No huh huh..!!! Tuli laitettua tää päivä auton purkamiseen ja kokoamiseen.
Takapää nyt meni ihan kohtuu nopeesti, mutta edelleen toi diffi systeemi on aivan naurettava, toki omaan tarkoitukseensa varmaan ok, mutta mulle ei. Etupää oli sitten ihan per...s.ä, siihen meni 3h ja koko etupää piti purkaa, että diffin sai auki, todella todella turhauttavaa puuhaa! Sitten edessä oli nää painelaakeri pallukat, jotka jätin suosiolla leikistä pois. Hajos siinä muutama osa, joutu porakoneella tekee diffiin reikää ja poraa uudelleen, ja lopultakin! Saatiin rakennetuksi siihen takas diffi, monien vaikeuksien jälkeen.
Itse etupään rakentamiseen meni sitten se 1h, ei hajuakaan minne ruuvit meni, eikä siinä vaiheessa kiinnostanut hevostakaan, että mikä menee mihinkä. Kaikki ruuvit kyllä tuli käytettya, hyvä niin.
Nyt on edessä varma lukkodiffi ja takana on kans (todella) tiukasti, kireesti ja tappavasti laitettu diffi kiinni. Testit tasasella näytti lupaavilta, mutta todellinen suorituskyky selviää sitten seuraavassa kilpailussa.
Täytyy sanoa, että hermot menee jos joutuu tota jöötikästä systeemiä vielä moneen kertaan availee, sen verran kimurantti mulle