Kirjoittaja Aihe: Vääntö mikä lähti liikkeelle vakiokoneista  (Luettu 25327 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #90 : 17.03.10 - klo: 09.10 »
Pahoittelen kun en jaksanut googlata aiheesta, mutta mitä eroavaisuksia LiPolla ja Lifella on käytön ja suorituskyvyn suhteen ?

Lyhyesti LiFe(Po) akut ovat turvallisia niitä ei voi tyhjentää liikaa ja ovat siten "idiotproof". LiFeissä oli muistaakseni myös todella kovat C arvot, korjatkaa jos olen väärässä.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #91 : 17.03.10 - klo: 09.32 »
Pahoittelen kun en jaksanut googlata aiheesta, mutta mitä eroavaisuksia LiPolla ja Lifella on käytön ja suorituskyvyn suhteen ?

Omaa kokemusta on tullut toistaiseksi C-12 autossa LiFe-vastarinakun käytöstä. Ajoakuiksihan niistä ei pienoisautoissa vielä tässä kehitysvaiheessa ole.
Johdotusmokan takia moottori nykäisi 200 mah LiFen ihan tyhjäksi 5-6 kertaa ja lopulta niin tyhjäksi, että laturi ei enää tunnistanut sitä akuksi.
Pienellä virralla herättelyn jälkeen päästiin taas lataamaan ja akku on toiminut ihan normaalisti sen jälkeen. (Ja johdotuskin on saatu vedettyä oikein)

Yksi etu on siis se, että akku kestää ihan normaalisti käsittelyä, jota tuskin kukaan uskaltaisi edes tarjota LiPolle. Tai ainakaan terveyssyistä ei pitäisi.

Toinen etu on LiPoa pitempi käyttöikä. Autokäytössä tätä ei ole vielä ollut mahdollista todentaa, mutta muualla kyllä.

Latausvirtaa LiFe kestää paljon enemmän kuin LiPo.

Poiminta LiFe-akun ominaisuuksista (vertailua tosin vain nimh-kennoihin)
Features:
    * Safe chemistry will not explode or catch fire
    * More mAh per gram compared to NiMH cells, meaning lighter models, and longer runtime
    * Virtually no "self discharge", so the battery is always ready to go even weeks after charging.
    * Superior voltage performance under load compared to NiMH cells, with consistent torque and speed.
    * Fast charge time

En ole asiantuntija, mutta tuolta löytyy lisää tietoa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_iron_phosphate_battery

Ja tuossa myös
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1389_1393/products_id/165094/n/ProTek-R-C-LiFe-1-12-Scale-Receiver-Battery-Pack-66V-200mAh

edit: lisätty infoa
« Viimeksi muokattu: 17.03.10 - klo: 14.02 kirjoittanut jarkko »
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #92 : 17.03.10 - klo: 10.28 »
Ajoakuiksihan niistä ei pienoisautoissa vielä tässä kehitysvaiheessa ole.

Mihin perustat väitteen? Itse kennoteknologia on ihan yhtä hyvä kuin lipo, hiukan kehnompi energia/painosuhde vain. LiPoja vastaavia ajoakkujakin on saatavilla, noin 30C jatkuvalla purkuvirralla. Saatavuus ei toki ole maailman paras, mutta niitä on.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #93 : 17.03.10 - klo: 11.03 »
En ole varma onko minulla verotietojen perusteella riittävästi tietotaitoa kommentoida tähän topikkiin, mutta onhan noita LiFejä jo efra-hyväksyntäänkin ehtinyt jokunen:
http://news.efra.ws/fileadmin/news/2010/01/2010%20EFRA%202S%20Stick%20LiFe%20List%20V1%20pdf%20100.pdf
« Viimeksi muokattu: 17.03.10 - klo: 11.16 kirjoittanut ripa_k »
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #94 : 17.03.10 - klo: 11.53 »
Ajoakuiksihan niistä ei pienoisautoissa vielä tässä kehitysvaiheessa ole.

Mihin perustat väitteen? Itse kennoteknologia on ihan yhtä hyvä kuin lipo, hiukan kehnompi energia/painosuhde vain. LiPoja vastaavia ajoakkujakin on saatavilla, noin 30C jatkuvalla purkuvirralla. Saatavuus ei toki ole maailman paras, mutta niitä on.

