Joo, voimansiirto on tosiaan kovilla jos sinne 14hp puskee yrmyä.
Suosittelisin alumiinista voimansiirtokoteloa jonka saa turtlelta.
Jos tuo on ss malli, niin siinähän on diffissä jo alumiiniset kuoret.
Sitten vetarit vaihtoon, toki vakiot voi soikeaksi parilla kerralla revitellä, mutta jos ne kerralla päivittäis joihinkin kunnollisiin.
Karkaistua kaikki tapit ettei ne katkeile eka kiihdytyksellä.
Jarrut kanssa kannattaa miettii uusiksi.
Koska auto kulkee kuin elukka tolla koneella ja painoa tulee simona lisää.
Etujarrut voisi olla hyvä hankinta jo ajettavuuden kannalta.
Pelkät takajarrut on aika anaalista, se on kuin normi autoa ajaisi käsijarrulla, varsinkin kun on takaveto.
Kytkinpuoli kanssa kuntoon, ainakin se kannatin osasto.
Muovit vttuun sieltä...
Spurri teräksestä tai hostilen mallia voi kokeilla.
Lerppu varmasti osannee vielä paremmin kertoa koska miehellä on kenties Suomen tehokkain baja.
Siinä on vaihdettu voimansiirrosta osaa sellaisiin ettei pitäisi katkeilla mistään kohtaa mitkään osat.