Kirjoittaja Aihe: CEN Racing MG10  (Luettu 44102 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #90 : 18.10.07 - klo: 00.26 »
toi cenin kone taita olla aika sukka.öljyä tulee joka raosta.vähiten kai pakoputkesta.
täytyy laittaa kone heti osix.
1 tankki ajettu ja puol autoo öljyssä :shock:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #91 : 18.10.07 - klo: 01.31 »
Tai jos cenin ukot on funtsinu sen niin että se öljyää samalla muutkin liikkuvat osat..
..No, vitsit sikseen..naru kädessä, ekana päivänä, no tiger drivee peliin, onneksi löytyi omista varaosista..itsellä siis mg 16 auto(sama kone kuin mg10 autossa).
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #92 : 18.10.07 - klo: 07.56 »
Sellasia noi RTR halpiskoneet tuppaa oleen. Mun mielestä tossa CEN ei nyt ole sen huonompi kuin muutkaan. HPIt, Kyoshot ja muut ihan samanlaisia, autot öljyssä yltä päältä vakiorimpuloilla.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #93 : 18.10.07 - klo: 12.59 »
Joo, yleisesti ottaen olen tyytyväinen mg16 autooni, ajaa sen asian erittäin hyvin mihin hankittiin, eli leikkikalu iltojen iloksi..mahtava kulku tuon kokoiseen kärryyn(15 kone), vielä kun käyttää 25% polttoainetta..ja jos tälläisen ostaa kannattaa käydä heti läpi kaikki ruuvit ja mutterit, kuten kaikista rtr vehkeistä..tämä nyt ei ihan vastaa topicin aihettta, mutta onhan se sentään mg toi pienikin, sorry tää offi..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #94 : 18.10.07 - klo: 13.35 »
Juuri näin, sellaiseen käyttönhän nämä ovat tarkoitettu.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #95 : 18.10.07 - klo: 13.48 »
nyt on koneki tiivis.ruuvit oli löystyny jo parin tankin jälkeen.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #96 : 09.02.08 - klo: 17.18 »
Mitenkäs onko muilla ollut vakio-ohjausservo riittävä?

Mulla ainakin tuntus tarvittevan tehokkaampaa servoa kääntämiseen.

heti vaihtui digiservoon kun toisella ajolla hajosi toi servo. kaasuservo on sentään pelittäny.

hajosi kun ajelin pihalla lumessa.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #97 : 09.02.08 - klo: 22.23 »
Joo, yleisesti ottaen olen tyytyväinen mg16 autooni, ajaa sen asian erittäin hyvin mihin hankittiin, eli leikkikalu iltojen iloksi..mahtava kulku tuon kokoiseen kärryyn(15 kone), vielä kun käyttää 25% polttoainetta..ja jos tälläisen ostaa kannattaa käydä heti läpi kaikki ruuvit ja mutterit, kuten kaikista rtr vehkeistä..tämä nyt ei ihan vastaa topicin aihettta, mutta onhan se sentään mg toi pienikin, sorry tää offi..
Jep. tässä mg16 sessa on hyvä se ku se on lyhyt ja helposti hallittava. itse tykkään heitellä voltteja ym mutta en suosittele ajoa pihalla yli -1 asteessa. alkaa jo muovit tykkäämään huonoa. nollakeli on paras talvella. monet sanoo että on nii lyhyt ja sen takia hankala ajaa ym mutta se on sitte ajajassa vika. kyllä toi ajo onnistuu ainakin minulta helposti.

E: olen miettinyt että mahtuisko tälläseen pikkuleluun 21 kone? tehoa lisää pikkuleluun.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #98 : 10.02.08 - klo: 01.31 »
No kyllähän lyhyt akseliväli tekee autosta hankalemmin hallittavan kuin esim. suurinpiirtein vastaavasta autosta jossa on pitempi akseliväli..esimerkiksi hallitut sladit on helpompia kun on pitempi akseliväli..Olen tosi monella vehkeellä ajellut ja ajoominaisuuksilla tuo ei hirveästi loista(mg16), mutta kiva leikkikalu mihin se varmasti on tarkoitettukin..
Ja kyllähän se ajaminen onnistuu kaikilta, jos autossa on neljä rengasta, se on vaan eri asia minkä tasoista se meno on..ja se on eri asia sudittaa parkkiksella, kattoo et kyl sutii hienosti sladissa ja pyörii pa**arinkiä, siinä kun ei virheet haittaa ei oo juuri välii mihin auto menee..radalla kun on pakko vetää putkien välissä alkaa virheet näkymään ja huomaa ettei ole niin helppo vetää liipasin pohjassa hienoja linjoja..
..tuolla mg16:sta ei kyllä radalle ole edes asiaa, puuttuvien ajoominaisuuksien takia, vai oisko sitten ajajassa vika..no on nuo isommat polttikset radalla ihan mukavasti menneet.. Mutta ihan kiva lelu tuo mg16:kin on..
Kaipa tuohon 21 menee, mutta eikö samantien 28?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #99 : 10.02.08 - klo: 12.10 »
onkos noi mg10 alatukivarret samanlaiset kun mg10 paitsi pitemmät??? ku näytti diffit yms olevan samanlaiset. jos laittais siitä alatukivarret ja vetarit ni tulis ainaki akseliväliä.. ja sitte jos mahtuu tuo 28 kone ni sen siihe tunkis
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa masa87

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #100 : 13.02.08 - klo: 20.37 »
onko kellään tietoo?? miks mg10:ssä menee niin älyttömän paljon kytkin jousia?? ei kerkee kun vähän ajaa niin taas pamahtaa jousi!!!  :angry:

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #101 : 13.02.08 - klo: 21.04 »
onko kellään tietoo?? miks mg10:ssä menee niin älyttömän paljon kytkin jousia?? ei kerkee kun vähän ajaa niin taas pamahtaa jousi!!!  :angry:

vaihda parempi kytkin ja jousi.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa masa87

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #102 : 13.02.08 - klo: 21.16 »
onko kellään tietoo?? miks mg10:ssä menee niin älyttömän paljon kytkin jousia?? ei kerkee kun vähän ajaa niin taas pamahtaa jousi!!!  :angry:

vaihda parempi kytkin ja jousi.

minkä lainen kytkin ois hyvä tuohon autoon??

