Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kenzu

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10
181
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 20.01.14 - klo: 21.09 »
Joo o... vetari lähtee, lentää kopan läpi. Katsoo että tossa olis hyvä paikka levätä noitten noparin piuhojen välissä, mutta ei millään kerkee reagoimaan vaan jatkaa matkaa. Sen verran kerkee vinkkaamaan siinä ilmalennon aikana muille vetareille että missä olis hyvä paikka. Kyllähän te nyt tiedätte mistä se seuraava irtoova vetari löytyy.  :grin:

182
Sähköautot / Vs: Yyber kevyt modifoffari
« : 20.01.14 - klo: 20.46 »
Toi sun "magic materiaalille" näyttää ihan 3mm Forexilta...
Koita tehdä toi runko 2mm Dipondista.

183
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 20.01.14 - klo: 20.27 »
Jos ja jos... jos tädillä olis munat niin se olis setä.

184
Nyt kun on ollut pakkasta ja tota luntakin on satanut noin vähän niin olis hienoa käydä jossain järven tai lammen jäällä kokeilemassa paljonko pelit kulkee...  :grin:
Kestääköhän jäät missään pääkaupunkiseudulla?? Tai kestäähän ne auton mutta sit ku sen kaataa sinne keskelle niin olishan se kiva jos sen sais pois sieltä.

185
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 14.01.14 - klo: 23.30 »
Ei riitä mihinkään noi tehot...  :wink:
Mitäs sitten teet??   :shocked:

186
HPI / Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« : 12.01.14 - klo: 21.09 »
Harvemmin näissä mitään järkeä on....
Itsekkin ostin Super 5SC auton ja nyt se on XL rungolla oleva savage.
Itsekkin olisin varmaan päässyt halvimmalla ku olisin vaan ostanut diffit ja bulkit esim ebay:stä koska ei  hirveesti muita alkuperäisosia autosta enää löydy. Toisaalta onhan noita osia tullut myytyä eteenpäin mitä jäänyt yli.

187
Sähköautot / Vs: Yyber kevyt modifoffari
« : 12.01.14 - klo: 20.47 »
En omista vaakaa mutta luulen että tämä moottori painaa huomattavasti vähemmän kuin nykyinen koneesi.
Eli Velineon® 380 Brushless. Liikkuttaa kyllä todella kiitettävästi 1/16 kokoista autoa 3s:nä.
Esim. pikku revoa mikä painaa noin 1100g ilmeisesti ilman akkuja.

Eipä näköjään ollutkaan niin hirveen kevyt pienen googletuksen jälkeen... 140g...

188
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 09.01.14 - klo: 18.08 »
Teipillä mustaksi... :wink:

189
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 08.01.14 - klo: 23.22 »
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-liittimet-ja-johdot-tasauslaudat-ja-johdot/balancer-adapter-2-8-s-eh-xh-tp-pq-30658
En muuta löytänyt. Tosta liittimestä ei kyllä sanota mitään.

Luin väärin.... etsit vaan välijohtoa...

190
Ilmoja on pidellyt... Märkää ja vesisadetta.

191
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 31.12.13 - klo: 22.09 »
Mielenkiintoisen firman löytänyt.
Rupesin heti suunnittelemaan jos tollaaseen laatikkoon laittais servot ja vastarin.
Löyty jopa just sen kokoinen mikä mahtuu Savagen rungon väliin.

192
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 31.12.13 - klo: 20.40 »
Jep. Ainoo miinus että 5-10g tulee lisäpainoa.  :grin:

193
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 31.12.13 - klo: 20.30 »
Jep. Täytyy sitä videoo laittaa ku monet täällä sitä huudellut.
En vaan vieläkään ole pääsyt kokeilemaan edes autoa.
Työkiireitä, lasten harrastukset ja ennekaikkea tää suomen mainio sää...
Tulis ees pakkaset. Lumikin olis ihan jees..

194
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 31.12.13 - klo: 19.24 »
MGM, Lehner ja 14S...  :cool:

195
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 31.12.13 - klo: 19.14 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HARM-Varaosat-ja-Tarvikkeet/3001000-10-Alloy-servo-arm-double-RhinoSavox-110103
Tälläsenkö tilasit??
Eikö voisi modata??
Olis aika helppoa tehdä alumiinista jatkopala ja ruuvata pala tukevasti kahdesta kohtaa kiinni varteen.

196
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 31.12.13 - klo: 18.58 »
Ethän sä nyt samalaista voi tehdä kuin minulla.  :police:

197
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 30.12.13 - klo: 19.38 »
Itse halusin sen keskidiffin sinne sen takia että pääsen eroon luistavasta sliperistä ja kaikista turhista hajoavista rattaista mitä savankin laatikko sisältää. Laiton keskidiffiin nyt 500tonniset öljyt. Toisessa valmiissa diffissä miltsiset ja jos ei kumpikaan miellytä niin täytän sen kemiallisella metalilla.  :wink:

198
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 30.12.13 - klo: 00.16 »
Riippuu spurrista kans.

