Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha 2.0  (Luettu 53182 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #90 : 22.04.05 - klo: 15.12 »
No en tiedä miten näitä saisi vahvistettua mutta olen ainakin saanut rikki iskarituen(Tunnetaan myös iskaritornina), ohjauspalan, ohjauspalan sisällä menevän akselin ja takaalatukivarren ja koritolppia (No nehän eivät ole minulla kuin "turvakaarina" niin ei haittaa.). Olen itse saanut pilattua muutaman ruuvin mutta mitä siitä?

Ohjaus palat saisi kestämään(sillä ne ovat metallia) sillä kun ostaisi marui shogunin ohjaus palat ja näyttäisi vähän poraa ja viilaa.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #91 : 22.04.05 - klo: 17.12 »
Raakasti tuntuu olevan klappia noissa hubeissa, vaikka on kuulalaakeritkin. Toinen tarkasteltava juttu on tietty noi nihkeä kuulalinkit, pitänee korvailla niitä herkemmillä. Komeat renkaat löysin alle, hiukan normaalia isompi halkaisija ja noin puolet leveämpi kuvioitu ratarengas, vielä kun saisi korin mahtumaan.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #92 : 22.04.05 - klo: 17.59 »
Siis mitkä renkaat sulla on?

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #93 : 22.04.05 - klo: 18.08 »
Voin napsia tänään jonkinlaisia kuvia, mutta kyseessä on Kyoshon jonkinnäköisellä V-uralla oleva ratarengas. Pinta on melko kova, eli mistään huippurenkaasta tuskin on kyse, mutta kivan näköiset kuitenkin. Vanteen alkuperästä en myöskään osaa tarkemmin sanoa, katsotaan jos joku kuvista tunnistaa.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #94 : 23.04.05 - klo: 10.35 »
Nonni, sain kuvan napattua.

XC - Poor boys Bruiser

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #95 : 23.04.05 - klo: 10.43 »
Aika makee 8)      Jos verrataan mun pureen mikä oli vuosi sitten mulla.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #96 : 23.04.05 - klo: 11.24 »
UU Noi vanteet on tosi siistit. Saako noihin vähän karkeakuvioisempia renkaita?

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #97 : 23.04.05 - klo: 21.08 »
hmm.......eiks noi renkaat oo väärin päin?? siis se kuviointi menee niinku ajettas pakilla koko ajan??  :roll:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #98 : 23.04.05 - klo: 21.21 »
Nehän pyörii siihen suuntaan mihin vaihteisto ja moottori määrää... :mrgreen:

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #99 : 23.04.05 - klo: 21.30 »
ClodZ mistä ostit noi renkaat ja vanteet

Poissa lerssinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #100 : 23.04.05 - klo: 21.33 »
hienot vanteet :)

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #101 : 23.04.05 - klo: 21.51 »
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Voin napsia tänään jonkinlaisia kuvia, mutta kyseessä on Kyoshon jonkinnäköisellä V-uralla oleva ratarengas. Pinta on melko kova, eli mistään huippurenkaasta tuskin on kyse, mutta kivan näköiset kuitenkin. Vanteen alkuperästä en myöskään osaa tarkemmin sanoa, katsotaan jos joku kuvista tunnistaa.

Marko!
Niitä viestejä vois kans lukee hieman tarkemmin.  :wink:
Eli vanteiden alkuperästä ei tietoa ClodZ sanoi...  (älkää nyt hermostuko)

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #102 : 23.04.05 - klo: 22.45 »
Clodi mihis sä oot sun pillinpään hävittänyt? :roll:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #103 : 24.04.05 - klo: 07.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
Clodi mihis sä oot sun pillinpään hävittänyt? :roll:


Osottaa alaspäin?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #104 : 24.04.05 - klo: 12.04 »
Kummit näyttäs vähän kuin TR15 rallystä??? Joo, noinpäin voi olla vesiliirtovaara noilla kumeilla  :mrgreen:

Pillikin on vissiin poikki kuten mullakin meni pienestä kontaktista. Tosin ongelmaa ei ole kun pakoputki on nykyään takana  :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #105 : 24.04.05 - klo: 12.06 »
Ei taida olla poikki.
Alustaan on taidettu porata raikä ja siihen kiinni...(Tuon pään ruuvien asennosta päätellen.)

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #106 : 24.04.05 - klo: 19.11 »
Kumit on liimaamatta ja kuviot sojottaa vielä minne sattuu, vanteet ja renkaat ostin käytettynä aikoja sitten tältä foorumilta, hinnaksi taidettiin sopia 15 euroa tms. - tarkoitus oli laittaa ne sähkökrossiin. Pillin pää on tosiaan poikki, en tiedä kuinka paljon vaikuttaa käyntiin. Pitää napata vielä korin kanssa kuva, näyttää aika veikeältä. Pitäisi ostaa jostain Porschen 911-kori, se voisi olla passeli.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #107 : 26.04.05 - klo: 01.59 »
Kertokaapas mikä tankki tuohon passaisi hyvin, mistä sellaisen voi itselleen ostaa ja mihin hintaan? Nykyinen on aika rivon näköinen värjäytyneine paikkauksineen, ilmeisesti jokin muu tankki voisi olla kyoshon omaa kestävämpi?
XC - Poor boys Bruiser

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #108 : 26.04.05 - klo: 09.31 »
Ääniin se vaikuttaa aika rajusti kun on poikki tuo pää  :mrgreen: Tuosta ruuvvin asennostahan sen näki jo kokenut PTA mies että poikkihan se  :wink:

Minä taas sain kipinän tehdä ne säädettävät ylätukivarret. Pientä sorvaamista se on ollut mutta osat maksoi pari hassua euroa. Iskareihin pitäs löytää öljyt mutta minusta tuntuu että ei ne enään mitään sisällä pidä kun muovia ovat...
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #109 : 26.04.05 - klo: 14.23 »
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Kertokaapas mikä tankki tuohon passaisi hyvin, mistä sellaisen voi itselleen ostaa ja mihin hintaan? Nykyinen on aika rivon näköinen värjäytyneine paikkauksineen, ilmeisesti jokin muu tankki voisi olla kyoshon omaa kestävämpi?


