Kirjoittaja Aihe: Tr-15 rally, buggy, monster...  (Luettu 36109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #60 : 06.01.04 - klo: 11.09 »
Avaa vastarin kotelo, ota piirilevyt varovasti esiin ja varovasti lämmittele niitä. Lopuksi laitat ne vielä yöksi esim. saunaan miedolla lämmöllä, ne eivät kuivu ihan tosta noin vaan.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #61 : 06.01.04 - klo: 13.56 »
No nyt ne toimii taas ihan hyvin. En siis tehnyt mitään. Ne ei varmaan ollu vielä kuivunu kokonaan, kun olin lämmittäny.

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #62 : 06.01.04 - klo: 14.06 »
Muista tästälähin ehkäisy. Älä päästä kosteutta vehkeisiin. myös ilmapallo on aika hyvä kosteudenehkäisijä.
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #63 : 06.01.04 - klo: 21.41 »
Niin on katellu jos keväällä ostais uuden koneen toho rallyyn. Jos ostan niin se tulee luultavasti olemaan merkiltään o.s. Oon katellu esim. tämmöstä: O.S. 15RX ... sopisko toho "heittämällä" vai pitääkö tehä jotai muutoksia? Moottoripukki pitää varmaa hommaa?

Kertokaa omia kokemuksia näistä koneista ja ehdottakaa jotain hyvää vaihtoehtoa :wink:

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #64 : 07.01.04 - klo: 08.04 »
RX on todella kova kisamoottori, mutta vaatii sovitusosia kuten pukin, vauhtipyörän, käyrän jne sekä starttiboxin. Helpommalla pääset esim Ossin CV-R(X) mallin kanssa joka on sivupuhaltainen ja ns. direct fit, ainakin ilman vetaria siis 15CV-R.
RX on kyllä loistava mutta sen asentaminen tulee melko kalliiksi.

Poissa client

  • Jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #65 : 07.01.04 - klo: 10.23 »
mitenkäs kyoshon .21 moottori kävisi tr-15 infernoon? tai jonkun muun valmistajan .21...

pitäis päästä kovempaa ja saada alakierroksille paljon lisää voimaa...

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #66 : 07.01.04 - klo: 12.02 »
Ei sovi.. kyllä esim .15 tai .18 koneista pitäs löytyä ihan riittävästi tehoa, tosin tehoissa ylöspäin mentäessä hintakin kovenee. Sanoisin että jopa tehokas kisa .12:kin riittää, kunhan hommaat kunnon pillin ja lisäksi esim 2-portaisen. FW04 lensi lähemmäs 100 km/h Novan .12 koneella (1,55HP) eikä enää kovempaa olisi uskaltanutkaan. Veikkaan ettei TR edes kestä kovempia tehoja. .21 kone on liian iso ja painava tohon autoon plus että sen osat ei kestä kovinkaan pitkään ja homma tulee kalliiksi. Se teeärrän "pillihän" ei ole mikään pilli vaan sellaiseksi naamioitu tavallinen muffleri; ei huono mutta ei tehokkain mahdollinenkaan.
Jos ajat off-roadia niin 2-vaihteista en suosittele, joten ehkä .18 kone, uusi Ossin tai HPIn vois olla aika kova sana, noissa tehot pyröii 1,5HPn paikkeilla joka pyöreesti tuplaa GS15R:n tehot. Myös Ossin 15CV-R kunnon pillillä varmaan tekee suurinpiirtein saman. Esim. RB:ltä ja Novalta löytyy yli 2HP .15 koneita, mutta hintakin on sen mukainen.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #67 : 07.01.04 - klo: 12.46 »
Kuudennella tankillisella lähdin ulos ajelemaan jäälle. Auratulla radalla hetken aikaa pöllytteli, niin aika hyvin tuo Buggyn kori suojaa sisuskaluja lumelta, ainoastaan etupäästä ripustusten ohi pöllysi vähän lunta sisään, myöhemmässä tarkastelussa kyllä totesin että vastarin/akkukotelon pohjallakin oli pari tippaa vettä, hiustenkuivaaja sai hommia.

