Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099827 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3840 : 26.03.14 - klo: 08.40 »
Jos minä joskus tuon koneen ostan niin p*skat aleta mitään uria suurentelee, leikataan kokonaan uus pukki ja vielä järeempi :evil:

R/C95: Ura kuitenkin tarpeeksi pitkä että mahtuu 31T pinjoni kiinni?
Joo.. siis ens talvena värkätään jokatapauksessa isompi pukki suoraan tietyn koneen rei illä  :wink: Koneenkin varmasti saan lainaksi siksi aikaa, että pääsee ottaa mittoja.. Nyt on kausi alkanut jo, joten muutoksia ei tälle kesälle enää tule, ellei sitten kone tai ESC leviä :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3841 : 26.03.14 - klo: 17.26 »
Meinaatko sä oikein 1/5 koneen tohon upottaa? :laugh: Tarviit ainakin ihan h*lvetin ison pinjonin. Voi olla, että joutuu tekemään toisenlaisen runkoratkaisun ja jos täytyy niin ilmota mulle, meinaan olis kyllä käyttöä sopivan hintaiselle flm rungolle :tongue:

Tässä menoa tuollasen vehkeen kyydistä:
Emaxx Sand Rooster Mamba XL 780KV 8S Lipo

Toi on ainut mitä tiedän, että on laitettu oikein isot koneet maxxiin. Mamba xl2/Castle 1717 8s setuppeja on kyllä netissä muutamia. Missään ei ole kyllä kuvia korin alta tuosta videon vehkeestä. Kun tuo video julkaistiin oli käyttäjällä jossain kuva e-maxxista ja noi sähköt sen vieressä. Enää sitä ei löydy. Lainaus tuolta tubekäyttäjältä: "Castle Creations 780KV Motor with cooling fan, Mamba XL ESC, (2) Turnigy 4S batteries (8S total), 8 gauge wire with 8mm Bullet connectors, custom carbon motor mount, 60T Robinson Racing spur gear, custom milled 45T pinion gear, Futaba 4PL Spectrum transmitter and receiver, Metal driveshafts and axle shafts...too much too list. Tools needed: Lots of money and patience. Its a matter of passion for building something inevitable." Ton perusteella riittää iso pinjoni ja iso moottoripukki. Voin vaan kuvitella millanen on ajaa tollasella painopisteellä. Hyvin tyyppi kuvailee, mutta ihan 100% varmuudella ei voi luottaa onko korin alla oikeasti se mitä luvataan :laugh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3842 : 26.03.14 - klo: 17.35 »
Infoon kyllä ja kyllä tollanen 1/5 kesäksi 2015 tulossa  :smiley: Lähinnä rakentelun takia.. ei järjen kanssa siis koska ei nykyisessä setupissakaan sillee järkeä ole vauhdin tai muunkaan kanssa jos ihan fiksusti ajatellaan  :wink:

