Kirjoittaja Aihe: Tr-15 rally, buggy, monster...  (Luettu 36108 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #30 : 06.12.03 - klo: 13.55 »
Lainaus käyttäjältä: "miksu-"

www.towerhobbies.com isot valikoimat!
--------
Sopiiko tohon GS-15 koneeseen jonkun muun valmistajan tehoputket, esim. duratraxilla ois edullisia?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXD495&P=0


Hei! Jos olet jotain sieltä tilaamassa niin voisin tulla kimppaan, koska en pysyt yksin sieltä ostamaan. Jos käy?

Itsekin olen myös putkea suunnitellut ostaa. Kyllä mun mielestä käy vaikka kaikki putket, kuhan on .15 mottiin tarkotettu. Toi duratraxin putki on aikas saman muotoinen kun toi tr-15 vakioputki, että ei välttämättä hirveetä tehonlisäystä tuu? Mun mielestä pitäis saada enemmän alavääntöö eli pitäis se keskiosa olla pidempi (se kohta, joka ei levene yhtään).

Mua hämää vähän toi tr-15 alkukäyrä. Sehän muodostaa tiukan 90 asteen suoran kulman siihen, niin kaiken järjen mukaan se haittaa virtausta, eikö? Oliskohan asiaa vaihtaia parempaan?

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #31 : 06.12.03 - klo: 14.12 »
Ei tässä nyt niin suuri hinku ole tota tilata, kunhan vaan suunnittelin. Kai ne on jotenkin sen alkukäyrän suunnitellu että se ei haittaa virtausta. Jos siihen laittaa jonku toisenlaisen niin sitten saattaa mennä kaikki vastapaineet ym. sekaisin ja tehot häviää!

Towerhobbiesta tilaus onnistuu ehkä helpoiten ja halviten hobbylinnan kautta.
Lainaus

hobbylinna:
towerista löytyy paljon mielenkiintoisia tuotteita, mutta ulkomailta tilaaminen saattaa epäilyttää? Entä jos osa ei toimikaan, tai entä jos kustannukset nousevat tullien ja alvien takia suuremmiksi kuin osasin odottaa?

Hobbylinna toimii välikätenä ja tekee tilauksen puolestasi kerran kuukaudessa. Ja mikä parasta: useimmiten kokonaiskustannukset jäävät pienemmiksi hyvien yhteistyösopimustemme ansiosta.

Ensimmäinen kuukausitilaus tehdään 31.7. ja seuraavat 31.8, 30.9. jne. eli aina kuukauden viimeisenä päivänä.

Käy katsomassa mieleisesi osat osoitteesta www.towerhobbies.com ja listaa haluamasi osat ylös. Esimerkiksi Duratraxin puskurisetti T-maxxiin:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWH73&P=7

Ilmoita meille osanumero: LXWH73
In stock = Tuotetta on varastossa

Tuote tilataan aina kuun viimeisenä päivänä, ja jos sitä on varastossa, on toimitusaika noin 2 viikkoa Hobbylinnan tilauspäivästä lukien.

Kannattaa kokeilla, pyydä tarjous haluamastasi tuotteesta.
HPI Nitro MT2

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #32 : 06.12.03 - klo: 15.03 »
Ai sen voi noinkin hoitaa. No sitten tilaan ihan itse.
Ois viikko sitten pitäny tilata, nyt menee ens vuoden puolelle, jos ne aina kuun viimesenä päivänä tilaa?

Niin voi olla, että paineet menee pieleen, mutta muuttuu ne kuitenkin kun putken vaihtaa.

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #33 : 06.12.03 - klo: 15.17 »
Vaihtoon se alkup. alkukäyrä. Kyllä se haittaa virtausta.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #34 : 06.12.03 - klo: 15.19 »
Nonni! Löytyykö ihan kokemusta vai onko mutua?

Kyoshon tuohon sopiva käyrä maksaa n.27e. Periaatteessahan sitten pelkkä se tuo tehoa.

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #35 : 06.12.03 - klo: 15.28 »
Jos nyt puhutaan siitä käyrästä niin tämmönen olis varmaan oikee, kun tuo tr-15 perustuu vissiin aika pitkälle superteniin.
HPI Nitro MT2

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #36 : 06.12.03 - klo: 15.29 »
juu oli se kyoshon koko tehopillisarja kiinni. Tossa vakio koneessa ja tulihan siitä tehoa lisää. Kyllä se pelkästäänkin auttaa, mutta ei hirveästi.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #37 : 06.12.03 - klo: 15.40 »
Lainaus käyttäjältä: "miksu-"
Jos nyt puhutaan siitä käyrästä niin tämmönen olis varmaan oikee, kun tuo tr-15 perustuu vissiin aika pitkälle superteniin.