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #103 : 13.02.08 - klo: 22.57 »
ootko varma ettei esim. jarru laahaa koko ajan? kaveri valitteli aikoinaan samaa et kytkimiä menee 30 min välein. syynä oli et jarru laahas kokoajan hiukan luoden ylimääräistä vastusta. Tai et kytkinkellon laakerit on väljät. tekee myös saman ilmiön. tai vaikka liian löysä jousi kytkimessä.

nuo kun tarkastat niin luulis ongelma löytyvän tai ainakin vähentää mahdollista vika listaa huomattavasti.

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #104 : 14.02.08 - klo: 10.48 »
onko kellään tietoo?? miks mg10:ssä menee niin älyttömän paljon kytkin jousia?? ei kerkee kun vähän ajaa niin taas pamahtaa jousi!!!  :angry:

Saattaa olla myös asennusvirhe. Jos jouseen tulee pienikin naarmu asennettaessa, niin naarmun kohdasta jousi helposti katkeaa. Käytä asennuksessa joko kulunutta ruuvaria (= ei teräviä kulmia) tai oikeaa kytkimenasennustyökalua.
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #105 : 18.02.08 - klo: 15.21 »
Noxious saikso kuvaa tosta ilman koppaa?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #106 : 18.02.08 - klo: 15.30 »
Noxious saikso kuvaa tosta ilman koppaa?

eikös tuo kuva löydy tuolta ekalta sivulta kun alemmaks selaat.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #107 : 18.02.08 - klo: 17.54 »
kuuluuks moottorin vuodattaa risiniöljyy kilo kaupal?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #108 : 18.02.08 - klo: 17.54 »
EI!
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #109 : 19.02.08 - klo: 19.08 »
missä vika sit on jos se vuotaa paikallaa ollesaa? et lumesta tulee keltasta?? kertokaa säädöissä vai?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #110 : 19.02.08 - klo: 19.12 »
Jos tulee paljo niin on rikkaalla moottori.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #111 : 19.02.08 - klo: 19.24 »
säädöt voi heittää ja katoppas takakannen ruuvit ja tiiviste. ja samalla pakoputken tiiviste ett vuotaako
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #112 : 19.02.08 - klo: 21.07 »
en oo varma ku vasta ajanu 11 tankllista ja pari kertaa vaa ympäri mut ollu sellane +3 - -2°C no vois sen tarkistaa et kaikki kunnossa
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #113 : 19.02.08 - klo: 21.12 »
minulla vuodatti joskus pari tilkkaa takakannen välistä ja nyt meni pakoputken tiiviste. toi takakannen tiiviste on olematon joten sieltä voi tulla läpi. eihän se ole kun jostaki kalvosta leikattu palanen :)
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #114 : 19.02.08 - klo: 21.36 »
itse aiassa mulla ne risini öljyt tulee putkekesta mista pakokaasutki tulee :D missäs sillo vika?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #115 : 19.02.08 - klo: 21.40 »
minulla vuodatti joskus pari tilkkaa takakannen välistä ja nyt meni pakoputken tiiviste. toi takakannen tiiviste on olematon joten sieltä voi tulla läpi. eihän se ole kun jostaki kalvosta leikattu palanen :)

Ja ei varmasti ole vain mistä tahansa kalvosta. Kalvoksi kutsumasi on tiivistepaperia tai vastaavaa, joka pitää ehkä vähän paremmin kuin esim. muovikalvo tai paperi.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #116 : 19.02.08 - klo: 22.11 »
no joo se oli äkkiä vetästy nimi mutta kyllä olen monessa koneessa paremman tiivistyksen nähnyt kun mg16 ( sama kone kun mg10) tai sitten minun kone on jokin ihmetteos.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa LittleDemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #117 : 28.02.08 - klo: 11.47 »
onkos noi mg10 alatukivarret samanlaiset kun mg10 paitsi pitemmät??? ku näytti diffit yms olevan samanlaiset. jos laittais siitä alatukivarret ja vetarit ni tulis ainaki akseliväliä.. ja sitte jos mahtuu tuo 28 kone ni sen siihe tunkis

Mites se akselivälin kasvu sitte tulee? Ite tajuun tosta vaan et raideväli kasvaa  :huh:
Kuva Asso TC5 - Asso L4 - Jconcepts BJ4 - Tamiya TT01D - Tamiya TT01 - HoBao Hyper 8.5

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #118 : 29.02.08 - klo: 11.10 »
laitoin mg16 seen 28 motin ja erillaisen pillin >> eli putkimainen eikä tuo lentokone pilli  :p    kävi näin: vähän aikaa kun ajelin ni sain 2 vetaria katki ja etu alatukivarret katki ja vanne halki. se oli sellanen tälli autolle. nyt tein alumiinista eteen alatukivarret jotka kestää ja tilasin vetarit ja kaikki mitkä hajos.

nyt auto myynnissä ja itse asiassa lähtee kohta :)  älkää menkä tunkemaan liian isoja koneita tähän autoon.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #119 : 01.03.08 - klo: 21.22 »
Ei sulla sattuis olemaan kuvia niistä itse tehdyistä alumiinisista tukivarsista?
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.