Vakio MT 2:sen perät ei oikein kestä mitään rallia, ikää voi pidentää hiukan prikkasarjalla, ei maksa paljon, tai vaihtaa teräsperärattaisiin, jotka SS mallissakin on, sitten kestää.
Muovisista etunavoista menee "herkästi" ruuvin jenkat, kuten mulle kävi ulvilan monsteri kisoissa finaalissa kun pari LST:tä ja pari muuta isompaa oli käynyt "niskassa", niitäkin saa alumiinisia kohtuu hinnalla, n.30e/pääty.
Servosaver kannattaa hiukan jämäköittää, mulla esim. LST:n saver, aika hyvä sillä.
Näillä eväillä mulla toimii aika luotettavasti, iskariöljyjä on myös vaihdettu moneen kertaan sopivan vaimennuksen löytämiseksi, ja tankki on se isompi 100cc versio, pakosarja on portattu ja kevennetty vauhti pyörä helpottaa kierrosten nousua.
Että näin mulla, entäs muilla? Tarinoita kehiin!! :lol: