bruderin renkailla varsinkaan ei tehdä yhtää raskaita hommia,
ja palataan siihen tosiasiaan, että metalli on aina metallia.
Itse ainakin suosin metallia, koska se kestää kovaakin käyttöä ja se ulkonäkö on vähän toisenlainen bruderin yli ison ja korkean runkopalkin kanssa.
Tuo on totta, että akselit kyseiseen 3-akseliseen autoon tulee olemaan kalliita, tässä noin listaa havainnolistamaan kustannuksia: 45-50€ yksi vetävä-takaakseli,
vetämätön maksaa 20-30€, vetävään akseliin pyörän navat on 4,50-5€, etuakseli maksaa 50€, vetävä etuakseli 250€ ja siinä tulee kaksivaihteinen laatikko mukana,vetämättömän etuakselin pyörän navat on sen 4,5-5€, vanteet ja renkaat myydään pareittain vanne maksaa 4,5€ ja rengaspari 11€molempia siis tarvitaan se 5pkt, pyrän mutterit maksaa jonkun 5€ ja pussissa on 20 kpl muttereita eli yden akselin verran, näitä tarvitaan siis 3pkt, siihen vielä robben nivelakseli 4-6€ ja joku vetoakseli robben oli muistaakseni 13€, jouset oli 13-15€/etuakseliin ja taakse kannattaa tehdä itse tandem jousitus tai ostaa robben hintava 150€ maksava tandem jousitus.
Sitten omasta projektista. Autoa päivittelin perän kohdilta, sinne sujahtaa tandemjousitus. Diffilukon suunnittelu/toteutus on jo puolessavälissä. Pitäisi kärkkäiseltä käydä hakemassa kavanin kuulalinkkejä jousitusta varten.