Revo se tykkää rattaista
Nämä siis pienessä ajassa menneitä, onhan niitä vielä enemmänkin. Eilen muuten meni vaihteistosta ratas. Taitaa toi viritetty rb olla vähän liikaa voimansiirrolle..
Nuo isot lautaspyörät hajoaa siksi että slipperykytkin on liian tiukalla, myöskin Revon 2.5 mallissa kannattaa laittaa yksi shimmiprikka pienen lautaspyörän alle (Sen josta kardaanit lähtee), 3.3 mallissa on välys onkin penempi ja sinne ei enään shimmiä sovi.
Ylin spurri, välys on ollut aivan liian iso, keskimmäinen spurri, välys on ollut taas liian pieni, oikean puoleinen spurri, kytkinkello on päässyt ilmeisesti sokan (joka pitää kelloa ja kellon laakereita) lähdön johdosta hinkkaamaan spurriin.....
Kannattaa ostaa 3.3 mallin diffin lautaspyörät, ovat vahvistettu ja sopivat sellaisenaan vanhaankin malliin.
EDIT
Shimmattu on jo. Kun katsoo noita diffien rattaita, niin aika heikkoa tekoa ovat, urat vielä hampaiden välissä takapuolellakin. Shimmauksesta ei pitäisi johtua, luulisi näkyvän kulumaa muissakin hampaissa, mutta kun onkin lähtenyt yhtäkkiä vain pari hammasta irti. Juu, tuo spurri josta puolet pois, syynä kellon irtoaminen. Sulanut, liian tiukka välys. Hampaiden päistä palat pois, liian löysä. Mutta vaihteistostakin meni juuri ratas, en ole vielä jaksanut availla ja tutkia syytä.. Ja rb ei olekkaan vakio..
Juurikin noin käy spurrin ollessa liian tiukalla, jos hampaat olisi heikkoa tekoa muuten, lähtisi sieltä loputkin kävelemään.....
Tuon muutaman hampaan lähtö johtuu juuri siitä että on tullut kunnon tälli ja koska slippery ei ole antanut periksi, pettää takuulla joku (Yleensä iso lautaspyörä tai ykkösen pikkuratas).