Mielestäni nykyinen SM-sarja palvelee parhaiten kaikkia harrastajia. Tämä on muotoutunut monen vuoden aikana, jolloin on menty kokoajan parempaan suuntaan. Hienosäätöä voidaan käydä siitä, mitkä luokat ajetaan samana päivänä. Nykyinen on paras.
Harjoittelu: sallitaan SM-tasoisissa kisoissa ainakin yksi tai kaksi treeniä ennen kisaa myös profiililtaan. Muistellaampa SM-kisaa Riihimäellä vuonna 2006, siellä "paperilla" oli hyvä kisa tulossa. Mutta olisi vaatinut hieman hienosäätöä profiiliin ja ajajakorokkeeseen yms, mitkä olisi ollut korjattavissa kun olisi ajettu treenit vaikka viikkoa aikaisemmin. Kisan jo alettua on myöhäistä. Ja tämä kisa äänestettiin pois SM-sarjasta. Tänä vuonna kisa olisi ollut varmasti SM-kelpoinen. En kaipaa kisaa, jota ei ole "testattu".
Tämän vuoden Kuusankosken rata ei olisi ollut niin hyvä, jos sitä ei olisi rakennettu ja muutettu kertaalleen. Iso käsi Calelle (+ muut) kun hän tekee asiat loppuun asti ja viimesen päälle.
Yksinkertainen SM-kisa palvelis tulevaisuudessa parhaiten meidän tiimiä. Kun vauhti kasvaa ja menemme enemmän ulkomaille ajamaan, ei välttämättä ole mahdollista kiertää kaikkia Suomen kisoja, vaan osa jää väliin. Silti kannatan SM-sarjaa. Me ajetaan sitten hienoja yksittäisiä kisoja, niitähän nykyiset SM-tason kisat ovat.
Renkaat haluan valmiiksi liimattuna.
Erillistä C-luokan SM-sarjaa en halua...
... paitsi jos TSM-10-luokan SM sarjan kisoista tehdään seuraavanlaisia:
Perjantaina rata suljettu.
LAUANTAI: TSM-10 treenit 6x ja alkuerät 3 kpl (+TSS-10 luokka).
SUNNUNTAI: TSM-10 alkuerät 2 kpl, finaalitreenit ja kaikki finaalit x3. (+TSP-10-luokka).