Kirjoittaja Aihe: T.Tech Predator XRS  (Luettu 13814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #30 : 01.09.07 - klo: 19.42 »
Nyt on ensimmäiset kunnon ajot takana tuolla uudella autolla, eikä voi auton vedon puolesta todeta, että olisi hyvä. Ajomuotona Rc-Foffi ja ajomateriaalina hienohiekka. Ajoin 5min ja edestä katosi mystisesti veto, eikä edes niissä ajoissa selvinnyt? Aivan ajojen lopussa 6 jakson jälkeen lähti myös takaveto. Täytyy todeta, että tuo diffisysteemi on aikamoisen erikoinen, eikä tähän ajoon toimiva.

Tänään availen molemmat päät ja katson missä kunnossa ovat. Potentiaalisin vaihtoehto on tehdä suoraan lukot eteen ja taakse ja se on sillä selvä. Jos nuo kuluvat tuohon tahtiin, niin ei ole mitään järkeä 3 jakson välein purkaa puolta autoa ja kiristellä niitä.

Positiivinen asia = tuli voitettua takavetosena Modified luokka  :wink:

Diffisysteemi = Huono,Huono..  :angry:

Poissa Joonas.O

  • Tiim Lahti
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #31 : 01.09.07 - klo: 19.51 »
Oletko miettinyt yhtään sitä, että sähkökrossit on suunniteltu pääasiassa savelle ja muille koville pinnoille? Ei mihinkään hiekkamontulla ylämäkiajoon...
|Sekanen Hamsteri Racing Manager|S-Grafix|

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #32 : 01.09.07 - klo: 20.01 »
En ole, eikä niin pidäkään ajatella, auto muokataan maastoon sopivaksi on kriteerini.
Jousitus ja tehokkuus mamba maxilla ja harjattomalla moottorilla oli todella huikeaa ja auton suoritukset olivat mitä mainioimpia. Vedottomuus vain haittasi ajamista, kuitenkin tarkoitus ajaa 4wd:nä eikä 2wd:nä saati sitten 0wd:nä..  :grin:
Onko ideaa, millä saan (varmasti) diffit pysymään kireällä, niin että sitä (vetoa) oikeesti on luotettavasti?

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #33 : 01.09.07 - klo: 23.04 »
metalliin kunnolla kiinnittyvä liima !

ohut tippaliima tai peilinkiinnitys/lasiliima vetokuuliin ja tasoihin.
Kiireesti sitten kiinni (jollet saa jostain raosta kunnolla).
Miettiä voi vielä siellä vetokupin sisällä olevan säätöruuvin alla olevaa painelaakeria,
se tekee jo ison homman purkamisesta mutta mihin sitä jos laakerit on kunnossa
(ainoa tuntemani irroittelukeino on lämpö - keittämällä tai puhallin)


kaikki nämä liimailut ovat sitten sen luokan isosti massaa omaavia, että voit kuivumisaikoihin panna reilun kertoimen *10 tms
samoin valumisilta on ja suojauduttava teippauksin..

huteja:
vastaavia kuuladiffejä on kokeiltu liimata ilman kuuliaan -ei onnistunut
eikä epoxilla ilman tasolevyjään -jäi kuivuttuaan kieroon ja väristeli kaiken irti
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #34 : 02.09.07 - klo: 09.04 »
Eli yksinkertasesti, kun teen tuosta diffistä liimalukon, niin se pitäs liimata osineen päivineen sinne? Eikö se ole aivan sama onko sisällä mitään, jos teen ihan 100% lukot diffeistä?

Jotain on kuitenkin tehtävä, että auto vetää rinteessä.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #35 : 02.09.07 - klo: 09.44 »
tuntuma ei ole täysin omakohtainen predatorin suhteen, mutta erimerkkisiä kuuladiffillä toteutettuja on ollt toistakymmentä ja toistakymmentä vuottakin..

Kaverilla oli predator ja lopussa siinä harjatonkin. Nähty siis.
Sen diffin suunnittelija lähti jostain pyöränkehästä ja pidosta -tuplakokonen kehä renkaassa tuo eri arvot, eikö.... Ja sen jälkeen vain yritetään , tai tehdään umpiperä.
Predatorin diffi on tehty olemaan diffi (siis sitä ei ole SUUNNITELTU kestämään lukkoon asti ruuvattavaksi). Se halkeaa tai murenee kohtuuhelposti kun voimat kasvaa.
Erityyppisillä kuulilla pitoa saa lokkoon päin jonkin verran.
Tietääkseni siinä on nyt kovat karbidit tai keraamiset, eli joustavamilla lukkopito tulee helpommin (ennenkuin kuulien tasot paineesta murtuu). Semmosia oli teräskuulat vanhemmissa
autoissa joita vielä tehtiin isommilla "turvavaroilla", laadun nimissä.