No, tuon EFRA-listan nähtyäni en moista enää väitäkään. Oli näköjään omat tiedot vanhentuneet ja kehitys edennyt LiFe-akuissa mukavasti.
Aika kiinnostava voisi olla vaikka tuo moore speedin 4000mah 70C akku. Painot ovat näköjään samoissa lipojen kanssa.

Jos uskotaan siihen, että tuotteita syksyyn mennessä saadaan kauppoihin, niin tässä yksi hyvinkin varteenotettava vaihtoehto vauhdin tiputtamiseen.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #95 : 17.03.10 - klo: 13.01 »
Jos ei malta syksyyn asti odottaa niin tuolta tilaamalla pääsee testaamaan Lifeä reilu viikon päästä :wink:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/165089/n/ProTek-R-C-2S-Supreme-Power-LiFe-35C-Hard-Case-Battery-Pack-66V-4000mAh-Pin-Style

Akun desing, arvot ja mukana tulevat liittimet viittaa vahvasti siihen että akku on sama kuin Intellect.
Kylätason RC-kuski.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #96 : 17.03.10 - klo: 14.01 »
Tuleekohan nuo lifet vaatimaan uuden säätimenkin ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #97 : 17.03.10 - klo: 14.02 »
ei tietenkään, ajettiinhan 6V nimheilläkin samoilla säätimillä.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #98 : 17.03.10 - klo: 14.07 »
Vastarinakkuna LiFen yksi vahvuus on juuri sen suora sopivuus nimh-vastarinakkujen tilalle.

Meidän krossi- ja ratapolttiksiin tulossa tällaiset tai mikä sitten onkaan huhtikuun versio tästä
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/AKUT-JA-TARVIKKEET-LiPo-ja-LiFe-akut/Graupner-LiFe-21100-66V-vastaanotinakku-108026

Samalla saa ratapolttiksesta poistaa regulaattorin kokonaan. Vähemmän johtoja, vähemmän painoa ja siistimpi asennus sekä LiPoa turvallisempi akku, jeeeesh.

Mutta se niistä ja nyt takaisin studioon, eiku stanuun ;-)
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #99 : 17.03.10 - klo: 14.24 »
ei tietenkään, ajettiinhan 6V nimheilläkin samoilla säätimillä.
tjaah no hyvä tietää
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #100 : 17.03.10 - klo: 14.54 »
Ja heh, kun kuitenkin ne harjattomat siihen turistiin hommasit Mika, niin miksi hevelvetissä et samantien hommannut FTT-laillista konetta?

DDR - en usko sellaseen. Joten olen mielummin ulkona niin kauan kuin säännöt sellasta edellyttää, ihan periaatteestakin käytännön syiden lisäksi. Kuinka näistä voisi saada edes kokemuksia jos niillä ei jaeta?? Vai odotetaanko että kauppiaat tarjoaa niitä ilmaiseksi ammatilaisille (Vesa & kumpp) testattavaksi "suurten volyymien ja monopolin toivossa" jotka sitten omavaltaisesti päättää muiden kisaajien "paremmasta elämän laadusta oikeiden tuotteiden kanssa". Kommunismia!! Good luck vaan  :cool: :cool:

Koska tämä kuitenkin on sääntökeskustelu minusta tästä voi keskustella, en tietenkään mene kisoihin vonkaamaan että pääsiskö tällä mukaan jos on kielletty.

En puhu FTT:stä, mutta  kerhokisatasolla pitäs sallia laaja valikoima moottoreita ja säätimi, jotta saadaan laitteista kattavaa kokemusta (näin on tapahtunutkin A8:ssa joka on hienoa). Junnuille ja muille pitää painottaa että B:n voitto on yhtä hienoa kuin A:n jne.
« Viimeksi muokattu: 17.03.10 - klo: 15.05 kirjoittanut Mika R »

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #101 : 17.03.10 - klo: 15.01 »
On sulla kyl pikkusen vammanen ja rajottunut asenne, MikaR.

Et vissiin ole tietoinen että kaikkialla maailmassa ajetaan kisat joko tietyn listan koneilla, tai handout-koneilla ja renkailla kisajärjestäjästä/sponsseista riippumatta. Sun asenteella ei siis pääsis mihinkään muuhun kuin kössikisoihin mukaan. Ehkä niin onkin parempi, kaikkien kannalta. ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #102 : 17.03.10 - klo: 15.06 »
No missä ne handout koneet sitten on??? Mielelläni ajan sellasella kyllä.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #103 : 17.03.10 - klo: 15.11 »
Mihin kaavaan oon kangistunut, voitko kertoo? :D Siihenkö, että noudatan sääntöjä ja en käytä aikaani valittamiseen kuten sinä? Voi jessus sä oot kyllä pihalla käytettävistä laitteista ja säännöistä...

Ei suomessa kukaan muu ole valittanut parista käytettävissä olevasta moottorimerkistä. Ei kukaan tunne olevansa kommunismin uhri. On olemassa lajiryhmä, joka päättää säännöt. Niiden mukaan mennään.


Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #104 : 17.03.10 - klo: 15.21 »
Sun asenne typerä sen takia, että sen sijaan että neuvoisit, opastaisit, pohtisit ja tulkitsit kokeneena muiden ajatuksia, keskityt haukkumiseen ja kertomaan kuinka tyhmiä muut ovat. Tolla asenteella pysytkin aina RC autoilijana, et yhtään enempää. Sori Vesa.
Odottaisin mestarilta vähän parempaa otetta kuin tuo.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #105 : 17.03.10 - klo: 15.27 »
Aivan mahtavaa keskustelua vakioluokkien tiukemmista kone- tai säädinrajoituksista!

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #106 : 17.03.10 - klo: 15.28 »
Olet ilmeisesti lukutaidoton, koska nimenomaan tässäkin ketjussa on useita kehitysideoita tullut heitettyä. On hieman rasittavaa seurata sivusta, kuinka SÄ sotket jokaisen asiakeskustelun kysymällä neuvoa, mutta et sitten usko mitä sulle sanotaan.

Tällä asenteella on päässy aika pitkälle, ja tulee pääsemään vastaisuudessakin, kun ei oo tarvinu polkee paikallaan taistelemalla sääntöjä ja kehitystä vastaan. Joten eipä mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos et kerta tiedä, älä silloin ole neuvomassa koko ajan, vaan ota opiksi, mitä tässäkin ketjussa on sulle sanottu, kerta itsekin sanot olevasi kokematon. Ainakaan sulla ei ole kokemusta ja sieltä se näkemyskin tässä lajissa tulee, ei verotiedoista.

Sori OT. Ei vaan pysty ymmärtämään :D
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #107 : 17.03.10 - klo: 15.30 »
Tämä keskustelu on mennyt ihan päälaelleen. Kun aihe oli että stanuluokkaan halutaan tiukempi kone ja säädinrajoitus jotta vauhdit saadaan pienemmiksi. Nyt puhutaan jo sitten kerhokisojen säännöistä ja siitä mitä sinne sallitaan. Eiköhän ne asiat ole kerhon omissa harkinnoissa. Onhan BCR-kisakin suht vapaa TSB-luokan kohdalta. Turistiauto,slicksirenkaat,17.5-10.5 konesuositus ja kovakuorinen lipo on jotka vaaditaan ja kisat toimi erittäin hyvin. Kyllä mä olisin kanssa mika sitä mieltä että kaikista helpomalla pääsisit kisaamaan ftt-kisoja kun laittasit vaan säännönmukaisen koneen. Sullahan ilmeisesti muuten on kuitenkin tekniikka kunnossa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #108 : 17.03.10 - klo: 15.33 »
Sun asenne typerä sen takia, että sen sijaan että neuvoisit, opastaisit, pohtisit ja tulkitsit kokeneena muiden ajatuksia, keskityt haukkumiseen ja kertomaan kuinka tyhmiä muut ovat. Tolla asenteella pysytkin aina RC autoilijana, et yhtään enempää. Sori Vesa.
Odottaisin mestarilta vähän parempaa otetta kuin tuo.
Jos haluat keskustella muista ihmisistä niin tee se jossain muualla. Tää topic on ihan muuta varten. Et ole koko keskusteluun tuonnut mitään muutakuin sivu tolkulla OT:ta. Jos haluat vaikuttaa asioihin niin muut ihmiset arvostavat hyviä ideoita, hyvillä perusteluilla. Ei mutu arvauksia tai hihasta temmattuja todella huonoja ideoita, joita ei olla pohdittu sekunttia pidempään.

Etköhän sä ole jo tässä topicissa tuonnu esille saman asian mitä tuot aina: Ajan kyosholla, haluan markkinoida sitä aggressiivisesti trollaamalla foorumia. Kiellät tietty kaiken että tulisi vielä isompi kohu. Tämä toimii ihan hyvin suomi24:ssa missä olet käytännössä anonyymi täällä teet lähinä itsestäsi pellen ja mustamaalaat liikettä mitä edustat.

Tehdäänkö niin että postaa tähän threadiin sitku sulla on oikeesti jotain tarjottavaa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #109 : 17.03.10 - klo: 16.04 »
No ei ole kyllä mistään salamarkkinoinnista kyse. Eihän tuossa alla edes lue Kyosho?

Sen huomaa ettei ole pohdittu sekuntiakaan, ehkä kannattais.

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #110 : 17.03.10 - klo: 16.06 »
Aivan mahtavaa keskustelua vakioluokkien tiukemmista kone- tai säädinrajoituksista!

No ainakin Vesan kommentit kertoo luokan ahdasmielisyydestä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #111 : 17.03.10 - klo: 16.08 »
Olet ilmeisesti lukutaidoton, koska nimenomaan tässäkin ketjussa on useita kehitysideoita tullut heitettyä. On hieman rasittavaa seurata sivusta, kuinka SÄ sotket jokaisen asiakeskustelun kysymällä neuvoa, mutta et sitten usko mitä sulle sanotaan.

Tällä asenteella on päässy aika pitkälle, ja tulee pääsemään vastaisuudessakin, kun ei oo tarvinu polkee paikallaan taistelemalla sääntöjä ja kehitystä vastaan. Joten eipä mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos et kerta tiedä, älä silloin ole neuvomassa koko ajan, vaan ota opiksi, mitä tässäkin ketjussa on sulle sanottu, kerta itsekin sanot olevasi kokematon. Ainakaan sulla ei ole kokemusta ja sieltä se näkemyskin tässä lajissa tulee, ei verotiedoista.

Sori OT. Ei vaan pysty ymmärtämään :D

Kuka aloitti haukkumisen - kato peiliin hyvä mies.

Olen kokematon tässä luokassa, mutta olen kyllä kisannut satoja kisoja kotimaassa. ja tässäkin luokassa sen verran että tiedän mistä on kyse.

Jos olisit lukenut mun viestejä yhtään - niin olen koko ajan pyytänyt avoimuutta, en ole sitä vastaan. Mietin nyt vähän ennen kuin kirjoitat.

Verotiedot oli referenssiä siihen sun heittoon että "olen tyhmä" tms. 200,000€ edellisvuonna palkkatyöstä, revi siitä RC kuski.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #112 : 17.03.10 - klo: 16.23 »

Verotiedot oli referenssiä siihen sun heittoon että "olen tyhmä" tms. 200,000€ edellisvuonna palkkatyöstä, revi siitä RC kuski.

Verotiedot ei liity mitenkään RC-autoiluun tai näihin luokkiin varsinkaan silloin, jos tuo palkkatyö liity mitenkään RC-autoiluun. Eikä varsinkaan tähän aiheeseen.

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #113 : 17.03.10 - klo: 16.24 »
Kyllä se liittyy edellä käytyyn keskusteluun. Tietysti muistetaan että tästä valtiolle menee 60% (sori OT).

Poissa genlee

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #114 : 17.03.10 - klo: 16.26 »
Kyllä se liittyy edellä käytyyn keskusteluun.

Joka ei taas mitenkään liity asiaan, josta tässä pitäsisi keskustella.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #115 : 17.03.10 - klo: 16.26 »
Kyl se ahdamielisyys taitaa piillä siellä sun sisällä, valitettavasti. Toivottavasti oot tehny työtä, jolla on tarkotus, toisin ku sun kirjotuksilla, joilla ei oo minkäänlaista sisällöllistä arvoa tai arvostusta kovinkaan - no, veikkaampa että useimpien - keskuudessa tällä foorumilla. Mulle on ihan sama mitä tai kuka oot siviilissä, tällä foorumilla keskustellaan R/C vehkeistä, turha päteä verotiedoillasi. Mä tienaan 10x vähemmän ku sä, joten sun mielestäs oon siis 10x tyhmempi? Kiitos tästä. Onneksi voin vedota vajaaälyisyyteeni, nythän se on sun toimesta todistettu. Kannattaa muistaa se, kun kirjottelen foorumilla ja luet mun postauksia sun ollessa banjosaarilla :))

Sori OT - täysin aiheen ulkopuolinen viesti!
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #116 : 17.03.10 - klo: 16.34 »
Voi hyvät pojat, nämä ovat pikkuauto säännöistä keskustelua ja sen olemme kait unohtaneet täysin.
Hommahan on niin että meillä on tällä hetkellä säännöt jotka toimii mutta nyt kuin nuo uudet s  :evil:  :evil: timet tulivat niin stanuluokan autot kulkevat liian kovaa ihan uusille kuskeille. Meille hiukan vanhemmille autot kulkee kylläkin ihan sopivasti ja varmasti myös sinulle Mika, mutta Mika jos haluat siihen luokkaan mennä ajamaan kisaa niin sinun pitää ostaa nuo leagal koneet kuten me muut myös, ei se ole DDR vaan kisailua tasapuolisesti vaan.
Täällä olis hyvä keskustella erilaisista vaihtoehdoista mikä voisi toimia ja lajiryhmä katsoo sitten että milläs mennään ja uskon että ne löytävät sen halposti koska lajiryhmään kuuluu ihmisiä/kuskeja jotka ovat kyllä niin ammattitaitoisia että tietää mitä tekee.
Jos laitetaan tämä haukkuminen hiukan pienemmälle ja aletaan keskittyä siihen oleliseen eli stanuluokan uusiin sääntöihin.
Mika viellä, et ole ajannut satoja kisoja Suomessa.
NO WORIS BOYS, harmittaa vain lukea tälläistä mutta kaipa tämä on sitä nykyaikaa mitä me emme voineet harrastaa -80 luvulla lainkaan.
Sellaista.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #117 : 17.03.10 - klo: 16.37 »
Vesa - En todellakaan ole niin sanonut enkä yritäkään sanoa. Toivoisin vaan että kaikkien mielipiteitä kuunneltaisiin kohteliaasti vaikka olisi tyhmiäkin ideoita - tässä kun haetaan ratkaisuja vaikeaan asiaan. Oletko kuullut sanasta "Crowd Wisdom" ?

No jatkakaa aiheesta, ajattelin vaan vastata BB:n kysymykseen omista konehankinnoista kun sitä kysyi.

Pohjalta minäkin olen lähtenyt enkä mikään kultalusikka suussa syntynyt kuten varmaan tyylistäkin ajoittain huomaa  :wink:

Rauhaa..

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #118 : 17.03.10 - klo: 16.45 »
Älä nyt pyörrä omia puheitasi. Katso hyvä mies peiliin, itse juuri haukuit. Olen sanoistasi syvästi loukkaantunut ahdasmielinen vanha kommunistinuori.

Kaikella rajansa, tuskin sun statsit ihan täyttä asiaa on olleet täällä foorumilla, satojen kisojen mies, joten kannattais vähentää niiden semi-tyhmien kysymysten määrää ja turhaa trollausta, kun ei kerran ole mitään todellista sanottavaa:

http://rc10.fi/index.php?action=profile;u=88;sa=statPanel 

Toivottavasti joku mode siivoaa tän keskustelun ja MikaR:n pois foorumilta muutamaksi viikoksi. Kiitos.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Vakioluokkaan tiukempi kone- tai säädinrajoitus?
« Vastaus #119 : 17.03.10 - klo: 16.57 »
Eiköhän tuo taas kohta editoi nuo omat tekstinsä (taas) pois, tai ainakin eri muotoon...

Oikeasti melko onnetonta keskustelun taso jos verotiedot ym täytyy kaivaa jo esiin..

Nimim. alle 30 tuhatta vuodessa ja silti mulla on varaa lailliseen stanukoneeseen.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu