakkikin vai onks se sellaine QRC systeemi?? :shock:
Ai onko niitä jo 2 suomessa vai onko se sama auto??? Helkatti kun oltais nyt menossa Kuopioon :D
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"Onks siinä pakkikin vai onks se sellaine QRC systeemi?? :shock: Ei tommoisessa varmaankaan mikään QRC systeemi voi kestää. Luulisin pakin olevan ihan semmonen, että rattaat siirtyvät rattaalta toiselle, jolloin vaihtuu reverse päälle. (niinku savagessa) Tämmöistä ratassysteemiä ei tosin voi vaihtaa vauhdissa ollenkaan. Tiedä sitten.
Tampereen rc-tapahtumassa oli oikeen ajossa tuo malli.Videota jossa tuo auto menee löytyy täältä:Valitse täältä auto video 70mtKulki ihan kivasti, mutta kun oli Kyoshon esittelykappale, putosi ruuveja sieltä sun täältä, muuten oli makeet saundit kun 2 moottoria pauhasi yhtäaikaa.
Juu niin tuli
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.100 km/h .. välityksistähän toi on kiinni, mutta voihan se olla kolmiportaisella loppuvälitys olis noinkin pitkä kun tehoa on ja renkaat isot. Moottori ei kuitenkaan kierrä enempää kuin sen 35.000 - 40.000 max ja epäilenpä ettei tohon päästä kyllä isoillakaan renkailla ja pitkillä välityksillä; Super Nitro rallyssa oli lähes monsun renkaat, moottori kiersi 40000 ja kello oli 18T (vakio 13T) ja siltikään ei ylittynyt tuo 60-65 km/h
Lainaus käyttäjältä: "Mika"Lainaus käyttäjältä: "Poju12"Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.100 km/h .. välityksistähän toi on kiinni, mutta voihan se olla kolmiportaisella loppuvälitys olis noinkin pitkä kun tehoa on ja renkaat isot. Moottori ei kuitenkaan kierrä enempää kuin sen 35.000 - 40.000 max ja epäilenpä ettei tohon päästä kyllä isoillakaan renkailla ja pitkillä välityksillä; Super Nitro rallyssa oli lähes monsun renkaat, moottori kiersi 40000 ja kello oli 18T (vakio 13T) ja siltikään ei ylittynyt tuo 60-65 km/hEn mene väittämään että tuo kulkisi 100 km/h, mutta ei pelkästään kello ja spur gear + renkaat määrittele nopeutta. Myös vaihteisto ja perävälitys vaikuttaa ihan yhtä paljon.Oma autoni, Ultima RB Racing sillä sinun entisellä Epic-moottorilla kulkee aika vihaisesti 18T-kellolla... Joskus laskin kokonaisvälitykset, ja nopeutta kertyy aikas kivasti...
Onko muuten tietoa kenelläkään, että onko kyseisessä ärjyssä nivelvetareita vakiona. Kun ei ole silmiini sattunut kuvaa, jossa saisi selville tilanteen.