Kirjoittaja Aihe: Kyosho V-one & FW05-R zone  (Luettu 35300 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #30 : 09.04.04 - klo: 10.19 »
Nostetaan nyt tämä topicci pinnalle. Onko vielä kellään kokemuksia v-onesta?
Hobbylinnassa olisi yksi v-one käytettynä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #31 : 09.04.04 - klo: 13.30 »
Huippu kisa-auto mutta hihnavetoisena hieman arka kiville

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #32 : 09.04.04 - klo: 14.32 »
On muutaman kesän kokemus. Erinomainen peli. Yksi ainoa etuhihna hajosi kun tattiksella meni kivi sisäänajossa väliin, silloin ei ollut edes rataa vielä, vaan se maalattiin seuraavana keväänä. Mitään muita osia ei hajonnut koko aikana.
SC10 4x4

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #33 : 09.04.04 - klo: 17.17 »
Aivan, mutta ajoit kuitenkin radalla. Eli sellainen pitää löytyä jos meinaa tällä ajella.

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #34 : 09.04.04 - klo: 19.23 »
Ehdottomasti pitää löytyä kyllä.
SC10 4x4

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #35 : 09.04.04 - klo: 20.20 »
Toni:Kuinka kovaa se sun auto kulkee(heitä arvio)?
Onko osia mennyt hajalle?
Mikä moottori sinulla on?
Ja tärkein kysymys on mikä kori sinulla on? 8)

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #36 : 09.04.04 - klo: 23.41 »
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Toni:Kuinka kovaa se sun auto kulkee(heitä arvio)?
Onko osia mennyt hajalle?
Mikä moottori sinulla on?
Ja tärkein kysymys on mikä kori sinulla on? 8)


Oisko joku 80km/h, muistaakseni Jalakset oli mitannu.
Minulla ei enää kysesitä autoa ole, mutta kaapissa on rakenteilla FW-05R.
Ainoat varaosat, jota jouduin siihen V-one laittamaan, oli yksi etuhihna ja pieni etuhihnapyörä.
Koneena oli RB X-12.
Korina oli Protoformin Vectra, nyt on kaapissa Mazda 6.

Kaikki kamat on kaapissa sen takia, että minulla on 2v poika....  :D
SC10 4x4

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #37 : 10.04.04 - klo: 10.09 »
Mikäs sit ois hyvä motti tohon v-oneR? Et sellanen tarttis olla millä auto liikkuu ja lujaa  :)  Mitä motteja kisaajat ninku yleensäkin käyttää autoissaan? En sit tie meniks vähän aiheen vierestä, mutta toivottavasti ei.

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #38 : 10.04.04 - klo: 10.14 »
Suosittu on Ossin 12TR tai 12TR-P (turbo malli)

Myös RB:n 12 koneet

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #39 : 10.04.04 - klo: 10.16 »
No siispä pakko kysyä vielä, että onko tosta turbosta jotain ihan oikeaa käytännön hyötyäkin?

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #40 : 10.04.04 - klo: 10.23 »
On, mutta hieman vaikeampi sätää. Listaan vois vielä lisätä Sirion ja NovaRossin koneet, mutta suomessa vähän vaikeammin saatavia.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #41 : 10.04.04 - klo: 10.26 »
No selvä juttu, se tästä motti asiasta sitten. Ajaako täällä Suomessa ketään kisaa kyseisellä autolla? Mulla on sellanen käsitys ettei ainakaan moni.

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #42 : 10.04.04 - klo: 10.36 »
Niinno, kuinka moni ajaa kisaa ylipäätään. No ehkä Asso NTC3 ja Mugenit ovat suositumpia. Ei kai siihen selvää syytä ole. Toisaalta onko sillä väliä, kaikki ovat kilpailukykyisiä autoja. Alkuperäiseen Voneriin on saatavilla EVO konversiosarjaa joka mm pidentää tukivarsia samoihin mittoihin FW05R:n kanssa. Kyosho on laadukas mutta varaosat kalliita. Yksi hyvä uusi vaihtoehto on HPI R40. HoBaoltakin on tullut uusi 1/10 rata-auto.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #43 : 10.04.04 - klo: 10.40 »
No itse oon kyl aika varmasti tohon Voneriin päätynyt. Tarkotitko sä ettei ole kauheasti edes kisaajia tuossa TP-10 luokassa  :(

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #44 : 10.04.04 - klo: 11.00 »
Kaikki on suhteellista, en tiedä, kysele vaikka VesaK:lta tai joltain muulta ammattimieheltä. Itse ajelen epävirallista Tattarin luokkaa Superilla  :D

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #45 : 10.04.04 - klo: 11.04 »
Okei. Onko sulla mitään kokemuksia tästä Vonerista tai ootko nähnyt sellaisen liikkuvan ja mielipiteitä yleensäkkin tästä autosta on annettu?