Eihän tuommoinen -3 viiva -7 astetta haittaa menoa? tai siis tee vahinkoa? Kun suht uusi kone vielä on. Lämpimässä pistin käymään ja annoin jäähtyä koneen ajon jälkeen huoneenlämmössä ihan rauhassa, sitten vasta rupesin hiustenkuivaajalla metsästämään vesitippoja akkukotelon pohjalta.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #68 : 07.01.04 - klo: 12.57 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Muista tästälähin ehkäisy. Älä päästä kosteutta vehkeisiin. myös ilmapallo on aika hyvä kosteudenehkäisijä.


Tästähän tulee vaikka mitä kaksimielisyyksiä mieleen  :roll:

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #69 : 07.01.04 - klo: 13.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"

Eihän tuommoinen -3 viiva -7 astetta haittaa menoa? tai siis tee vahinkoa? Kun suht uusi kone vielä on. Lämpimässä pistin käymään ja annoin jäähtyä koneen ajon jälkeen huoneenlämmössä ihan rauhassa, sitten vasta rupesin hiustenkuivaajalla metsästämään vesitippoja akkukotelon pohjalta.


Kuulostaa hyvältä.

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #70 : 07.01.04 - klo: 20.11 »
Ok kiitos! voin varmaan tuon 15 RX kisamallin unohtaa... Siis tätäkö Mika tarkotit: .15 CV-RX (S) w/10ER ? Tuolta O.s:ssin sivuilta .15 CV-R moottoreista tuo viimeinen vaihtoehto siellä alhaalla: http://www.osengines.com/engines/osmg2051.html ?

Siis saikos toho kys. mottiin sit vetokäynnistimen ku en viittis ostaa starttiboxia? Ja sitte pitäis viel hommaa pukki, alkukäyrä ja pilli? aika kalliiks taitaa tulla?

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #71 : 08.01.04 - klo: 01.57 »
Heh. tämän päivän saldo kahdella Buggy TR15:lla, kaverin kanssa oltiin vähän ajelemassa.

Part 1:
- Location: Salo, jäähallin parkkipaikka.

1 hukkunut korisokka minun autosta

Kaverin auton kaasu hirtti kiinni / ohjaus-servo sekoilee omiaan, ei johdu kosteudesta.

Minun autosta pakoputki lähti koneen päästä irti, kun ruuvit pääsivät pyörimään, molemmat ruuvit löytyivät, ja toinen mutterikin myöhemmin korin sisältä.

Part 2:
- Lovation: Salo, Palometsä.

Kaveri mällää päin minun autoa... minun oikea etuvanne helähtää sirpaleiksi.
Pikaliimaa puoli tuubillista ja kunnolla kuumaliimaa, tuo vanne kesti loppuillan. (käsittämätöntä että se kesti edes lähtökiihdytyksiä, saati sitten pientä hypytystä jääkokkareiden päältä, kun jouduimme rakentamaan tyhjän päältä puoli vannetta, kun tuossa on vakiona simmoiset suht, sirot vanteet, niin puoli vannetta puuttui, siinä sitten pikaliimalla vähän liimailtiin niitä sinne sun tänne, ja loput vahvisteltiin kuumaliimalla)

Kaverin auton ohjaus-servo hajoaa lopullisesti, ei toimi mitenkään, ei edelleenkään johdu kosteudesta.

Part 3: *huomenna* (otan videokameran mukaan!)

