Ompas siistejä vehkeitä:
Mulla on tällänen itse tehty RC rekka 1:25 EMEK runkoon, itse sovelletut ohjaus ja vetopyörät ja valot :)
Nää on aina kiinnostavia! Ja mikä mielestäni tärkeintä, "The vehicle appears to be stock!"
Eli ulospäin ei näy mitään modifikaatioita!
Miten olet toteuttanut käännön ja vedon?
Tekniikka on varastettu ihan tavallisesta radio-ohjattavasta autosta, joutui kaventamaan jonkinverran, mutta taka-akseli moottoreineen meni melko kivuttomasti..
Etupäähän piti tehdä melkein kaikki uudet osat servoa ja servon ympärystä lukuunottamatta :P
Kiitos taas Ilelle lumiraapasta
Eli normi lelun tekniikka kavennetaan reilu sentti ja sitten tehdään emekkiin tilaa että se mahtuu sinne.. Miul on toinen samantapainenkin..
Ohjaamossa on sähköt ja akku, akun vaihto tapahtuu kippaamalla ohjaamo, kippi toimii kuten oikeassa autossa, paitsi manuaalisesti.. :)
Kuvia tuolla:
http://yfrog.com/3rrcrekka2039jxMolempiin menny vain jotain 80h rekentamiseen, per auto :) (
kärrit löytyy valoineen tottakai)
BR-lelujen Focuksesta tekniikka, ohjauksessa joku 7asentoa, eli ei mikää kovin tarkka, mutta tää onkin enemmänkin näytillä kuin käytössä :)
Kolmannen ajattelin tehdä oikeilla RC osilla sitten.. ehkä ensi talvena..
Olis kiva tuoda modelexpoon taas näytille leluja, muttei ole vastattu et saako tuoda tänävuonna.. 2008 oli toinen rekka näytillä siellä