Kirjoittaja Aihe: Maastopyörä keskustelua.  (Luettu 290347 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #810 : 12.12.07 - klo: 10.52 »
Kannattaa siihen varmaan joku suoja laittaa mutta ilmausruuvi se on. En tiedä onko fillareissa erikseen säiliötä josta täytetään. Konepyöriä ja autoja voi paineilmalla täyttää ilmausruuvin kauttakin niin silloin säästyy ilmauksen vaiva.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa Tane.

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #811 : 12.12.07 - klo: 16.11 »
Auto myyty.. Jossain vaiheessa uutta tilalle..?

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #812 : 12.12.07 - klo: 18.00 »
tane hieno pöörä sulla!
aika tutun näkönen! :angel:

Poissa Tane.

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #813 : 12.12.07 - klo: 21.08 »
Ihan oikeasti?? :shock:
Sori OT.
Auto myyty.. Jossain vaiheessa uutta tilalle..?

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #814 : 13.12.07 - klo: 19.01 »
Onhan se hieno! Kauanko ollu sulla ja onko ollu kestävä? Hypitkö sä sillä? Onko vanteet yhtään linkus?

Poissa Tane.

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #815 : 13.12.07 - klo: 20.19 »
Onhan se hieno! Kauanko ollu sulla ja onko ollu kestävä? Hypitkö sä sillä? Onko vanteet yhtään linkus?

Ostin Konan -05 alkukesästä, olen hyppinyt sillä, mutten ole saanu mitään rikki.
En ole kuiten mistään "hirveistä" linkoista hypelly.
Vanteet heittää jonkinverran, mutta ei onneksi kovin paljoa.
Jääny toi hyppely vähemmälle RC:n takia.
Kestävä on ollu mielestäni, ei tosin ole kovin "rääkätty".
Auto myyty.. Jossain vaiheessa uutta tilalle..?

Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #816 : 27.12.07 - klo: 22.48 »
Hei onkos täällä ketään maantie- / XC- jyyrää :grin:. Kiinnostaisi tietää millaista on nykyajan "KUNTO"-pyöräily, onko ollut nousussa vai laskussa harrastajat. Itse olen vanha kilpapyöräilija ja pyörät on jääneet talliin koukkuun killumaan jo 6 vuoden ajaksi sekä miltei käyttämättömäksi.

Kiinnostuksella olen myöskin seuraillut teidän dirtti-pyörä touhujanne. Se taitaa olla se nykyajan pyöräilymuoto. Dirtti pyöräily alko nostaa päätään v.2000 jälkeen ja on tainnut nousta nuorison ykkös pyöräksi. Onko muuten Free-/streetstyle  :afro: ja BMX kuolleet kokonaan??
Eihän se ISI, mutta kun se poika...tarttee.
|HoBao|RB|AE|Corally|Novak|Nosram|Grepow|Hitec|Futaba|

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #817 : 27.12.07 - klo: 23.06 »
Toi keskimmäinen on mun....
sori huonolaatuinen kuva. (kännykamera)



THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #818 : 30.12.07 - klo: 15.16 »
Hei onkos täällä ketään maantie- / XC- jyyrää :grin:. Kiinnostaisi tietää millaista on nykyajan "KUNTO"-pyöräily, onko ollut nousussa vai laskussa harrastajat. Itse olen vanha kilpapyöräilija ja pyörät on jääneet talliin koukkuun killumaan jo 6 vuoden ajaksi sekä miltei käyttämättömäksi.

Kiinnostuksella olen myöskin seuraillut teidän dirtti-pyörä touhujanne. Se taitaa olla se nykyajan pyöräilymuoto. Dirtti pyöräily alko nostaa päätään v.2000 jälkeen ja on tainnut nousta nuorison ykkös pyöräksi. Onko muuten Free-/streetstyle  :afro: ja BMX kuolleet kokonaan??


