Kivijalkakaupoista pitää antaa plussaa Hobbytown USA
Sunnyvalen ja
San Josen liikkeille. Molemmat Kaliforniassa. Kummassakin erittäin hyvä palvelu, kun sähköpostilla ennakkotiedusteltiin autojen saatavuutta. San Josen liikkeessä myös oikeata asiantuntemusta ja palvelualttiutta, jota täällä vanhalla mantereella ei näe. Sinne lupasivat jopa tilata tavaran etukäteen valmiiksi odottamaan noutamista.
Verkkokaupoista olen asioinut
TowerHobbiesin,
Liquid RC:n ja
MaxAmpsin kanssa. Kahdesta ensimmäisesti ei ole kuin vain ja ainoastaan positiivista sanottavaa. Kaikki tilaukset ovat tulleet alle viikossa ja tavara sitä mitä pitääkin. Liquid RC toimii minun varaosavarastona, sen verran nopeasti ja pienillä kuluilla sieltä saa tavarat.
MaxAmps on sitten oma lukunsa. Palvelu on ja tavara tulee nopeasti. Hinnat ehkä vähän korkealla, mutta mihin sitä vertaa. Minulle hinnat ovat olleet kuitenkin ihan kohdallaan. Negatiivista sanottavaa tuli Stampedelle tarkoitetusta 7-kennon hump packistä, joka oli 5 mm liian pitkä. Väittivät vielä, että se ei ole liian pitkä, vaikka lähetin heille kuvat siitä, kuinka akku ei mahdu lähellekään paikalleen. Lopputuloksena jäi paha maku suuhun, kun eivät myöntäneet virhettään, enkä ole ollenkaan varma tilaanko sieltä jatkossa mitään.