Mun tarkoitus on istuttaa se moottori  toiseen laitaan kokonaan.. on mulla omia piirrustuksia jo mutta kun alku talvesta ton FLMn saaminen oli niin hidasta niin päädyin vakio settiin sen osalta. Sähköt olis siis samat mitä tossa kenzun Savassa on joten sen puolesta saan istutettua mottia varmasti ennen päätöksiä  :smiley: Myös siinä vaiheessa tulee ehkä pidennys tuohon runkoon mutta nämä ovat vasta ens talven ideoita.. Nyt keskitytään pitämään hauskaa tää kesä sillä mitä on  :grin: Ja hauskaa se on aivan varmasti  :wink:
« Viimeksi muokattu: 26.03.14 - klo: 17.55 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3843 : 26.03.14 - klo: 17.57 »
Loistavaa! Jäämme odottamaan innolla mitä saat kasattua. Sähköjen puolesta omaan pirssiin saisi lyödä 8s kiinni, meinaan tällä viikolla pitäisi tulla ebaysta huudettu xl2 ruokkimaan tuota moottoria. Tämän sähköjen vaihdon tein lämpöjen laskemisen takia ja nyt pitäisi kesällä pystyä revittämään 6s tyhjäksi dustyn suojan kanssa ilman lämpöongelmia. Voimansiirronkin pitäisi kestää 8s vetareita ja slipperiä lukuunottamatta, jos tuota tehoa nyt yleensä tämän kokoluokan auto voi kestää :laugh: Täytyy nyt odotella ensin edes nuo 6s akut saapuviksi ja sen jälkeen miettiä 8s akkujen ostoa. Ne ovat vaan niin kalliita vaikka kiinasta ostaisi, ettei ihan testimielessä viitsi ostaa. En myöskään osta niitä ennen kun Hobbykunkku saa postitusongelmansa ratkottua...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3844 : 26.03.14 - klo: 18.05 »
Itse menen silloin 2x 4S akuilla joka toinen tulee toiseen laitaan ja toinen sellaseen porrasmalliin akun ja keskirattaiden päälle. Näin ollen se painopiste ei tule järjettömän korkealle. Näin siis omissa piirrustuksissa  :smiley: Ainahan kyse on ajotavasta että kestääkö vai ei mutta jos ajat 6S tai 8S niin kyllä sillä sit pitää ajaakkin  :grin: Ainoa pohdinta oli vaan se että itse olen enemmän noita temppu ajajia kuin niitä jotka posottaa dyyneillä miljoonaa ja kun tähän laittaa 8S setin kiinni niin ei se oikein enää hyppyjä varten ole kun kierrokset laskee aika paljon.. se tossa on ainoa mikä pitää päättää  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa TomiR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3845 : 26.03.14 - klo: 19.23 »
MCLY jos semmosen vehkeen haluut ja hinnalla ei väliä niin käy kattoo tolta sivulat  :laugh::

http://www.mgm-controllers.com/

Odotellaan innolla kuitenki 8s vehettä.
Traxxas Rustler,Hobbywing,Savöks,Gens-Ace,RPM,Proline

Poissa TomiR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3846 : 26.03.14 - klo: 19.25 »
Saattaa mennä kuitenki jo ehkä vähän yli lyönniks jopa 10s-15s.
Traxxas Rustler,Hobbywing,Savöks,Gens-Ace,RPM,Proline

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3847 : 26.03.14 - klo: 19.27 »
Saattaa mennä kuitenki jo ehkä vähän yli lyönniks jopa 10s-15s.
Samulilla on ihan hyvä setti Losissaan mutta koko tulee vastaan tossa liian paljon.. eli 2x4S on suurin kyl mitä mahtuu joten mennään ainakin vielä sillä suunnitelmalla  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3848 : 26.03.14 - klo: 20.40 »
Itse menen silloin 2x 4S akuilla joka toinen tulee toiseen laitaan ja toinen sellaseen porrasmalliin akun ja keskirattaiden päälle. Näin ollen se painopiste ei tule järjettömän korkealle. Näin siis omissa piirrustuksissa  :smiley: Ainahan kyse on ajotavasta että kestääkö vai ei mutta jos ajat 6S tai 8S niin kyllä sillä sit pitää ajaakkin  :grin: Ainoa pohdinta oli vaan se että itse olen enemmän noita temppu ajajia kuin niitä jotka posottaa dyyneillä miljoonaa ja kun tähän laittaa 8S setin kiinni niin ei se oikein enää hyppyjä varten ole kun kierrokset laskee aika paljon.. se tossa on ainoa mikä pitää päättää  :wink:

No enpä tiedä nyt tosta kierrosten laskusta. Moottorin kierrokset laskee kyllä, mutta oikein ratastettuna voimansiirron kierroksia voi kasvattaa noitten isojen koneitten hurjan väännön vuoksi eli niillä saa kyllä vielä paremminkin heitettyä voltteja yms. :wink: Toki paino nousee ja huonot alastulot alkaa olla aika kohtalokkaita ja on iskunvaimennus hyvissäkin hypyissä aika kovilla (ellei sitäkin vaihda isompaan kokoluokkaan :laugh:) Lämpökin vähenee volttien kasvaessa, koska virta se on joka lämmittää :wink:

Laskeskelin omia kierroslukemia:
-Vanha 2200kv moottori ja vanhat välit: pinjoni pyörii 1 164 240 hammasta minuutissa (helpoin vertailtava yksikkö :tongue:)
-Uusi moottori 1650kv uusilla välityksillä 6s akuilla: 1 164 240 hammasta minuutissa. Näemmä täysin sama mennyt arpomalla  :laugh:
-Uusi kone, samat välit ja 8s. Pitäisi pysyä lämmötkin kurissa: 1 552 320 hammasta minuutissa

Kaikki lukemat teoreettisia täysillä akuilla ja tasa kv:lla eli eivät vastaa todellisuutta, mutta kyllä tuosta nyt näkee eron. 33% kierrokset voimansiirrossa kasvaa ja vääntöä on enemmän, eli voltteja pitäisi lentää niin kauan kun ei voimansiirto pamahda :wink: Tämän kokoluokan autoihin saa kierroksia, koska painon vuoksi koneiden vääntö riittää ratastamaan kuuhun.

Yhtä hyvin toki voisin käyttää lekaa ja pamauttaa diffit ja akselit p*skaksi sillä, mutta näin se on hauskempaa vaikkakin kallista...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3849 : 26.03.14 - klo: 21.12 »
Kyllä näin mutta eikö kiihtyvyys tuossa tilanteessa pienene ? Se on lähinnä noissa volteissa se helpottava tekijä ? Plus että auton paino kasvaa monta kiloa.. varmaan noin 30-40%..

Ja siis kyllä tossa autossa rajoittaa liikaa toi kokoluokka eli ei sitä joustoa saa mielestäni paremmaksi isommilla iskareilla pelkästään kun sen jouston pitäisi olla paljon pidempi myös.. Järjen kanssa siis pitäisi siirtyä isompaan koko luokkaan itse autossa. Kyllähän meinaa sen pohjaamisen saa kuriin mutta se jousto ei riitä kuitenkaan siihen sujuvaan jatkamiseen hypyn jälkeen jos auton paino on sen 9kg mitä se helposti on 8S autona..

Mutta eihän sitä noista tiedä ennen kuin itse pääsee koittaa  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3850 : 26.03.14 - klo: 21.49 »
Ei ainakaan pitäisi kiihtyvyyden pienentyä mun järjen mukaan kun vääntö ja teho kasvaa. Paino tietysti vaikuttaa asiaan... Täytyy kokeilla kun maa kuivuu miten moottorin vaihto kiihtymiseen vaikutti. Kyllä videoiden perusteella 6s 1717 kiihtyy paremmin kun 6s 1515. 1515 koneella 6s lähtee paremmin kun 4s eli ainakin luulen ettei jännitteen nosto pienennä kiihtyvyyttä. Pistäs kenzu sava tulille niin saadaan faktoja pöytään :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3851 : 26.03.14 - klo: 21.52 »
Ei ainakaan pitäisi kiihtyvyyden pienentyä mun järjen mukaan kun vääntö ja teho kasvaa. Paino tietysti vaikuttaa asiaan... Täytyy kokeilla kun maa kuivuu miten moottorin vaihto kiihtymiseen vaikutti. Kyllä videoiden perusteella 6s 1717 kiihtyy paremmin kun 6s 1515. 1515 koneella 6s lähtee paremmin kun 4s eli ainakin luulen ettei jännitteen nosto pienennä kiihtyvyyttä. Pistäs kenzu sava tulille niin saadaan faktoja pöytään :wink:
Ok.. Ollaan menossa Kenzun kanssa vloppuna ottaa savut kummankin autoista jos vaan herra saa sähköt asennettua ja aikaa löytyy.. :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3852 : 26.03.14 - klo: 22.28 »
Ottakaahan videoo tuliaisiksi niin päästään ihastelemaan suomalaista 8s savaa :azn:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3853 : 27.03.14 - klo: 00.33 »
Vihdoinkin ostat ne telat!  :azn:
Itse ostin juuri uudet renkaat kuvia myöhemmin :wink:

Nyt läks Integyn telat tilaukseen. Värejä oli vain ne rumat sininen ja kirkas, lilat olisin halunnu. Sinisiin kuitenkin päädyin, on se kirkas vaa niin hirvee :wink: Savagen teloja olis löytyny lilana mutta onko niillä sitten jotain eroa revon teloihin? Kuva on kyllä ihan samanlainen. Mutta ei viitti ottaa 250$ riskiä jos eivät sitten sovikkaan...

Mclyn RR pinjoni ja pari muutakin osaa jäi tilaamatta, kun loppui PayPalin kate. Huomenna tilataan lisää :evil:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3854 : 27.03.14 - klo: 08.29 »
Vihdoinkin ostat ne telat!  :azn:
Itse ostin juuri uudet renkaat kuvia myöhemmin :wink:

Nyt läks Integyn telat tilaukseen. Värejä oli vain ne rumat sininen ja kirkas, lilat olisin halunnu. Sinisiin kuitenkin päädyin, on se kirkas vaa niin hirvee :wink: Savagen teloja olis löytyny lilana mutta onko niillä sitten jotain eroa revon teloihin? Kuva on kyllä ihan samanlainen. Mutta ei viitti ottaa 250$ riskiä jos eivät sitten sovikkaan...

Mclyn RR pinjoni ja pari muutakin osaa jäi tilaamatta, kun loppui PayPalin kate. Huomenna tilataan lisää :evil:
Tarviiko noita paketteja siis 2kpl ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3855 : 27.03.14 - klo: 09.11 »
Joo tarvii. Että voidaan kiertää verot niissä pikku osissa. Telat nyt todennäköisesti jää tulliin mutta jumalan siunaus jos ei jää :grin:
Vai tarkoitatko tarviiko teloja 2 pakettia?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3856 : 27.03.14 - klo: 09.11 »
Joo tarvii. Että voidaan kiertää verot niissä pikku osissa. Telat nyt todennäköisesti jää tulliin mutta jumalan siunaus jos ei jää :grin:
Vai tarkoitatko tarviiko teloja 2 pakettia?
Tarkoitin vaan, että tuliko sun telat maksamaan siis 500 dollaria saaden ne joka kulmaan ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3857 : 27.03.14 - klo: 09.47 »
Joo ois tullu jos olis joka nurkkaan halunnu :wink: plus vielä ne omat blockit jotka noihin tarvii, ne maksaa 34$/pari. Eli koko kierros olis ollu 568$ plus postit. Nyt ostin eka vaan taakse. Ja eteen sitten tilaan jossain vaiheessa Integyltä sukset. Amainissa 45$/pari, integyllä 17.50$/pari. Pien hinta ero :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3858 : 27.03.14 - klo: 12.36 »
Mäkin ajattelin exoon ostaa sukset eteen ja tehdä siitä hankikantokiiturin, mutta sitten huomasin noiden suksien hinnan. En ymmärrä mitä integyllä ajatellaan, kun savaan maksaa suksisetti 12.50$ (oranssit kuitenkin yli 40$), e-maxxiin 15$ ja slashiin sopivat eli ne mitkä menis exoon maksaa 50$. Jäi siis ostamatta kun renkaatkin saa halvemmalla ja hankikantoja on max kuukausi vuodessa. Tänä talvena ei edes ollut joten sukset olisi ollut turhat.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3859 : 27.03.14 - klo: 14.12 »
Onkohan savan suksilla mitää eroa Maxxin suksiin?
Ite tilaan Integyltä paketin molempia, sitten sen näkee. Jos ei mitään eroa ole niin sitten luulis että telatkin sopii päikseen.
Integyllä olis ollu teloille tosi kalliit postit, 92$. Ja amainissa 31$. Tosin eka kun meinasin tilata (eilen klo 22.05) niin postit oli 79$ mutta sitten kun yritin uudestaan klo 23.45 niin postit oli sen 31$. Mikä lie vikana :roll:
Nyt kun Integyltä tilaan ne sukset niin postit on 22$. Tarviiko kukaan Integyltä mitään pientä?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3860 : 27.03.14 - klo: 15.20 »
Löytyykö keneltäkään ylimääräisenä 2kpl iskarinyläpään kiinnitysruuvveja? Oliksko kans beadlock ruuvveja..?