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #46 : 10.04.04 - klo: 12.19 »
No eikö tää tullut jo selväksi että täysverinen kisa-auto. Samalla tavalla liikkuu kuin muutkin 1/10. Minusta vähän pieniä ovat kooltaan mutta minkäs sille voi että on suosituin luokka on-roadissa.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #47 : 10.04.04 - klo: 12.24 »
No tarkoitin lähinnä kaikkea, että millainen on säätää, onko helppo ajaa/säätää, onko paljon säätö mahdollisuuksia?

Mika R

  • Vieras
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #48 : 10.04.04 - klo: 19.24 »
Säätomahdollisuuksia on paljon kts. http://rc10.fi/viewtopic.php?t=5115
Tarvitset säätöpöydän autoa varten

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #49 : 10.04.04 - klo: 22.27 »
Suomesta ei varmasti hirveästi löydy mielipiteitä tästä autosta, koska niitä on varmaan myyty tänne max. 10 ja ainoastaan kahdella on kilpailtu.

Tässä kuitenkin sinulle lukemista autosta 363 sivun verran:

http://www.rctech.net/forum/showthread.php?s=&threadid=168&perpage=30&pagenumber=1

Autossa on kaikki samat säätömahdollisuukset kuin muissakin vastaavissa. Tosin perus V-one R mallissa ei tule mukana Centax-kytkintä, vaan tavallinen, tosin laadukas palakytkin.

Ajon helppous on kiinni siitä millaiseksi auton säätää, mutta hiukan muita painavampana autona on erittäin vakaa ajettava.

Auton säätämiseen ei välttämättä tarvitse säätöpöytää, tönärillä ja camber-mitalla, ja droop-mitalla pärjää harrastusoloissa. Säätöpöytä tosin tekee elämän helpommaksi. Itselläni ei vieläkään ole sellaista, on niin suolaiset hinnat.

RB:n koneet kannattanee unohtaa, sillä niihin on nykyään yksinmyyntioikeus Slotcarilla ja hinnat on tietysti vähän karanneet. Mugenin MR-12 koneen ovh taitaa olla 225€ kun taas RB V-12 maksaa 365€ tai vastaavaa  :cry:
SC10 4x4

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #50 : 10.04.04 - klo: 22.35 »
Itselläni on hiukan upgradettu V-One S, säätömahdollisuuksia tosiaan löytyy. Jos tattarisuolla ajelet niin voin lainata integyn setup systemiä, se kun useimmiten on mukana.

Koneena minulla on RB Concept X12, mutta kuten Toni jo mainitsikin hinta on kyllä kohtuullisen suolainen. Eipä siinä, kulkuakin löytyy...
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #51 : 10.04.04 - klo: 23.56 »
Et viittis Toni suomentaa mulle tota  :D

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #52 : 11.04.04 - klo: 09.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Et viittis Toni suomentaa mulle tota  :D


Jos hinnasta sovitaan....  :)

On sitä itsekkin jouduttu kieli opettelemaan, että on voinut Car Actioneita lukea ja on sitä tietysti sitten töissäkin tarvinnut ja tuo nyt on niin helppoa tekstiä, että jokaisen yläasteelaisen pitäisi osata. Tietysti jos ei vielä ole yläasteella.........
SC10 4x4

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #53 : 11.04.04 - klo: 09.39 »
No yläasteet on käyty, mutta suomi on ainoa kieli mitä osaan ja ylpeä siitä. Ei vaan oo menny toi englannin kieli koskaan perille vaiks yrittänyt oonkin.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #54 : 17.04.04 - klo: 09.45 »
Ootko sä Toni jo saanut FW-05R:n ajokuntoon?

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #55 : 17.04.04 - klo: 22.14 »
En ole vielä, kun odotan uutta pannua, enkä viitsi kasata sitä 3D kytkintä tuohon vanhaan. Muuten se on kyllä kasassa, kori tosin on myös maalaamatta.
SC10 4x4

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #56 : 17.04.04 - klo: 22.19 »
No millaselta pirssiltä se vaikuttaa? Mikä motti sul tulee siihen?

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #57 : 17.04.04 - klo: 23.04 »
Vaikuttaa ihan asialliselta. Painopiste on matala ja voimansiirto herkkä.

Koneeksi tulee varmaan Sirio .12 3PT Turbo Evo 2.
Ja pilliksi tulee Kyoshon oma.

Ajot taitaa kyllä töiden takia venyä ainakin kesäkuulle  :cry:
SC10 4x4

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #58 : 17.04.04 - klo: 23.17 »
No kun sullahan on ollut toi V-OneR ni mitäs eroavaisuuksia noilla autoilla sitten on muuta kuin toinen on kardaanilla ja toinen hihnalla.

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho V-one & FW05-R zone
« Vastaus #59 : 17.04.04 - klo: 23.30 »
Ei juuri mitään.

FW-05R:ssä on pidemmät etutukivarret ja moottori on alempana, eli myös vauhtipyörä on pienempi.

Koko rakenne tietysti on erilainen, kun toisessa kone pitkittäin ja toisessa poikittain ja sitten tietysti hihna/kardaanit.
SC10 4x4