199
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 29.12.13 - klo: 22.09 »
Tolla becillä laihtuu 100g.

200
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 29.12.13 - klo: 21.52 »
Eiköhän siinä just sen verran on tehoa että huomaa eron tohon baja fluxiin.

Mielenkiinnolla tossa rupesin ajankuluksi tutkimaan niin onko tossa lehnerin koneessa 10mm akseli??
En oikeen löytänyt mitään teknisiä tietoja koneesta, mut tossa vissiin tehot 12S noin 16hp.
Onhaan siinä kans ihan hyvä teho-painosuhde.

201
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 29.12.13 - klo: 21.29 »
Mun mielestä ton kokosessa autossa ei nyt niin justiinsa ole painaako se 100 tai 200g enemmän.
Lisää sit vaan virran määrää :D

202
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 29.12.13 - klo: 19.21 »
Tää on mun veikkaus.
Autoa saa varmaan kohta rullaavana. N.1000 €
Sähköihin saakin sit menemään aika paljon jos haluaa.
Halvimmillaan 8S vois kaikki maksaa noin 1000€
Sit ku nälkä kasvaa syödessä niin onhan tän oltava 12S mitkä on varmaan sit jo 1600-2200 €
Molemmat yhdellä akkuparilla. Ilman radioa.
Meniköhän ihan metsään...

Meinasitko koska päästä kokeilemaan?

203
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.12.13 - klo: 19.11 »
Kesällä melko varmasti lämpöongelmia.
Tossa Alzan keskidiffissä ei muuten toi lämpökään siirry samalla tavalla kuin vakio moottoripukissa, saatika sit jos siinä vanhassa oli viel se HD heatsink kitti...

204
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 29.12.13 - klo: 19.06 »
Eihän sitä halua laskea paljonko näihin menee rahaa.
En itsekkään halua tietää paljonko toi Savage on maksanut kaikkineen.

Harmi ku Petikkoon ei enää pääse autolla. Siellä törmännyt sinuun ku oot Bajalla ollut ajamassa.
Missäs meinasit tätä ulkoiluttaa?

205
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.12.13 - klo: 19.01 »
Noku musta kentsu tuntuu että nää max 6s nopat joutuu niin kovalle rasitukselle kun ajetaan maksimikennoilla.
Ajattelin että ajaisi tuota 200A noppaa ikäänkuin alikelloilla, vähemmän lämpöä, pitmpi ikä kompononteille.
Sitäpaitsi mulla ei ole 8s kestävää moottoria jota en ole ihan heti hommamaassa.

Kyllä mä sun pointin ymmärsin.
Oot kyllä varmaan oikeessa. Sit taas jossakin autoissa se vakio tork taas kestää ihan älytöntä pommitusta 6S:ä.
Tiedän yhden xl savagen bajan renkailla ym.  missä sähköt kestänyt ainakin 3 vuotta ja on ajettu talvella ym.

Mut ei kyll ole mitään tietoa tosta SkyRC nopasta. Eipä se ihan hirveen kallis ole.

206
Heh.. luet ketjun läpi niin eiköhän kokemuksia löydy.
Traxxas autot ovat aina RTR.
Joku kyllä myy uusia purettuja autoja ilman sähköjä.
Joku varmaan kyllä täällä tietää liikkeen.??

207
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 29.12.13 - klo: 18.45 »
Ohjaimeen... :D
Mitäs tilasit?

208
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.12.13 - klo: 16.46 »
Päätylevy on yksi pala sitä keskidiffi kokonaisuutta (4 palaa)
Se mikä tulee siinä vakiona on tehty normi moottorille eli siinä on 25mm kiinnitysväli.
Noissa isoissa moottorissa se väli on 30mm. Sitä pitää vaik sähköpostilla kysyä Dejanilta erikseen.
Mut ethän sä sitä välttämättä tarvi jos et siihen tollasta isoa moottoria asenna.
Mut jos asennat niin kannattaa tilata samalla.
Mut onhan tuolla alzalla kaikkea muutakin mitä voisi tilata.

209
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.12.13 - klo: 15.50 »
Mut kyllähän 8S säädintä on pakko ajaa 8S: nä.
Eikö?? Sama kuin ostais ahdetun auton ja ajaisi sitä ilman ahdinta...

210
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 29.12.13 - klo: 12.45 »
Et sä tota enää tarvi.
Moottori tulee keskidiffin runkoon kiinni.

Mulla on nyt Savagen diffi ja HPI Hellfiren 53t spurri.
Varalle olen kasannut valmiiksi yhden Vorzan diffin eri öljyillä, voi sit kokeilla kumpi toimii paremmin.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10