Joo toihan se on. Sitte vaan joku putki tohon. Ois varmaan jännä tollanen cvec putki tuplaulostuloilla.  8)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #38 : 16.12.03 - klo: 14.19 »
Kyosholta uus TR-15 malli. Ei kyllä mun mielestä hirveesti eroo Monster Touringista. Tai onhan tossa nyt  eri moottori.


Ihan kivan näkönen.  :)

Inferno TR-15 Stadium Force

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #39 : 16.12.03 - klo: 14.49 »
Mulla kiinni miragen putki joka sopii TT:n ja koyshon koneisiin, toi alavääntöä aika kivasti, pakettina pilli+kaari+muut kilkkeet jotain 65€, hinta/laatu ihan kohallaan.  :P

Nyt ihmetyttää gs15r käynnistys paketti. nyt mulla+kaverilla meni molemmat, narun laatu huonoa ja muutaman avauksen jälkeen on parempi ostaa suosiolla uusi. tietääkö joku käykö tohon jonkun muun valmistajan vastaavat käynnistimet?  :?  Onko koneesta muilla jotain kokemuksia/vinkkejä tuleville ajokerroille? Esim tohon koneeseenhan on saatavilla komeampi sininen kansi, taitaa olla komistuksen hyöty vain visuaalisella puolella.

Laakerit vaihdettu ja eteen vanttiruuvit tehty kierretangosta, nyt tekniikan puolesta kaikki kunnossa.

Minkälaisia patentteja ootte rakennelleet autoon? Siis muita kuin tuon rengaskoon muuttaminen? tuon stadium truking konversio kitti olisi aika kiva mutta taitaa loppua potku koneesta jos noi hommaa, tuskin pysyisi rengaskoko enään noin pienenä.

Tänään taas tiukkaa ajoa, odotellaan järven jäälle pääsyä...
Trying is the first step towards failure.

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #40 : 16.12.03 - klo: 14.54 »
kyllä tuon kannen pitäs auttaa jäähdytykseenkin --> parempi käynti. pullstartista en tiedä, hommaa päätylevy je heitä pullstartti pois. Saat tehoakin lisää. Kampiakselista pitää leikata se pullstartin nupukka pois vaikka kulmahiomakoneella ettei ota päätylevyyn kiinni. Tarkista ensin että vauhtipyörä ottaa kontaktia starttiboxiin rungon alta ettei työ/kone mene hukkaan. Voithan hommata toki pukinkin ja ottaa sen välilevyn pois, jos std kiinnityksellä ei yletä.
-Mika

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #41 : 16.12.03 - klo: 15.36 »
kiitokset Mika, täytynee ottaa projekti tuosta. löytyykö tarkempia ohjeita vai hajotanko kampiakselin helposti? tuon voi kai ihan hiomalla tehdä? harmittaa hieman kun auto lähtee käyntiin hemmetin hyvin ja pelaa muuten, sitten tälläisiä narun rispaantumisesta johtuvia ongelmia tulee, no kuuluu lajiin.

Kuitenkin motilla paineltu nyt kai about 6litraa eli kohta saa vaihdella jo muitakin osia. Toisaalta aloittelijalle ollut aivan upea vaikkakin pirun kallis auto. (varaosat lähinnä) nykyään ongelmat olleet lähinnä puhdistus ja tankkaus sekä ajoittaiset renkaiden vaihdot... :D

tuohon jäähdytykseen toinen vaihtoehto on ikkunoiden poisto, joihin kaveri juuri laittoi tiheäsilmäistä rosteriverkkoa, samalla saa tankkaus luukun helposti kun alareunaan rakentaa saranan. Talvella tämä tuskin ongelma.
Trying is the first step towards failure.