Shumacherin kuuladiffiin mahtui laittamaan isompihalkasijaiset kuulat joilla diffin voimat kasvoi diffinä. silloin riitti kun isonsi kuulien reikiä.

Toinen tapa oli panna tuplaten kuulien tasolevyjä-ilman kuulia ja koittaaa löytää lukon raja ennen kuin kiristysruuvin kierre petti.... Tämä toi siis vain lukkoperän.

Liimattu toimi heikompikuntoisellakin säätöruuvilla jos sen vain ehti kiristää klapittomaksi ennenkuin liima kovettui.
Liima ei kuitenkaan tarttunut kunnolla diffin muoviin tesokosketuksella vaan tartti kulmia ja muotoja  esom loppuunajetut kuulat...

Jos siihen on myytävänä umpilimppiä tai joku saa semmosen sorvattua -se olisi kova sana.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #36 : 02.09.07 - klo: 10.03 »
Kyllä nyt alustavasti ajattelin lähteä sillä periaatteella liikkeelle, että liimalukkoja koitetaan. Älytöntä kyllä, tuo diffin uloin ratas on muovia, joten hajonnee helposti. Voisikin kysyä, miksi se on muovia, eikä vähän kestävämää materiaalia? Se on kuitenkin todettava, että jos ne noin nopeaan tahtiin "löystyvät/hajoavat" tässä ajossa, niin ei siinä ole mitään järkeä ajaa lukottomana rinnettä ylös. Eli lukkoja koitetaan nyt ensimmäisenä.

Mitä mahdat tarkoittaa tarkennettuna umpilimpillä?

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #37 : 02.09.07 - klo: 11.06 »
RE: valmis-umpilimppi diffin tilalle:

http://rc4wdstore.com/product_info.php?cPath=3&products_id=151
-toi on eri merkkiseen autoon (clod) UMPILIMPPI diffin tilalle

http://rc4wdstore.com/product_info.php?cPath=1_19&products_id=377
-toi on tamiya TLT:lle

Jos jonkun myyjän keksis, joka tekee merkkikohtasta, tai jos esim ton TLT:n sopisi..

Tai jos keksit sorvaajan, joka semmosen tekisi, ja sopivat hampaat kehärattaaksi.

PS. kestää ne muovisetkin jotain eteenkin jos ne on paistettu kovaksi (olikohan carbonoitu) "graphite"



« Viimeksi muokattu: 02.09.07 - klo: 11.34 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #38 : 02.09.07 - klo: 11.37 »
RE:
Tietääkseni siinä on nyt kovat karbidit tai keraamiset, eli joustavamilla lukkopito tulee helpommin (ennenkuin kuulien tasot paineesta murtuu). Semmosia oli teräskuulat vanhemmissa
autoissa joita vielä tehtiin isommilla "turvavaroilla", laadun nimissä.

lainaus engl.:
Dif balls are 1/8 ceramic. Generally should last well, the only danger is that they can chip/crack if you happen to have an impact in the wrong direction/place. If it is that rough though, it could be a camaged plate.

MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #39 : 02.09.07 - klo: 12.33 »
Juuri availin Predatorin perää ja tutkailin murikkaa. Kiitokset 4wdkanootille hyvästä infosta jo tähän mennessä!

Näin kysymyksenä:

a) Tuo kiristysruuvi sisältää tuollaisen mutterin, jossa on sisällä noita samoja palloja kuin itse diffissä. Mikä se tarkoitus on koko hommassa? lainauksena (Hold diff plates firmly in position during assembly).

b) Mitäs jos laittaa tuon ruuvin ruuvilukitteen kera kiristämään diffiä. Kiristäis ruuvin niin kireälle kuin vain saisi, rikkomiusuhan alaisenakin? Kestääkö diffi, mitä tällöin on vaarana hajota?

Poissa suiza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #40 : 02.09.07 - klo: 13.22 »
se on painelaakeri.juu nimenomaan siinä ruuvissa PITÄÄ olla lukitetta ,muuten kyllä aukeaa ajossa.
Hyper 10TT,Clod keppi,TLT-xrc ,club 10

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #41 : 02.09.07 - klo: 13.40 »
Eli voin ihan surutta laittaa ruuvin täyteen lukitetta ja sitenkö diffi pysyis kireellä pidempään?

Poissa suiza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #42 : 02.09.07 - klo: 14.33 »
joo kohtuudella eikä mitään erikoislujaa.ite käytän loctiten sinistä lukitetta niin saa vielä auki jos tarvii
Hyper 10TT,Clod keppi,TLT-xrc ,club 10

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #43 : 02.09.07 - klo: 20.39 »
No huh huh..!!! Tuli laitettua tää päivä auton purkamiseen ja kokoamiseen.

Takapää nyt meni ihan kohtuu nopeesti, mutta edelleen toi diffi systeemi on aivan naurettava, toki omaan tarkoitukseensa varmaan ok, mutta mulle ei. Etupää oli sitten ihan per...s.ä, siihen meni 3h ja koko etupää piti purkaa, että diffin sai auki, todella todella turhauttavaa puuhaa! Sitten edessä oli nää painelaakeri pallukat, jotka jätin suosiolla leikistä pois. Hajos siinä muutama osa, joutu porakoneella tekee diffiin reikää ja poraa uudelleen, ja lopultakin! Saatiin rakennetuksi siihen takas diffi, monien vaikeuksien jälkeen.

Itse etupään rakentamiseen meni sitten se 1h, ei hajuakaan minne ruuvit meni, eikä siinä vaiheessa kiinnostanut hevostakaan, että mikä menee mihinkä. Kaikki ruuvit kyllä tuli käytettya, hyvä niin.

Nyt on edessä varma lukkodiffi ja takana on kans (todella) tiukasti, kireesti ja tappavasti laitettu diffi kiinni. Testit tasasella näytti lupaavilta, mutta todellinen suorituskyky selviää sitten seuraavassa kilpailussa.

Täytyy sanoa, että hermot menee jos joutuu tota jöötikästä systeemiä vielä moneen kertaan availee, sen verran kimurantti mulle  :wink:

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #44 : 03.09.07 - klo: 10.17 »
Kyselin tuolta valmistajalta ja umpilimppiä ei ole olemassa Predatoriin, joten itse on sellainen sitten väsäiltävä, noh.. työkalut pöydälle ja rakentamaan. Kokeillaan kuitenkin ensin kestääkö nyt paremmin kun ruuvit on kunnolla kiristetty tappokireelle ruuvilukitteen kera..  :wink:

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #45 : 10.09.07 - klo: 11.27 »
Joo-o, taas kaatui Predatorin kilpailu voimansiirto ongelmiin. Viime sunnuntai pistettiin kokonaisuudessaan auton korjaamiseen ja siihen tehtiin tukevat lukot eteen ja taakse. Pihassa testattiin ja hyvin toimi. Nyt vkloppuna kun kisaan lähdettiin, kaasu säädettiin 80% (vakiona 100%), lähdin liikkeelle ajoin metrin ja POKS... siihen hajos T.Tech merkkisen "leludiffit", jotka ei tässä lajissa pärjää...  :undecided:

Ei voi muuta kuin todeta, että (heikkoa) ovat nuo predan diffit, enkä ole ostamassa uutta diffiä (80e/kpl) kaikkineen osineen. Veto lähti edestä ja takaa, eikä mitään ollut tehtävissä, kisa jäi väliin ja tällä kertaa valmistajan takia, kuten viime kerrallakin. Nyt puretaan diffit autosta ja joko 4wdkanootin ehdottomalla tavall: hitsin avulla umpeen tai raa´an kokoisella isolla ruuvi-nylonmutteri systeemillä kiinni.

Hauska homma, kardaani edestä-taakse on halkasijaltaan järeä 1cm ja kestää mitä vaan, mutta itse diffit ovat kuin vaahtokarkkeja, palaa nuotiossa, samaan tapaan mamba käryttää diffit jöötiksi, tällästä tällä kertaa...  :wink:

Ps. Tällästä sattuu, eikä aina voi mennä kaikki kohdilleen, mutta joku raja tässäkin pitäs olla.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #46 : 10.09.07 - klo: 20.35 »

(heikkoa) ovat nuo predan diffit,  kuin vaahtokarkkeja, palaa nuotiossa, samaan tapaan mamba käryttää diffit jöötiksi, tällästä tällä kertaa...  :wink:

JOS SE YHTÄÄN LOHDUTTAA NI TÄÄLLÄ SULI KUULADIFFIT HARJATTOMALLA KANS..
JA SITÄHÄN YRITETTIIN KERTOA PIENEMMILLE VOIMILLE SUUNNITELLUKSI, EIKÖ?!

NIPPU EHDOTUKSIA:
A.
TEE TERÄS-AKSELOINTI JOKA ON KUULIEN REIKIIN KII JA JOHON SAA LAAKERIT&VETOKUPIT KII...
B.
OSTA 1 EHJÄ RATAS JA TEE OPINTOEHDOTUS KELLOSEPPÄKOULUUN
(NE TEKEE JONAIN VUOSIKURSSEINA RATTAITA, TOSIN EI TERÄKSESTÄ)
C.
PARANNA MUN EHDOTUKSISTA TOIMIVA ,ITTELLES SOPIVA... ;)
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #47 : 10.09.07 - klo: 20.52 »
Kyllähä se jotain lohduttaa, ettei ole ainoa, jolla vehkeet ei kestä leikkiä  :grin:
Kyllä sitä "yritettiin" kertoa ettei kestä, mutta emmä autolla tee mitää ellei se mäkee kiipee, =)

Sitten itse ehdotuksiin. Tuota ensimmäistä ja viimeistä pitää kokeilla, kiinteeksi pitää saada ja mietinnässä on ihan eri diffin laittaminenkin, sovellettavuuden takia tuppaa olemaan haasteellinen, mutta luottoa on tiimin mekaanikkoon, katotaan miten auton voimansiirto etenee, kestävämpi siitä ainakin tulee.

Hyvät sähköt hommattu autoon, eikä todellakaan turhaan, perhana! Autoista pitää tehdä kestäviä joka lajiin..  :wink:

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #48 : 13.09.07 - klo: 17.57 »
ei ku betonista autoa tekemään - kierii kaikissa lajeissa tasasella suorituskyvyllä  :grin:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #49 : 03.10.08 - klo: 23.47 »
Nyt kysyn epätoivon nimissä, että mistä saan tähän varaosia. Racing Factorystä löytyy kyllä mutta, se kaikkein tärkein joka on rikki, eli diffinratas on loppu, eikä uusia tule, koska kyseinen liike lopettaa maahantuonnin. no sitten osaako joku sanoa jonkun kaupan, josta saa tähän varaosia, mielellään euroopassa, mutta muutkin käy. Kun en millään taho löytää.

ps. Miksikä Racing Factory lopetti maahantuonnin, eikö vaan ollu tarpeeks ostajia tällä merkillä. Eihän sentäs koko ttech ole mennyt nurin!?
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #50 : 04.10.08 - klo: 10.04 »
Ttech on vissiin kupsahtanut, mutta ei Predator silti ole kuopattu vaan merkki siirtyi Team Xtremen alaisuuteen.
http://www.teamxtreme.co.uk/
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #51 : 04.10.08 - klo: 16.47 »
Kiitoksia tiedosta, meinasin jo soitella johonkin hienomekaanikkojen kouluun että tekeekö ne tuollaista diffiratasta alumiinista.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #52 : 04.10.08 - klo: 17.14 »
Tulikin juuri mieleen, että mulla on tuolla kaapissa XRS:n raato, jota en kyllä itse omista. Täytyykin kysyä mitä omistaja haluaa sillä tehdä. Siitä voisi varmaankin rattaat irrota.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #53 : 04.10.08 - klo: 17.53 »
No hyvä, voin toki ostaa koko diffinkin.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #54 : 11.10.08 - klo: 19.51 »
Tuli tässä mieleen, että onko täällä foorumilla monella autona predatoria? Kun ei kovin usein näe tässä tredissä vilskettä.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

janitor

  • Vieras
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #55 : 11.10.08 - klo: 20.09 »
Kuuladiffien lukituksista puheenollen tuli mieleen keino, jolla lukitsin 1/10-turistin kuuladiffin ja toimi todella hyvin harjattomalla+LiPolla driftatessa:

-Leikkaa 2kpl kumisia renkaita renkaanpaikkaus-sarjasta löytyvistä pyöreistä paikoista. Mitoita koko siten että ulkohalkaisija on painelevyn kokoinen ja keskireikä niin että se on hiukan isompi kuin diffin keskellä oleva laakeri.
-Kuulat ja diffirasvat pois diffistä ja nämä kumiprikat kummallekin puolelle ratasta ja diffi kireelle. Eikä luista kun vaan vetää tarpeeksi tiukkaan, eikä diffin mitat juurikaan muutu.
-Diffi paikoilleen ja kovaa ajoa.

Parasta on että diffi on helppo palauttaa toimivaksi kun laittaa rasvat ja kuulat takaisin.

Tästä kuvasta selviää paremmin mistä on kyse.
« Viimeksi muokattu: 12.10.08 - klo: 13.08 kirjoittanut janitor »

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #56 : 14.10.08 - klo: 19.29 »
Nyt täytyy kyllä kehua tuota liikettä, tilasin siis viikko sitten sunnuntaina tuolta osia ja tänään posti oli koittanut tuoda pakettia kotiin mutta ei mahtunut luukusta eikä ketään kotona, joten joutui hakemaan. Elikkä siis viikossa tuli kotiin paketti ja postikulut 5.50£. Ja kaikki tilaamat osat oli mukana, eli ++.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #57 : 28.10.08 - klo: 20.29 »
Kysymystä Predator X10:stä ?
Eli alkanut kiinnostaa kyseinen kapistus, ja kauppoja jo hierottu ?
Elikkäs kysymystä tulis, mikä ois asiallinen koneen kv arvo (tulossa ihan pihan kunnostukseen),
ja meinasin jotain kiina konetta kokeilla.
Akkua aattelin 3S lipoo ja Sidewinder olis joutilaana tyrkyllä.
Sekä mitkä välitykset ?

Et jos sais edes jotain osviittaa mistä lähtis kokeilemaan ja haeskelemaan pakettia kohalleen ?
son loppu ny.

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #58 : 28.10.08 - klo: 22.13 »
Itsellä on predator xk98(90 luvulta) jota olen päivitellyt x10:ksi, diffit sun muut. Kone-nopari setti on nosram 3-star-combo,eli kone on tämä http://www.nosram.com/products.asp?id=30 . Ja tehoa kyllä löytyy suhteellisen paljon. Spurria en ole saanut rikki, mutta kardaanin päässä olevat rattaat on kyllä paukkuneet, muoviset sellaiset, nykyään on terästä joten ei mene rikki. Mutta oma takadiffini ei pysy kasassa, aukeilee ja alkaa sitten luistamaan. Mutta tuokin on joku oma vika koska muilla tuntuu toimivan. Tuon lipo akun suhteen, jos löydät niin paras olis sellanen 3+3 nimh kennon kokoinen, jotta sinun ei tarvitse muuttelemaan elektroniikan paikkoja. Tästä ei varmaan apua tuohon moottorin valintaan hirveesti ollut, mutta katsoppas tuolta http://www.the-pred.co.uk/forum/index.php
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: T.Tech Predator XRS
« Vastaus #59 : 29.10.08 - klo: 20.00 »
Itsellä on predator xk98(90 luvulta) jota olen päivitellyt x10:ksi, diffit sun muut. Kone-nopari setti on nosram 3-star-combo,eli kone on tämä http://www.nosram.com/products.asp?id=30 . Ja tehoa kyllä löytyy suhteellisen paljon. Spurria en ole saanut rikki, mutta kardaanin päässä olevat rattaat on kyllä paukkuneet, muoviset sellaiset, nykyään on terästä joten ei mene rikki. Mutta oma takadiffini ei pysy kasassa, aukeilee ja alkaa sitten luistamaan. Mutta tuokin on joku oma vika koska muilla tuntuu toimivan. Tuon lipo akun suhteen, jos löydät niin paras olis sellanen 3+3 nimh kennon kokoinen, jotta sinun ei tarvitse muuttelemaan elektroniikan paikkoja. Tästä ei varmaan apua tuohon moottorin valintaan hirveesti ollut, mutta katsoppas tuolta http://www.the-pred.co.uk/forum/index.php

Kyllä tuosta jo alkuun pääsee... (ei tosin linkkis toimi)
Alkuun kokeillaan (tietysti pitää ensin päästä autosta kauppoihin) castlen 6800 kv:ta ja sidewinderia sekä 2S saddle pack:iä.
Ja kiitos neuvoista.
son loppu ny.