Lopuksi, nyt kun sisäänajo on melkein jo ajettu (10. tankillinen kummaltakin menossa) niin ruvettiin kiertämään neulaa kiinnemmäksi, siinä 1 ja 1/3 osaa kierrosta alkoi tapahtumaan, jäähallin parkkipaikan ohi kulkee tie jossa on taajamanopeus, paikaltaan kun lähti, niin hetken suti paikallaan ja sitten kuittaili autoja ihan heitämällä. (välissä onneksi 3 metriä ruohokenttää ja 1 pyörä/kävelytie)
Sitten sääli alkoi iskemään, ja mietittiin että tämä päivä vielä röpötellään, ja kierrettiin takaisin vähä auki, savutti ja lykkäsi suoraan palamatonta läpi, huomenna sitten kameran edessä kaikki irti. (Jos kaveri saa uuden servon takuusta/ostettua hyllystä suoraan, samalla minä käyn hakemassa uuden vanneparin eteen)

Se tältä päivältä, huomenna pistän videopätkää kun menee loputkin romuksi, hyvällä tuurilla saadaan yksi takavetoinen polttis Stadium Truck mukaan piharalliin.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #72 : 08.01.04 - klo: 02.01 »
Tuohon buggyyn, mimmoisella virityksellä kannattaisi lähteä liikkeelle. Tämmöistä olen itse ajatellut.
- Uudet rasvat tasauspyörästöihin. (eikös paranna ajettavuutta kovalla alustalla kovilla nopeuksilla? sanokaa tarkat mallinumerot...)
- Uusi alkukäyrä / uusi pilli. (pillin voi hyödyntää myöhemminkin, jos iskee tiukempaa mottia kiinni...)
- 2 vaihteinen loota (paljonko tulee kustantamaan, onko useaa (kannattavaa) mallia?)

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #73 : 08.01.04 - klo: 08.56 »
Lainaus käyttäjältä: "OzmO"
Ok kiitos! voin varmaan tuon 15 RX kisamallin unohtaa... Siis tätäkö Mika tarkotit: .15 CV-RX (S) w/10ER ? Tuolta O.s:ssin sivuilta .15 CV-R moottoreista tuo viimeinen vaihtoehto siellä alhaalla: http://www.osengines.com/engines/osmg2051.html ?

Siis saikos toho kys. mottiin sit vetokäynnistimen ku en viittis ostaa starttiboxia? Ja sitte pitäis viel hommaa pukki, alkukäyrä ja pilli? aika kalliiks taitaa tulla?


OzmO, ehkä tämä OSMG2051 .15 CV-R w/10E tai tämä 11630
OSMG2052 .15 CV-R w/10C 11631. X malli eli vetarilla ei välttämättä mahdu, tosin erkhartin teeärrään saatiin vetarillinenkin Ossi mahtumaan kun vähän otti vetarista muovia pois taka-akselin tieltä. Silti vetariton vois olla parempi ja hommata boxi jos cashia löytyy sen verran.  Parantaa hieman tehoakin. Tosiaankin pukin tarvitset jos nyt on GS15R joka ei tarvitse pukkia. Halvin Kyoshon pukki cast alu on varmaan alle 10e (ainakin pitäisi olla reilusti alle) ja pakarina voit käyttää vakiota, myös sen käyrä pitäs sopia. Kyosho oikeat pillit on kalliita vaikka minusta hyviä, mutta ehkä katsoisin joltain muulta jos löytyy (esim DuraTrax).

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #74 : 08.01.04 - klo: 09.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Tuohon buggyyn, mimmoisella virityksellä kannattaisi lähteä liikkeelle. Tämmöistä olen itse ajatellut.
- Uudet rasvat tasauspyörästöihin. (eikös paranna ajettavuutta kovalla alustalla kovilla nopeuksilla? sanokaa tarkat mallinumerot...)
- Uusi alkukäyrä / uusi pilli. (pillin voi hyödyntää myöhemminkin, jos iskee tiukempaa mottia kiinni...)
- 2 vaihteinen loota (paljonko tulee kustantamaan, onko useaa (kannattavaa) mallia?)


Buggyyn ei suositella vaihdetta vaikka sellainen kyllä löytyy. Hinta jossain 50e - 100e välillä (jees tiedän, iso haitari mutta tarkkaan en osaa sanoa). Pilli + käyrä kannattaa aina, sillä se parantaa tehoa ja motin hengitystä ym. Kyoshon hinta 100-150e. Eteen suosittelen jäykkää silikonirasvaa (ei mitään stock vaseliinia) ja taakse voi jättää laittamatta. Silikoniöljy eteen  40 000 wt tmv ja taakse 10 000wt olis paras, mutta ne ei pysy teeärrän diffeissä sisällä jollet tiivistä diffejä itse silikonilla. Näin olen tehnyt Superissa jossa on samat diffit ja toimivat loistavasti kun tekee hyin (täysin huoltovapaat ja öljyt **pysyy** sisällä).

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #75 : 08.01.04 - klo: 20.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

Buggyyn ei suositella vaihdetta vaikka sellainen kyllä löytyy. Hinta jossain 50e - 100e välillä (jees tiedän, iso haitari mutta tarkkaan en osaa sanoa). Pilli + käyrä kannattaa aina, sillä se parantaa tehoa ja motin hengitystä ym. Kyoshon hinta 100-150e. Eteen suosittelen jäykkää silikonirasvaa (ei mitään stock vaseliinia) ja taakse voi jättää laittamatta. Silikoniöljy eteen  40 000 wt tmv ja taakse 10 000wt olis paras, mutta ne ei pysy teeärrän diffeissä sisällä jollet tiivistä diffejä itse silikonilla. Näin olen tehnyt Superissa jossa on samat diffit ja toimivat loistavasti kun tekee hyin (täysin huoltovapaat ja öljyt **pysyy** sisällä).


Selvä, unohdan tuon vaihteen sitten. (kiihtyy nyt jo tarpeeksi, eikä huiputkaan ihan huonot ole)
Hmph.. maksaako tuo alkukäyrä ja pilli yhteensä noin paljon? auts. se tekee aika paljon näinkin halvassa autossa. Taidan hommata nuo vasta kesällä, ei talvella lisäteholla mitään tee, kun nyttenkin kulkee koko ajan nelipyöräluisussa.

Part 3: Videokameran akku oli tyhjä  :(

Damage Report:
Mun se kerran korjattu vanne helähti toisen kerran murusiksi, nyt laskimme, meni 7:ään osaan... taas pikaliimaa ja kuumaliimaa, kesti loppupäivän.
Pakoputki lähti loppupäästään irti, kun se kiinnike-tolppa lähti irti alustasta, laitoin uudestaan sen kiinni, tällä kertaa ruuvilukitteen kera.

Kaveri heitti uuden servon saatuaan auton pari kertaa katolleen, takaspoileri napsahti halki... pikaliimaa ja kuuma-ilmapuhallin => kuin uusi.

Lopuksi mun vastari sekosi, sai vähän liikaa vettä sisälleen ja hirtti kaasun kiinni, onneksi auto oli jo valmiiksi pohjastaan kiinni, niin ei karannut, sitä tässä kuivailen, ja äsken tuntui toimivan jo kunnolla.

Ei kovin kestävältä autolta tämä buggy tunnu. Alkuperäiset vanteet ovat turhan hauraita, muovi-osia on käytetty liikaa, ja ne ovat ohuita.

Vaikka tämä buggyn kori suojaa aika hyvin sisään menevältä lumelta, niin silti melkein pakollinen varuste on joku muovilevy vastari/patterikotelon vierestä sinne ohjaus-servon eteen saakka, jotta ei pöllyä lumi suoraan sisälle, kaveri tuommoisen jo rakensi, minä vasta mittailen ja sunnittelen vastaavaa.

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #76 : 08.01.04 - klo: 21.07 »
Mun rally on ainaki kestäny aikamoisia lentoja, mutta mitään en oo saanu rikki. Kerran on kyllä päärätas meny sileeksi mutta sekin oma syy kuin en huomannu pistää ruuvilukitetta motin kiinnitysruuveihin. Alustalevyn pohja on iha naarmuja täynnä. Ettei vaa johtuis käyttäjästä jos kokoajan auto hajalla...  :roll:

Kannattaa suojata vastarikotelo jollain hyvin jos lumessa ajat, ja servot jotenki myös. Ei pitäis enää hirttää kaasu?

Mutta kylhä buggy autoilla tulee vähä enemmä rällättyy ja hypittyy --> osia hajooki enemmän...

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #77 : 08.01.04 - klo: 22.44 »
Lainaus käyttäjältä: "OzmO"
Mun rally on ainaki kestäny aikamoisia lentoja, mutta mitään en oo saanu rikki. Kerran on kyllä päärätas meny sileeksi mutta sekin oma syy kuin en huomannu pistää ruuvilukitetta motin kiinnitysruuveihin. Alustalevyn pohja on iha naarmuja täynnä. Ettei vaa johtuis käyttäjästä jos kokoajan auto hajalla...  :roll:

Kannattaa suojata vastarikotelo jollain hyvin jos lumessa ajat, ja servot jotenki myös. Ei pitäis enää hirttää kaasu?

Mutta kylhä buggy autoilla tulee vähä enemmä rällättyy ja hypittyy --> osia hajooki enemmän...


Joo, ei minulta tuossa ole mennyt muuta rikki, kuin vanne.
Mutta aina saa pelätä, kun se vähän lähtee hanskasta että nyt kun se tohon valliin törmää, niin saa laittaa eturipustuksen uusiksi.
Tämä pelko menee kohta ohi, kun lumi sulaa. (sula nyt äkkiä:evil: )

No nyt on servot ja vastarin kotelo suojattu lumelta, vastarinkotelo on vesitiivis, ja koko vasenta kylkeä koristaa sisäpuolelta muovikaari, joka on vastarikotelon korkuinen ja ylettää takaripustuksista ohjaus-servon eteen. Eli kattaa koko sen alan, mistä eniten tulee lunta tupaan.

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #78 : 08.01.04 - klo: 22.47 »
Mulla on ainakin toi tr-15 kestäny ihan hyvin. Antennin putki vaan on taittunut katolleenlennoissa.

Onko muilla noi vakioiskarit jotenkin löysät? Kun mulla ei meinaa palautua auto kunnolla ylös asti, kun painaa iskarit pohjaan. Ja oon säätäny ne kireimmälle.

Sitten olen pistänyt merkille, että autosta kuuluu pientä helinää. Varmaan vakiolaakerit renkaista tai muut öljyttävät kohteet?

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #79 : 08.01.04 - klo: 22.53 »
Oot huoltanu iskareita kertaakaan? Mä purin ne tos yks päivä ja laitoin uudet öljyt sisää. Ei natissu enää hiekka siellä välissä niin pahasti ja toimiki vähä paremmin.... voitha laittaa niihi eri öljyt sisää ja vaihtaa niit jousia eri vahvusiks?

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #80 : 09.01.04 - klo: 08.54 »
Joo, paksumiin öljyihin tarvitset vahvemmat jouset. Yleensä noi vakioöljyt on aika surkeita. Kokeile silikoniöljyä. Sepä se, pillit ja käyrät maksaa ihan sikana suhteessa näihin autoihin. Joiltakin valmistajilta saa edullisestikin, mutta Suomessa saatavuus on heikko. Esim Duratraxin pilli on jenkeissä n. 15e tosin laadusta en mene takuuseen. Ainakin näyttää ihan hyvältä ja samalta kuin jotkin kyoshot. Tietty ulkonäkö ei takaa että toimii.