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #42 : 16.12.03 - klo: 15.40 »
no problemo. parempi tulee jos sulla on dremeli millä leikata sen veks ja lopuksi vesihiomapaperilla siistiksi. kiva kuulla että auto passaa.

joo, mä tiedän että noita varaosia saa ventata aina vähintään viikon. suomessa on kunnon kaupat vähissä missä olis hyllykamana varaosat.

itse ajan SN tourerilla (omaksi huvikseni) ja tarkoitus on että setuppi olis sellanen että
(a) kulutus/varaosat ei maksa mitään joten niitä voi hankkia varastoon muutamia, esim spur gearit ja (b) ajoa radalla jossa vähemmän kiviä rikkomassa paikkoja ja (c) vähemmän tehoa joten auto PYSYY hallitusti radalla eikä radan ulkopuolella eikä kuluta autoa liikaa ja lopuksi (e)sellaiset osat jotka potentiaalisesti kuluu on vaihdettu kalliimpiin varaosiin kuten kytkin ja jarrulevy

Moottoreita on varastossa useampi joten ei tarvii pelätä konerikkoakaan kesken kauden.

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #43 : 16.12.03 - klo: 16.06 »
Kantsii vaan eka vähän kysellä semmosen päätylevyn perään, itse
en ainakaan ole vielä sellaista löytänyt.
Meinasin tehdä itsekkin semmosen mutta homma tökkäsi
työstökoneiden puutteeseen.
Semmonen kansi kun voi olla aika vaikea tehdä tolla dremelillä tai viilalla. :D
Tohon tarttis vähintään sorvin ja sitä käyttöä osaavan henkilön.
Niin se optio jäähdytys kansi on muuten tohon koneeseen ihan "must"!  
Koneen käynti varmuus nousee todella ratkaisevasti ainakin kesän kuumuudessa.
Et pelkkä korin ikkunoiden raottaminen ei paljon lohtua tuo ainakaan tohon koneeseen. :wink:
Starttiboxeista ainkin toi Unistart 2000 ottaa vauhtipyörään kiinni ihan ilman mitään modauksia,
 mut suositten kuitenkin laajentamaan vauhtipyörän alustan aukkoa dremelillä/viilalla.
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #44 : 16.12.03 - klo: 18.27 »
En tarkoita kannen tekoa itse vaan sen nupukan poistamista dremelillä  :D kansi pitää ostaa kaupasta kuten päätylevykin. Sellasen saa tietääkseni GS15R:ään. toinen asia on kannattaako tuohon moottorin niin hirveesti panostaa, mutta jos on tyytyväinen niin miksi vaihtamaan ennekuin on loppuun ajettu totaalisesti

Noi mun kommentit tosta moottoritehosta muuten liittyy radalla ajamiseen, off-road ja parkkisajot on eri juttu jossa ei ole laitoja eikä kivikkoa kun ajaa ulos  :wink:

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #45 : 16.12.03 - klo: 19.58 »
Täytyy kyllä todeta, että toi mun auto toimii näin kylmemmällä paljon paremmin kuin esim kesällä. Voi kyllä olla että on ollu vähän liian laihalla.  :?  h

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #46 : 16.12.03 - klo: 20.04 »
Joo kyl mää sen nupukan poiston ymmärsin, mut mistä tohon
saa sen päätylevyn ja paljonkohan se maksais?
Ite en oo vielä sellasta mistään löytänyt. :?
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #47 : 16.12.03 - klo: 20.59 »
Oisko tosta neljäs alhaalta oikee osa?:
http://www.ripmax.com/PriceList/X0200.html

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #48 : 17.12.03 - klo: 08.33 »
Lainaus käyttäjältä: "henkka88"
Joo kyl mää sen nupukan poiston ymmärsin, mut mistä tohon
saa sen päätylevyn ja paljonkohan se maksais?
Ite en oo vielä sellasta mistään löytänyt. :?


Olet oikeassa, koitin haeskella, mutta tosiaan huonosti löytyy (en löytänyt). voisin olla ihan varma että tällanen löytyi esim Towerista vielä jokin aika sitten, no ei enää. Eli taitaa jäädä tekemättä tuo, jos ei sitten joltain muulta valmistajalta löydy sopivaa.

osaltaan voi johtua ettei Tower enää myy GS15R:ää (discontinued), tosin en löytänyt googlellakaan nopeasti katsottuna

päätylevy engl. back plate

noihin mun kommentteihin vielä, että TR (kuten FW04) kestää todella hyvin myös ylitehoisia koneita keppivetoisena (toisin kuin HPI SN jonka hihnat napsahtaa poikki pienestäkin kivestä jos koneessa on yli 1,5HP). ainoa ongelma ovat pinjonit ja spur gearit, ne tahtoo kulua mutta niitähän saa uusia (ja kandee tilata kerralla useampi)

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #49 : 05.01.04 - klo: 17.02 »
Whee... ihan tätä varten oli pakko rekisteröityä, eli tuossa pari päivää sitten sain ensikosketuksen polttis-autoihin.
Nooh, ei ihan ensikosketuksen, olen kaverin polttiksella ajellut tankillisen tai pari, mutta lauantaina kävin hakemassa oman TR15-Buggyn, kokoamisessa kesti huimat 8 tuntia?! sisältäen lakisääteiset tauot jne.

