Puretenin ohjeissa kehoitetaan leikkaamaan kopan etusivuikkunat auki. En tosin tajua mistä se ilma pääsee pois kopan sisältä. Kopan takaosasta puskurin alta? Aiheuttaisko nostoa koriin "kovassa" vauhdissa? Itse en ole vielä kesähelteillä ajellut, joten kopan ikkunat on leikkaamatta.
Olen ihmetellyt, että miksi polttoaineletku kulkee pakoputken, vai pitäisikö sanoa alkukäyrän päältä? Ko. osa lämpenee aika paljon ja lämmittää myös polttoaineletkua. Lämpenemisestä aiheutuu polttoaineen höyrystyminen letkussa, ja sitä myötä käyntiongelmat. (?) Tai ainakin sammahtamisen jälkeen letku on yleensä tyhjä juuri tuon alkukäyrän kohdalta ennen kaasutinta. Aionkin kokeilla kääntää kaasuttimen polttoaineen tuloletkunliittimen 180 astetta (Eli auton kulkusuuntaan nähden taaksepäin), jolloin letku ei lämpenisi pakoputken takia. Letkun voisi vetää vaikka moottorin alapuolelta.
Onko tästä polttoaineletkuongelmasta muilla kokemuksia? Jos ei, niin kirjoittelen tänne, kunhan saan testit tehtyä.