Ei taida olla nuorison joukossa juurikaan katupyöräiliöitä, dirtti ja striitti pyöräily valtaa alaa, ne pyörät kun ovat vielä kohtuu hintaisia kun ovat niin yksinkertaisia :D


Niin, oma Banshee Scream on saanut vähän päivitystä, uusi keula 888 SL ATA, Timelessin hydrauliset jarrut, Alex DM24 & Timeless napa, Shaman Racingin ketjuohjuri, El Toro kammet, Truvativin Hussefelt Tanko & Stemmi ja Truvativin Giga Pipe DH keskiö. Täytyy laittaa kuva kunhan saan sellaisen siitä otettua :D

Poissa tupsu^^

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #819 : 02.01.08 - klo: 19.41 »
toi jousitus pyörässä on mulle uutta kun uuden pyörän sain (tunturi agura) niin miten niitä jousia pitää huoltaa? (ei jaksa lukee manuaalia) _P

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #820 : 02.01.08 - klo: 21.33 »
No eipä niitä juuri tarvitse huoltaa, pyyhkii vaan välillä p*skat pois. Nesteet tietysti pitäisi vaihtaa tarpeen tullen, mutta sillä nyt ei ole mitään väliä tuollasessa pyörässä/normiajossa, kun pyörä vaihtuu ennen kuin keula hajoo..
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa tupsu^^

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #821 : 02.01.08 - klo: 21.39 »
okei  :tongue:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #822 : 06.01.08 - klo: 13.21 »
Ja riippuen tietenkin keulasta, halpa keula jossa on vain teräsjouset sisällä ei kaipaa huoltoa mutta kalliimmat keulat jotka ovat kovassa ajossa kaipaavat joskus tiivisteiden ja öljyjen vaihtoa.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #823 : 13.01.08 - klo: 21.04 »
joku ace merkkinen fillarihan toi on  :wink: täysjousitettu ja levyjarruilla.. mallia en tiedä..
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #824 : 13.01.08 - klo: 22.39 »
mulla oli sama vika polkimessa oli laakeri ruostunut

mullaki on acessa tuonneppäin suuntaava juttu.. laakerit on nii kulunu että pomppii vaihteetki sinne sun tänne. mistäköhä noita laakereita saa uusia?
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #825 : 14.01.08 - klo: 11.20 »
Noniin, nyt on Screamistakin kunnon kuvaa



Ja lisää löytyy: http://sakkeri91.pinkbike.com/album/Banshee-Scream/

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #826 : 14.01.08 - klo: 11.56 »
Ooooh!
marsun 888-keula!

Kenen etulevy?
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #827 : 14.01.08 - klo: 14.06 »
Etujarrulevy on Timelessin

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #828 : 15.01.08 - klo: 21.02 »
sakkeri91: mulla on muute just sama nokka paitsi erivvärinen aces ja siin on ne suojat nois jousissa.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #829 : 15.01.08 - klo: 21.08 »
Kuis Sakkerilla toimii marsu talvikelillä? Kaverilla on Timelesin DH-pyörässä Manitoun Sherman keulana niin ei oikein taho toimia.. :)  Oma RockShox toimii pakkasillakin paremmin kun vanha keula +30 asteen helteessä. :mrgreen:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #830 : 17.01.08 - klo: 17.55 »
Meikäläisen ilmamarsu toimii oikein hyvin pakkasilla, nyt tosin kun on taas ilmat lämpimämmät pitää laskea hieman paineita kekettimestä että saadaan se alkuherkkyys takaisin, ei riitä pelkästään että pyörittelee vaimennusnuppia.

Ne Manipoon halvemman pään kekettimethän ei yleensäkkään ole mitään taattua tavaraa. :D

RoxPoksit ynnä muut ovat asia sitten erikseen ;)

Poissa kribe

  • Jäsen
    • Profiili
    • Kuvat - Kristian Hendricksson
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #831 : 19.01.08 - klo: 16.11 »
Manitoun sherman sarja on kyllä varsin laadukas. Eipä itellä ainakaan ollut mun kahdessa omistamassani shermannissa mitään vikaa talvella. Tosin niiden jälkeen omistamani 888 ja fox40 on kyllä toiminnaltaan aivan eri planeetalta. Foxi on sitä myös hinnaltaan.