Nyt kun koko paketti on kasassa niin ongelmana on enää että en saa sitä pentelettä lähtemään käymään. :(
Jos tämä on väärä treadi tälle, niin kertokaa toki mihin pitäisi kysymykseni suunnata.

Eli en luule että mitään muuta voisi olla pielessä, muutakuin kurkun säädöt, joista ohjeista löytyy vähän ristiriitaista tietoa, toisessa kohtaa neuvotaan että tyhjäkäynnillä 1mm auki, ja toisaalla taas 1/4 osa, eli mihin nyt sitten luottaa, ja antakaa muitakin vinkkejä. Ja älkää turhaa tarttuko pikkuasioihin, sillä olen pärriä ja autoja (oikeita) jonkin verran säädellyt/korjaillut, että pitäisi periaatteessa olla hallussa tämmöiset asiat, mutta ei nyt vaan tunnu sujuvan.

Tiivistettynä, Miksi ei lähde käymään?!

btv. maksoin omasta setistäni 528euroa, sisältäen, Auton, Ohjaimen, 4L menovettä, ja ReadySet.

Jos tämä ei Keskiviikkoon mennessä selviä, niin kiikutan auton tutulle myyjälle ja sanon että pistä se käymään, ja näytä miten sen saa käymään (noloa, mutta viimeinen vaihtoehto)

Edit: Niinjuu. hassu juttu, meitä oli kolme kaverusta jotka ostivat samanlaiset autot, eikä kukaan meistä saa omaansa käymään. (ei, ei olla mitään 15V jotka on ajaneet viimeeksi nikko-autolla, vaan ihan "aikuisia" "miehiä")

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #50 : 05.01.04 - klo: 17.38 »
No ensiks ainaki tämä asia: toi paketti oli kyl aika törkeen hintane, ellei siin sit ollu jotai huippuohjainta mukana?!? mistä ostit? itte ostin tr15 rallyn 420e ja siihe kuulu kaikki. toi rally on viel mun mielestä vähän kalliimpi ku buggy versio ja omankin auton ostin n. 3kk sitte. pelkkä auto (buggy) näyttäis maksavan prohobbys 306e...

Onko sulla neula kuinka monta kierrosta auki? ohjeis mulla ainaki luki n. 3 kierrosta, mut oli aika epätoivosta sillä saada sitä ekan kerran käyntii. 2 kierroksella lähti ainaki mulla ja siitä jatkoin sisäänajoa.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #51 : 05.01.04 - klo: 18.28 »
Joo, tiedän että oli aika kallis paketti. Ohjaimena on Hitec Aggressor.

Edittiä: Nyt kun luin tätä treadia uudestaan, niin ei tuo niin kallis ollutkaan. Täällä toiset maksaneet suunnilleen saman verran.


Salon Harrasteesta kävin hakemassa.
Auto 340e
Ohjain 119e
Löpöt ja ReadySet loput.

Mun mielestä toi Rally on halvempi. vai onko?

Tarvii mennä kokeilemaan vielä lisää noita säätöjä.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #52 : 05.01.04 - klo: 18.56 »
Jee! sain sen käymään kaksi sekuntia kerrallaan, heti kun koskee kaasuun, niin se sammuu, ja jos ei koske kaasuun, niin sammuu.

Neula oli 2 kierrosta auki.

Kuinka paljon kaasarin kurkun pitäisi olla auki?
Ohjeissa luki toisessa kohtaa että 1mm, ja toisessa kohtaa että 1/4-osa auki.

Poissa client

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #53 : 05.01.04 - klo: 19.08 »
mulla on itellä jo sisäänajettu gs15 moottori..

neulaa pidän auki sellaiset 1kierros ja 1/3 päälle... eli huomattavasti vähemmän mitä ohjeissa lukee....ilmeisesti aika yksilöitä sekä moottorit että kaasarit...

sisäänajossa kannattaa muistaa tarpeeksi rikkaalla käyttäminen... kärsivällisyyttä...