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #81 : 09.01.04 - klo: 13.56 »
Hobbylinna suositteli että vois testata Duratraxin Street Forcen pilliä. Tilasin sen ja sen sopivan käyrän samalla amerikasta.
HPI Nitro MT2

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #82 : 09.01.04 - klo: 14.14 »
Paljos muute tuli maksamaan? Eiks hobbylinnalla ollu sopivaa alkukäyrää siihe ku piti Amerikasta tilata? Antaako tommone paljonki lisää tehoa verrattuna toho kyoshon lelu "viripilliin" joka on vakiona tos rallys?

Jos ostais vaikka tommosen Duratraxin Street Forcen ensin ja sitte alkais kattoo uutta mottia jne... käyhän noi sitte ossin koneisiin? Kyoshon oikeat viripillit tuntuu kyl iha törkeen kalliilta jos toi on todellakin hintahaarukka: 100-150e ?

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #83 : 09.01.04 - klo: 14.15 »
Se on ihan hyvä vaihtoehto. Kerropas sitten kuinka kävi.

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #84 : 09.01.04 - klo: 16.18 »
Mika: tosin erkhartin teeärrään saatiin vetarillinenkin Ossi mahtumaan kun vähän otti vetarista muovia pois taka-akselin tieltä.


joo, siitä sen ruuvin kohtaa hiukan pois, ehkä joku milli. Helppo homma. Eli ei sitä starttiboksia tartte hommailla jollei rahat riitä.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #85 : 09.01.04 - klo: 16.35 »
Se putki oli 25 euroa ja käyrä 33 euroa.
HPI Nitro MT2

Mika R

  • Vieras
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #86 : 09.01.04 - klo: 17.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Erkhart"
Mika: tosin erkhartin teeärrään saatiin vetarillinenkin Ossi mahtumaan kun vähän otti vetarista muovia pois taka-akselin tieltä.


joo, siitä sen ruuvin kohtaa hiukan pois, ehkä joku milli. Helppo homma. Eli ei sitä starttiboksia tartte hommailla jollei rahat riitä.


Okei, ajattelin vaan mainita pojille että menee kun vähän sovittaa, mutta hyvä tietää että noinkin helposti  :D

Poissa OzmO

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #87 : 09.01.04 - klo: 19.54 »
Joo emmä ala mitää boxia hommailee. Täytyy kyl eka koittaa tota uutta pilli+alkukäyrä systeemii, ennen ku meen ostaa uuden motin. Keväämmällä ton Duratrax Street Force viripillin vois tilata ja siihe käyrän. Jos innostun ostaa motinki (o.s.) nii käyhän noi siihenki?

Pitää ostaa uus koppaki (skyline), vanteet ja sliksit. Niihi menee rahaa joku 100e jo ja sitte viel kotiteatteriin menee joku 1000e. Nii starttiboxi saa jäädä puis...

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #88 : 09.01.04 - klo: 21.28 »
Tässä vähän surffailin ja löysin jotain aivan ihmeellistä!

http://www.khbracing.com/AG_Piston_Sleeve.htm

Mäntä/sylinteri sarja jostain komposiittiaineesta tehtynä!
Pitäisi kestää älyttömiä lämpöjä (Luin hpi foorumilta että 350f), eli voi laiheentaa seosta-->paaljon tehoa!
Ja noi sais vielä cv-r:ään!
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Tr-15 rally, buggy, monster...
« Vastaus #89 : 10.01.04 - klo: 00.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Erkhart"
Tässä vähän surffailin ja löysin jotain aivan ihmeellistä!

http://www.khbracing.com/AG_Piston_Sleeve.htm

Mäntä/sylinteri sarja jostain komposiittiaineesta tehtynä!
Pitäisi kestää älyttömiä lämpöjä (Luin hpi foorumilta että 350f), eli voi laiheentaa seosta-->paaljon tehoa!
Ja noi sais vielä cv-r:ään!


Joo tuolla sivuilla teknisissä tiedoissa on diagrammin mukaan optimaalinen lämpötila 350f. Ja maksimi 450f. Vois olla ihan kiva...