Itse tilasin Askartelukulman kautta Prohobystä. Hintaa en kovin hyvin muista, taisi olla n. 15€ paikkeilla. Merkkiäkään en muista (taisi olla Kyoshon), koska se pussi hävisi jonnekkin missä  se merkki luki. Uudessa tankissa minulla on musta primeri ja musta korkki, sen tiedän :lol:
Savolaeset jyrree!

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #110 : 26.04.05 - klo: 14.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Pahalainen"
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Kertokaapas mikä tankki tuohon passaisi hyvin, mistä sellaisen voi itselleen ostaa ja mihin hintaan? Nykyinen on aika rivon näköinen värjäytyneine paikkauksineen, ilmeisesti jokin muu tankki voisi olla kyoshon omaa kestävämpi?


Itse tilasin Askartelukulman kautta Prohobystä. Hintaa en kovin hyvin muista, taisi olla n. 15€ paikkeilla. Merkkiäkään en muista (taisi olla Kyoshon), koska se pussi hävisi jonnekkin missä  se merkki luki. Uudessa tankissa minulla on musta primeri ja musta korkki, sen tiedän :lol:


PTA:n orkkistankkihan se  :mrgreen: Mullakin on musta korkki ja primeri.. Tuo primeri on erinlainen kuin alkuperäisenä. 14e maksaa kärkkäisellä
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #111 : 26.04.05 - klo: 14.42 »
hannu_s, pistitkö sinä ne vaimennus/koroke palat sen tankin alle?

Itse en pistänyt, koska en jaksanut. :oops:
Savolaeset jyrree!

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #112 : 26.04.05 - klo: 14.48 »
Joo pistin, ne ruuvvit mitkä tuli paketin mukana olis muutoin mennyt pohjasta läpi. Onpahan tilaa putsata sieltä nyt  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #113 : 26.04.05 - klo: 14.53 »
Harmi kun ne tankin ruuvit ei ole uppokantaruuveja, siinäkin oli yksi syy miksi niitä en pistänyt. Pistin vanhan tankin ruuvit uusien tilalle. Vanhan tankin väri on hauska. Olin pistänyt siihen epoksia, niin se muuttui violetiksi ja vihreäksi joistain kohtaa :? . Olettekos tehneet turvakaaria Pureteniin?
Savolaeset jyrree!

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #114 : 26.04.05 - klo: 15.01 »
Turvakaariprojekti on ollut suunnitelmissa, itseasiassa sain jo taivutettua yhden mutkan rautatankoon kun tuli menoa ja siihen se nyt sitten jäi  :mrgreen: Eli 6MM tankoa ajattelin käyttää itse... Paino lisääntyy mutta jäykempiä jousia saa  :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #115 : 26.04.05 - klo: 15.05 »
Itse ajattelin 1,5cm-2cm levyistä peltiä pistää pituus suunnassa ja leveys suunnassa,
peltilevyyn on katsos helpompi porata reikiä kun ei tarvitse takoa tangon päätä leveäksi. <-- No otappa tuosta selvää mutta kuitenkin.
Kun aion kesällä testata hyppyriäni Purella :shock:
Savolaeset jyrree!

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #116 : 26.04.05 - klo: 15.43 »
Nojoo, mulla oli tarkoitus porata aina päähän 3MM reikä ja kierteyttää se. Sillä saa aina yhden pohjalevyyn kiinni. Tietty poikkituet joutuu joko hitsaamaan tai ruuvveilla kiinnittämään  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #117 : 27.04.05 - klo: 09.52 »
Ei oikein toi alkuperäisen tankin varaosa kiinnosta, koska en usko sen olevan juuri alkuperäistä häävimpi. Vastaavalla rahalla voisi saada jonkin muunkin, onko muuten kaikissa tankeissa kiinnitysmekanismi sama?
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #118 : 27.04.05 - klo: 15.08 »
Pohjassa siinä on ruuvienpaikat, niinkuin alkuperäisessä :)  Jos nyt tuon halusit tietää :oops:
Savolaeset jyrree!

Poissa Anaheim

  • Tulokas
    • Profiili
Roiskeläpistä
« Vastaus #119 : 30.04.05 - klo: 16.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Mulla on sama ongelma ku C-Artilla paitsi mulla on viripilli ja mega forcen kone..

Mulla on vielä yks pääratas ja jos se ei kestää 1 tuntia enempään niin sitten täytyy keksiä jotain.

Mistäköhän olis hyvä ja suhkot helppo tehä lokasuojat??


Olen itsekin ajatellut roiskeläppien asentamista pureen. Miten olis esimerkiksi alumiinitölkistä leikkaamalla? Ja sitten laittaa vaikka kuumaliimalla kiinni koriin. Se tekee hallaa autolle ja varsinki rattaistolle ku kaikki lika ja kivet pääsevät auton kopan alle..  
      Yks keino vois olla et leikkaa kopasta pois tuulilasin ja ehkä myös takalasin, jolloin ilma pääsee virtaamaan vapaammin sisäpuolella. Ei ainakaan pöly jäis sillon niin pahasti sisään. Vai mitäs tuumitte?
Antti