Alkaa olemaan E-Maxxi kuosissa sähköineen.. <pääsee pian ottaa vähän tuntumaa tuon C-Maxxin jälkeen  :azn:
C-Maxxi jää varikolle kunnes teen: Vastariboxin (johon mahtaa roinat sisää...) Kamera standin, pari modausta ja uudet iskaritornit.

 Eka ajo ohi, FLM kuppi luistaa, siis kardaani ei pysy etudiffin ulostulossa kiinni, muuten aika hyvä setti

« Viimeksi muokattu: 27.03.14 - klo: 23.10 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3861 : 27.03.14 - klo: 21.57 »
STruck: Mitä meinaat beadlock ruuveilla.. ihan normejahan ne on ? Tietoa koosta ?

E-Maxx käväs jo työpöydällä  :wink: Alla hieman kuvia..

Paketti vähän osissa..


Periksi antanut mukana tullut 5mm alukaulus ja 6mm kuppi...huoh  :undecided:


Hyvin huomaa miten on raapinut hileitä tuosta hatusta.. Näin ollen tuo gearin reikä ei enää olekaan 5mm  :azn:


Osa millä korjaantuu ja helppo vaihtaa  :smiley:


Nyt auto toimii taas ja siis toimihan se aikaisemminkin mutta hieman oli sorvautunut kaulus ohuemmaksi minkä takia vatkas hieman.. Ei siis päässyt pyörimään täysin vapaasti ympäri niin kuin STruckilla.. Vaihdoin samalla molempiin päihin joten nyt pyörii todella suoraan taas  :azn: Aikaa meni noin 10min..

Erona siis mukana tuleviin kuppeihin noiden shimmausten osalta oli, että eteen ei tarvinnut yhtään ton uuden kupin kanssa ja taakse meni 1 kun siellä ennen oli 2. Eli paremmin muutenkin sopivat tuohon  :smiley:

Minkä takia ei ole tatti otsassa on toki se että ostin noi kupit aikoja sitten koska tämä oli suht arvattavissa  :wink:
« Viimeksi muokattu: 28.03.14 - klo: 09.58 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3862 : 28.03.14 - klo: 19.36 »
Onneks mulla ei tullut tuollaista alukaulusta, vaan suoraan akselille sopiva kuppi :tongue: Tänään tuli päivitystä maxxiin: liittimiä noparia varten ja täälläkin kehutut asson jäykät kuparin väriset jouset. Nopari on ollut eilisestä aamusta lähtien Suomessa, mutta ei ole vielä näkynyt. Akut matkaa jossain päin maailmaa, mutta turha niitä on foorumikeskustelujen mukaan hetkeen odotella. Ei olis pitänyt langeta halvimpiin posteihin :angry: Mennään sit hetki nuhaisella 4s setupilla :laugh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3863 : 28.03.14 - klo: 21.43 »
Mutta eikös siinä vanhemmassakin FLM mallissa ole se pinion gear sillä samalla idealla kuin moottorin shafti eikä läpi reiällä ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3864 : 28.03.14 - klo: 21.46 »
Joo eli kiinni menee niin kuin pinjoni moottoriin :wink:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3865 : 29.03.14 - klo: 00.57 »
Mutta eikös siinä vanhemmassakin FLM mallissa ole se pinion gear sillä samalla idealla kuin moottorin shafti eikä läpi reiällä ?

