ruostetta ruuveissa ja titaaniset vanttiruuvit :mrgreen: :mrgreen:
Asiaan, hyvä kampe, osta!
Vehe pelaa ihan pirun hyvin, mutta hajoaa tarvittaessa. Ruuveissa ei oo mitään vikaa, vaikka päät ottaski ruosteen väriä. Titaanivantteja ei tartte, ne rautasetki pelaa. FT versiota ei tartte pihasuttaukseen vaan tiimi toimii. RTR settiki on takuulla ihan nokko, mutta mitä sitä turhaa osteleen niitä hiilikamoja ja vakioradioita mitkä ei oo minkään arvosta roinaa.
CVD vetarit alkaa purkautumaan jossain vaiheessa enemmillä ajoilla, eli kantsii PÄSSÄYShommiin pistää samantien noi normi dogbonesit, pelaa ihan yhtä hyvin, muttei leviä välille, eli on huolettomampaa.
Omalla oon ajanu varmaan tuhat akkua, vaihto-osien lista on pitkä, mutta samalla ajolla on varmaan ihan yhtälailla myös muilla vehkeilla lista pitkä.
Jos puhutaan taas rataominaisuuksista, niin ei T4 ja joku stamppeden tötterö ole mitenkään verrattavissa, Assolla sentään pystyy ajamaan rataa.
Lista varaosista mitä laite tarttee, VÄHINTÄÄN!
-laakereita
-tukivarret molempiin päihin
-iskaritornit
-vaihteiston runkolevy, eli se irrallinen peräosa joka on sama ku B4:ssä (omaan päivitin alumiinisen kun täytty kymmenen rikotun muovilevyn määrä) - hajoaa herkästi koska T4:ssä on isommat voimat ja vivut ku B4:ssä
Tolla omalla on ajettu vaikka missä ja yhä se pelaa. Laakereita vaan kantsii hommailla varalle ja pallokuppeja vaihella sillontällön niin pysyy klapit veke. Säädöiksi joku cavalierin perussetuppi + akseliväli ja camperit oman maun mukaan niin toimii vallan hyvin.
Jos meinää pässäämällä hyppiä, niin kantsii kuitenkin ehkä koittaa löytää alastulolliset hypyt. Mitään aivotonta tasamaalle läpsyttelyä kampe ei varmasti kovin pitkään siedä muoviosineen.
Ainiin, toinen pätevä vaihtoehto on Firestormi jossa on säädöt, mitat ja kilkkeet melkolailla yhteneväisiä asson kans.
Pari fotoaki on vissiin näpsästy eri setupeista.
OIKEALLA radalla B4 on parempi/helpompi/nopeampi ajaa ku möhkäleT4, mutta jos tykkää sutia pihalla ja sepelikössä niin T4 on parempi valinta. Jos vetää pitoradalla, esim sisällä matolla niin kantsii vääntää alle suoraa buggyn renkaat, auto toimii huomattavasti paremmin ja tarkemmin.
Pistetäämpä vielä osalista mitä on paukkunu.
-Kaikki tukivarret
-Etuiskaritorni
-Top plate keulaan
-laakereita
-pallokuppeja
-takarunkoja abt 10kpl, nyt aluosa kiinni ja on ehjä
-vaihelootikon kuoret
-idleriratas laatikosta
-vetareita x määrä
-vanteita nippu (etuvanteet halkeaa luvattoman helposti)
-kori
-"siipiteline" takaa, eli korin kiinnikkeet