Vähän selvennystä näihin sekaaviin kirjoituksiin.
Aukioloajat:
Tämän viikon ajan mennään vielä "kädestä-suuhun" menettelyllä, eli yritetään järjestellä ovia auki tarpeen mukaan ja olla talkoilemassa paikanpäällä mahdollisimman paljon.
Kun radat valmistuvat, laitamme kiinteät aukioloajat, joiden puitteissa tulemme toimimaan. Nämä aukioloajat tulevat olemaan yhteydessä myös kauppakeskuksen aukioloaikojen kanssa. Katsotaan jos arki-iltoina on mahdollisuus jatkaa esim. kello 10 saakka. Kiinteiden aukioloaikojen ulkopuolella aukiolosta ilmoitetaan erikseen, eli toisinpäin jos mitään ei ilmoiteta, rata on auki vain sovittuina aikoina.
Olen pyytänyt meille lisää avaimia, jotta saadaan enemmän avaimenhaltijoita. Tulevaisuudessa avaimia ei kierrätetä. Tarkemmat aukioloajat saataneen sovittua tällä viikolla, mutta lähtökohta tietenkin on, että rata-alue pyritään pitämään auki mahdollisimman usein.
Ratamaksut:
Tämä viikko on vielä maksutonta ajoa, jos ajamiseen on suinkin vaan mahdollisuus. Ensi viikosta alkaen ratamaksujen pitää sitten olla kunnossa. Ratamaksut koskevat kaikkia niitä, jotka ajavat millä tahansa radoista. Eritysikohtelua tai VIP-jäseniä ei ole.
- Kuukausikortti on 25€/kalenterikuukausi, alkaen 4.10.2010. Tämä maksu oikeuttaa rajattomaan ajoon kaikilla radoilla tilan aukioloaikoina.
- Jos samasta perheestä tulee useampi, on seuraavien kuukausimaksu 15€.
- Alle 10 vuotiailta lapsilta ei peritä maksuja, edellyttää vanhemman läsnäoloa
- Kertamaksu 10€, jos tulee ajamaan vaan harjoitusradalle maksu 5€.
Kaikki maksut pyydetään maksamaan ennakkoon PKSRCA:n tilille Nordea 141630-129296. Ajamaan tullessa tulee esittää maksukuitti.
Ajovuorot:
Touring- radan ajovuorehdotuksista vaihtoehto 2 sai selvän äänienemmistön, joten alkuun lähdemme liikenteeseen sen mukaisesti. Ajovuorot ovat käytössä alkaen lauantaiaamuusta 2.10.2010:
Nopeusluokka 1 00:00 - 00:10
Nopeusluokka 2 00:10 - 00:20
Nopeusluokka 3 00:20 - 00:30
Nopeusluokka 1 00:30 - 00:40
Nopeusluokka 2 00:40 - 00:50
Nopeusluokka 3 00:50 - 00:00
Krossiradalla ja Spa:lla ei lähtökohtaisesti ole kiinteitä ajovuoroja, mutta ohjaajat huomioivat toisensa ja tarpeen mukaan limittävät ajonsa siten, että kaikki voivat harrastaa tasapuolisesti.