On kyllä tyylikäs scream! Huonompia renkaita saa tosin etsimällä etsiä jos meinaa löytää :tongue:
>>Death Race Pilots << "2 fast 4 u" >> WSA Freeriders <<

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #832 : 19.01.08 - klo: 19.31 »
Vai niin, no empä minä niiden valitsemiseen montaa sekunttia käyttänyt :D
Kyllä ne sen verran pitää että pystyssä pysyy :D
Toki tietty kesäksi pitää hankkia renkaita muutenkin jos sattuis pääsemään vaikka harrastamaan hissipyöräilyä.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #833 : 19.01.08 - klo: 21.19 »
Mitkäs Contin renkaat sakkerilla on? Itellä on Contin Slash renkaat, muuten on hyvät mutta jäällä ei tee mitään ja sitten kun lähtee luisuun niin sitten yleensä mennään. Lumella ja sohjossa pitävät kun tauti. Tänään koitin kahen kaverin pyöriä ja kaverit kokeili mun pyörää niin molemmat sano että on nuo mun renkaat sellaset hirveen "terävästi" käyttäytyvät. Toisella kaverilla on bontragerin renkaat ja käyttäytyvät paljon rauhallisemmin kun omat, toisella on maxisin kumit, ne nekin on pikkusen rauhallisemmat kun mun contit.
Varsin monimutkaista tekstiä.. :/
Traxxas Revo 2.5

Poissa kribe

  • Jäsen
    • Profiili
    • Kuvat - Kristian Hendricksson
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #834 : 20.01.08 - klo: 13.39 »
Vai niin, no empä minä niiden valitsemiseen montaa sekunttia käyttänyt :D
Kyllä ne sen verran pitää että pystyssä pysyy :D
Toki tietty kesäksi pitää hankkia renkaita muutenkin jos sattuis pääsemään vaikka harrastamaan hissipyöräilyä.

Alamäkeen Michelinin DH16 tai 24 ja Maxxiksen minion/highroller (super tacky tai slow reezay) on ainoat järkevät ratkaisut. Pitää kun tauti, mutta kumi on sen verran pehmeetä kamaa että kuluu suht. nopeeta. Ite pärjäsin hyvin tän kesän yksillä michelineillä, mulla oli tosin 2kk taukoa juhannuksesta eteenpän loukkaantumisen takia. Sen verran noissa on kyllä vielä pintaa jälellä että ilman sairaslomaakin ois kestäny koko kesän.
>>Death Race Pilots << "2 fast 4 u" >> WSA Freeriders <<

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #835 : 20.01.08 - klo: 13.53 »
Continentalin Dieselithän nuo, irtonaisella lumella eivät pidä ollenkaan mutta kyllä nuo ainakin pakkautuneella lumella toimii ihan ok, en sitten tosin osaa hirveästi verrata muihin kun ensimmäiset kunnon läskit lumella.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #836 : 20.01.08 - klo: 14.28 »
Jepjep. Mulla on ainoaks ongelmaks muodostunu jäisellä teillä ajo, ihan sama kun luistimen terät ois vedetty vanteen ympärille, ja äkkinäisyys lumisella jäällä. Takarengas alkaa olemaan sen verta kulahtanu että pitäis varmaan uus ostaa, vinkkejä otetaan vastaan. ;)
Traxxas Revo 2.5

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #837 : 20.01.08 - klo: 22.34 »
Tuo jäällä "driftaus" ja sladissa veto(jalat polkimilla tietty) on kivaa :) sen takia mullaki on Gazzaloddi G tilalta joku kendan suht pienkuvioine rengas takana :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #838 : 20.01.08 - klo: 22.37 »
se on tehon puutetta jos pitää takarengasta vaihtaa slicksimpään.  :wink:

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maastopyörä keskustelua.
« Vastaus #839 : 20.01.08 - klo: 23.05 »
se on tehon puutetta jos pitää takarengasta vaihtaa slicksimpään.  :wink:
...owned :(
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!