 :wink:

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #54 : 05.01.04 - klo: 19.34 »
Mitäs kun ohjeiden mukana tuli vain ruotsin ja "englannin" kieliset neuvot moottorin käynnistämisestä. englanninkieli lainausmerkeissä, koska on huonointa koskaan näkemääni englantia, täynnä kirjoitusvirheitä ja muutenkin sekavaa. Ruotsi taas ei koskaan ole ollut minun alaani, joten molempia tekstejä yhdistelemällä sai pääteltyä tämmöisen operaation moottorin käynnistämiseksi.

-  Neula 1,5 - 2,5kierrosta auki
- Poista hehkutulppa
- Avaa kurkkua 1/4 -osaa
- Ryypytä moottoria tankin päältä parilla painalluksella
- ???!!! Puristele ilmanputsaria päältä ???!!
- Vedä starttinarusta pari kertaa kunnes löpöä loiskuu ulos tulpan reijästä. (älä vedä liian kovin jne.)
- Kiinnitä hehkutulppa
- Kiinnitä hehku.
- Käynnistä moottori.
- Jos mottori ei käynnisty 30 sek. sisällä, niin poista hehku, ja tarkista moottori.

En jaksanut tehdä tuota tulpan irroittamista kuin pari kertaa, ja nyt myöhemmin kun en irroittanut tulppaa, lykkäsin suoraan vaan hehkun kiinni, niin silloin se kävi tuon pari sekuntia.

Mites tuon hehkun kanssa, sen voi kait heti irroittaa kun moottori käy?
Ja mistä tuo pääsee vuotamaan jännitettä, meinaan molemmat servot ihahtaa pikkusen kun hehkun tökkäsee kiinni, eli se vuotaa jotain kautta servoille virtaa.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #55 : 05.01.04 - klo: 20.31 »
Jees, nyt kävi tyhjäkäynnillä eikä sammunut, vaikka irroitin hehkun.
Minuutin kävi, sitten otin ohjaimen käteeni ja painoin vahingossa kaasua, tukehtui heti. :?

Oli hieman alle 2 kierrosta neula auki. Ja kurkku auki tyhjäkäynnillä n. 1/4-osa, tai vähän alle.

Kiitoksia avuista/tuesta, kyllä se tästä lähtee, nyt on hehku laturissa ja huomenna pääsee jatkamaan.
Oli muuten aika rikkaalla seoksella, kun ruikki aika kunnolla pillin päästä ainetta... :D

Enää renkaat pois vanteilta ja vanteisiin hopeaa Hammeria... sitten kelpaa pöllytellä. ****eleen pakkaset! :D

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #56 : 05.01.04 - klo: 20.34 »
Joo mäki pidän semmoset 1 1/3 kierrosta auki neulaa ja se 2 kierrosta oli sisäänajossa auki. Ei niit ohjeita liia tosissaa kannata ottaa...

Kyl mullaki servot liikahtaa pikkasen ku pistän hehkun kiinni. En tiä pitääkö vai onko joku pikku vika? Ei oo ainakaa mitää haittaa oo ollu tai ilmenny?

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #57 : 06.01.04 - klo: 00.16 »
Kannattaa olla varovainen, kun ajelee tossa lumessa. Vaikka toi buggyn kori on hyvin lumelta suojaava, pääsi mulla kuitenkin sen verran lunta sisään, että nyt ei servot toimi!  :cry:

Sanokaas mikä on vialla. Siis laitan virran servoille, niin ne nykäsee tuttuun tapaan, mutta ohjaimella niitä ei saa liikkuun ja jos saa, ne liikkuu minne sattuu ja molemmat yhtäaikaa!?  :?

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #58 : 06.01.04 - klo: 00.36 »
Tarkasta vastari. Mulla oli kerran päässy vastarin sisälle vettä kun unohdin suojata sen. Käänsi oikealle niin menikin jarrut pohjaan??!! Kyllä crossarilla voi ajella lumella ihan normaalisti kunhan muistaa vaan suojata sähköosat hyvin. Servojen akseleiden juureen kannattaa laittaa vaikka vedenkestävää rasvaa, se estää vedenpääsyn aika hyvin. Akut ja vastari kannatta kääriä vaikka pakastepussiin. Olen ajellut talvella jo lähemmäs 15 v. eikä autot ole siitä hajonneet.  :wink:
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #59 : 06.01.04 - klo: 01.28 »
On tääkin, kun ei vielä nukkumassa olla...  :wink:

Mutta siis joo katoin, niin vastari olikin vähän märkä ja kuivasin sitä ja servoja vähän kuumailmapuhaltimella, mutta ei vieläkään pelitä.  :?