Moottorin shaftista voidaan käytää myös nimitystä moottorin akseli :evil:
Huomenna (tai siis tänään) vois käydä montulla ajaa jos vaan ehtii. Ja jos sinne edes Passatilla pääsee, viimeeks kun mönkkärillä siellä kävin niin oli se loppu pätkä tietä aika hurjassa kunnossa.
Tai sit Maxxilla vois rällää vaa täs pihalla ja ajaa sen taas ihan helvetillisee kuntoo :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3866 : 29.03.14 - klo: 08.41 »
Rakkaalla lapsellamme on niin monta nimeä  :wink:

Tänään tai huomenna pitäs kyl ehtii käydä jollain isommalla hiekka kentällä vielä varmistelemassa tuota kokoonpanoa ennen monttureissua  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3867 : 29.03.14 - klo: 19.46 »
Täällä kun on moni sanonut että ei kannata alumiinia paljoa laittaa autoon kun se vääntyy mutta nyt monttuajon jälkeen alumiini kyllä pieksee muovin, prkl :wink:
Illan damaget, E-Maxx: MIPin vetari poikki ja RPM kori tolppa kans poikki. MIP haistakoot p*skat, Traxxaskin kesti paremmin. Ja mitä RPMään tulee niin ne tolpat vaihtuu rosterisiin jotka ei muuten taivu tosta noin vaa niinku alumiiniset. Miksei se voi kestää edes yhtä ajoa hajoamatta. Silloin kun mipit laitoin taakse niin olin siinä toivossa että nyt kestää mutta kun ei niin ei. alkaa olee vaihtoehdot aika lopussa.. Tai no voishan ostaa semmoset dog bonet, mutta takana kun on niin korkee maavara niin ei ihan sulavasti pyöri vaan tökkivät välillä kun se dog bone ei tykkää pyöriä jyrkässä kulmassa.
Mutta tarpeeks ku on tehoa ja RR slipperi ihan kii niin kyllä ne pyörii :grin:
Ja ennenkuin joku sanoo että voi johtua kuskistakin niin tällä kertaa ei ajettu läheskää niin päättömästi kuin joskus.

Ja sitten kävi taas se legendaarinen aksidentti minä ajoin pikku E-Revon yli ja se kärsiä kans vähän damagea: spurri meni sileeks, molemmat etu bulkit poikki, blocki rikki (tosin se oli jo ennestään).
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3868 : 29.03.14 - klo: 20.25 »
Laitappa kuvaa noista hajonneista osista  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3869 : 30.03.14 - klo: 14.00 »
Siinäpä kuvia. En tiiä sit onko se tappi menny poikki vai vain lukitus ruuvit löstyneet ja pudottaneet tapin mutta jos oikeesti on poikki niin kerpele sais kyllä enemmän kestää kuin muutaman akullisen. Ja oli näköjään syönny tuota RPM tukivartta (näkyy huonosti kuvassa). Eikö RPM ja MIP sitten sovi yhteen? No nyt sinne on tilat tehty :wink:

Sitten tuosta kori tolpasta, vasen tolppa siis poikki. RPM tuskin korvaa mitään kun olen porannut siihen isommat reiät poikittain että voin käyttää 2mm sokkia. Ja siis miten tuo taka tolppa voi yleensä tollee mennä poikki kun luulis että kori suojaa sen verran että ei ota helpolla osumia sinne taakse. p*ska mikä p*ska :grin:
« Viimeksi muokattu: 30.03.14 - klo: 14.08 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage