Tässä lapsellinen monsteri "auraus-auto" projektini testivideo.
Pimeetä on mutta näkee miten toimii.
Autona vanhan mallinen Traxxas E-maxx, välitykset muutettu luonnollisesti.
Renkaina jotkut HB kamalat joihin istutettu 4mm nastoja 45kpl per rengas, joissa 2mm teräskärki.
Nosto ja lasku tapahtuu perinteisesti vaihdetta vaihtamalla ohjaimesta. Ykkösellä alas ja kakkosella ylös. Syystä että siirtymävaihe olisi nopeampaa. Videossa vaihde ei käytössä.
Lunta oli kokoluokkaansa nähden liikaakin..
Jousitukselle tarvitsee vielä tehdä muutoksia lisää, kuten videosta huomaa tarpeen.
Varsinainen aura on tehty muovista ja vahvistettu sieltä täältä.
Kulutuslevy on alumiinista. Jossain vaiheessa muuttuu koko aura alumiiniseen levyyn.
Jos silloin tekisi myös käännön auralle. (ensi talvella)
Nostotyön hoitaa nyt hitec 805. Kyhättynä laatikossa löytyy "vinssi" joka vaihteistoineen revitty pienestä ruuvinvääntimestä.
Siinä oli turhaan poweria joten tuo servokin riittää. Menee muihin projekteihin.
Auran kiinnitys on toteutettu kuulalinkeillä. Näin sain auran "elämään" epätasaisuuksissa.
Turhaa hifistelyä ei tässä projktissa ole. Tarkoituskin oli tehdä vain "iltatähti" ja toimiva ratkaisu. Hassua kuitenkin koska useampia vuosia olen 1/1 vastaavissa vekottimissa veivannut rattia, joten luulisi jo riittävän.
http://www.youtube.com/watch?v=36sb0d98vLU&feature=channel_page