Do dii, ekat kunnon röykytykset CRT.5:llä takana. On aika menijä noin pieneks pirssiks. Eka koitin 16 piikisellä pinionilla ja ei ollu kulkua tarpeeks. Laatikosta kaivamaan isompaa pinionia, 18 piikkinen on lainassa jollain Jesillä. :p Joten 20 piikkistä kehiin, niin rupes kulkua löytyyn. Sähköinä siis Mamba Max, Ammo 36-56-2600, Maxamps 11.1v 5000 mah Lipo, servona Hitec HS-5955-TG ja Futaba 3 PM 2.4.
30 sarjalaiset bowtiet tuntuivat hyvältä valinnalta renkaiks, ainakin nurmikolla pitoa oli liikaakin, hiekalla vähän liposampaa. Täytyy varmaan hommata vielä yhdet karkee kuvioisemmat ja yhet asfalttirenkaat... Ekalla stintillä vedin akun tyhjäks ja tokaa olin ajanu 15 minuuttia, kun alko tuleen jotain ongelmia. Yhtakkiä autosta katos tehot, eli ei vastannut kaasuun, ohjaus toimi kuitenkin. Mamba piippas samalla tavalla kun olis radion sammuttanu kesken ajon. Alle 10 sekuntia paikallaan, niin Mamba taas piippas, et meno jatkuu, ajoin muutaman minuutin ja taas sama, sit taas ajoo ja taas piippas.. jne.
Auttakaa ny tyhmää, kun ei oo ikinä ollu missään autossa vastaavaa ongelmaa, lähenkö ettiin vikaa noparista vai vaihdanko vaan lähettimeen patterit vai pistänkö koko *askan verkonpainoks? Lähettimen jännite näytti 8.7, voiko vika olla liian alhaisessa jännitteessä? Nopari oli lämmin, ei kuuma, motti vähän kuumempi, akku kädenlämpönen. Olen onnellisesti onnistut hukkaamaan kaikki ladattavat patterit, niin ei päässy testaan johtuko ongelma tosta lähettimestä.