Kirjoittaja Aihe: Kannattaako ostaa Kyosho F1 Ferrari 2007?  (Luettu 100914 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #180 : 18.09.09 - klo: 11.34 »
Se että ostetaan 1 osa viikossa (3:n ensimmäisen jälkeen) ja kasataan on mun muielestä se kiehtova osio...

Mistä meinasit ostaa osan kerran viikossa?

Lehtipisteissä näitä ei tule näkymään kuukauden/kahden päästä yhtään.

Tuo ei pidä paikkaansa. Rautakirja konsernin kanssa on tehty 2 vuoden sopimus asiasta. Joten kyllä näkyy.

Poissa markkinn

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #181 : 18.09.09 - klo: 11.39 »
Se että ostetaan 1 osa viikossa (3:n ensimmäisen jälkeen) ja kasataan on mun muielestä se kiehtova osio...

Mistä meinasit ostaa osan kerran viikossa?

Lehtipisteissä näitä ei tule näkymään kuukauden/kahden päästä yhtään.

Tuo ei pidä paikkaansa. Rautakirja konsernin kanssa on tehty 2 vuoden sopimus asiasta. Joten kyllä näkyy.

Kysyn vuoden päästä uudelleen :)
Rc-autoja nolla, sillon on ihmisen hyvä olla

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #182 : 18.09.09 - klo: 11.39 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #183 : 18.09.09 - klo: 11.58 »
Se että ostetaan 1 osa viikossa (3:n ensimmäisen jälkeen) ja kasataan on mun muielestä se kiehtova osio...

Mistä meinasit ostaa osan kerran viikossa?

Lehtipisteissä näitä ei tule näkymään kuukauden/kahden päästä yhtään.

Tuo ei pidä paikkaansa. Rautakirja konsernin kanssa on tehty 2 vuoden sopimus asiasta. Joten kyllä näkyy.

Kysyn vuoden päästä uudelleen :)

Joo-o. Kaikkihan on tässä maailmassa mahdollista, en kiellä sitä, mutta viitsitkö valottaa käsitystäsi siitä että homma kuihtuu kasaan vuoden tai jopa kuukausien sisään. Jos heittelet tollaisia kommentteja odotan hieman perusteluja mielipiteesi tueksi. Ystävällinen kiitos  :smiley:

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #184 : 18.09.09 - klo: 12.13 »
Asiakas palvelussa sanottiin että: kahden vuoden sisällä kaikki osat ovat olleet ainakin viikon verran myynnissä. Osat jotka eivät ole ulottuvillasi ovat netin kautta saatavilla.
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa markkinn

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #186 : 18.09.09 - klo: 12.19 »
Joo-o. Kaikkihan on tässä maailmassa mahdollista, en kiellä sitä, mutta viitsitkö valottaa käsitystäsi siitä että homma kuihtuu kasaan vuoden tai jopa kuukausien sisään. Jos heittelet tollaisia kommentteja odotan hieman perusteluja mielipiteesi tueksi. Ystävällinen kiitos  :smiley:

Tilaushomma ei välttämättä kuihdukaan kasaan (jos niitä tilaajia on tarpeeksi), mutta se että onko jokaisessa lehtipisteessä näitä auton osia vuoden/kahden päästä on ihan eri asia ja siihen jaksa uskoa ollenkaan. Jos auton haluaa saada niin uskoisin että se on pakko tilata. Eli jos kerran viikossa haluaa OSTAA osat niin se ei tule mielestäni toimimaan.

Vuosi sitten olin itsekin tätä hommaamassa, mutta meni herne sen verran syvälle sieraimeen näissä "tilauskokeiluissa" ettei jäänyt kovin mukavaa kuvaa tuosta asiakaspalvelustakaan.

Tässä asiassa olen mielelläni väärässä ja hyvä jos nyt homma toimii ja kaikki saa autot kasattua, sama se laittaako rahat muumilimuun vaiko pari kertaa kuussa auton osiin. Kivemman näköinen se auto on kirjahyllyssä mitä tyhjät muumilimupullot :)
Rc-autoja nolla, sillon on ihmisen hyvä olla

Poissa matikju

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #187 : 18.09.09 - klo: 12.42 »
Tuo jerzin linkittämä Tamiya f201 on sähkö nelikko, ihan hieno laite muuten.
Itseä kiinnostaa iso nitro formula ja niitä ei juurikaan ole tarjolla kun Serpent lopetti f180 mallin.

Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #188 : 18.09.09 - klo: 14.04 »
"Irtonumeroina en usko homman jatkuvuuteen. Ne tulevat häviämään kauppojen hyllyistä viimeistään vuoden kuluttua."
Olen tästä eri mieltä. Sopimus DeAgostinin ja Rautakirjan välillä käsittää koko kahden vuoden jakson.


Ja tämä keskustelu käyty suomalaisen agentin kanssa. Oleellista on että puhutaan DeAgnostini ja Rautakirjan välisestä sopparista.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #189 : 18.09.09 - klo: 15.16 »
Tuolla kun oli puhetta varaosista ja hehkutettiin kuinka f2004 malliin vieläkin saa palikkaa, kannattaa ottaa huomioon että 2004 ferraria myytiin rtr mallina(ja auto perustuu johonkin "legendaariseen  :grin: " f-ten alustaan, eli osia löytyy myös muista kyösteistä) ..siitä en tiedä saiko sitäkin joskus lehden "välissä"...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
hups
« Vastaus #190 : 19.09.09 - klo: 17.13 »
meni jo...
« Viimeksi muokattu: 23.09.09 - klo: 16.58 kirjoittanut rs tuning »
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #191 : 19.09.09 - klo: 17.26 »
Menin nyt sitten itsekin hairahtumaan ko. autoon ja ostin ekan paketin. Vielä toistaiseksi ainakin tuntuu hyvältä idealta mutta katotaan nyt että miten projekti etenee vielä muutaman kuukauden kuluttua.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #192 : 19.09.09 - klo: 20.01 »
Tuo jerzin linkittämä Tamiya f201 on sähkö nelikko, ihan hieno laite muuten.
Itseä kiinnostaa iso nitro formula ja niitä ei juurikaan ole tarjolla kun Serpent lopetti f180 mallin.

TT:n UNO F1 maksaa 225 tai 250€ hobbypeoplessa. Katso niiden sivuilta, huomattavasti halvempi...
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa matikju

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #193 : 19.09.09 - klo: 21.29 »
Noin yksinkertainen tekniikka ja mikä pahinta, valmiiksi koottu, no onhan se halpa. Viimeviikolla kun tilasin hobbypeoplesta kopteriin akkuja kattelin noi formulat olishan siellä se FG:n formula 1, 1:5 suhteessa.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #194 : 20.09.09 - klo: 09.17 »
Tossa olis jollekki 51 numeroa paloja, jos osaa Italiaa ja myyjä suostuu lähettään :grin:
http://cgi.ebay.it/51-NUMERI-DEAGOSTINI-FERRARI-F2007-RC-A-SCOPPIO_W0QQitemZ320424310827QQcmdZViewItemQQptZModellismo_Dinamico?hash=item4a9ac6f82b&_trksid=p3286.c0.m14

Täyty ihan piruuttain kysyä et postittaako Suomeen. :roll:
Vastausta odotellessa.

Nyt tuli vastaus mitä molemat ymmärsi. Ei menny ensmäinen kysymykseni jakeluun googlen kääntäjän avustuksella.  :roll:

Lainaus
in order to ship this item to Finland, i need to sell it to 200 euro + shipment cost.
kindly let me know if you are still interested about it.
Regards

son loppu ny.

Poissa Oxa

  • Tulokas
    • Profiili
    • Kalevala Syndicate
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #195 : 20.09.09 - klo: 15.15 »
Italiankielinen Räjäytyskuva, josta näkee kaikkien pakettien sisällön.
Pitää ladata PDF tiedosto ja tulostaa, jos tuosta haluaa saada jotain selvää.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #196 : 20.09.09 - klo: 20.23 »
Onkohan jerzille tai muille tullu näin välkkyjä yksityisviestejä?
Mitä pirua mä ny oon muka sanonu???

Mä tiedän mitä sä teet täällä:D. kiusaat selvästi teinejä :afro:

Ei ole mutta yksi hyvin erikoinen tuli kylläkin jokunen aika sitten :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #197 : 20.09.09 - klo: 22.53 »
Topikin mukasen auton linkeissä oli listaa, mitä tulee millonkin;
näytti loppuvan kohtaan 79 .
Olisko jo lisää lehtiä/osien saapumisia jossain linkissä saatavana, jos koko
auto on jo kasattukin valmiiksi jossain maassa?

Koko juttu jäi kiinnostamaan siksi, että oli 2 kardaania.
Luulis et on 4-vetoinen tolla perusteella?
Toisaalta listassa toistaiseksi näin vain yhden diffin verran osia...
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa DickJustice

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #198 : 21.09.09 - klo: 00.52 »
Itse laitoin nyt tilaukseen, mietityttää kyllä toi 4€ toimituskulut ja lähetin sinne sähköpostilla kyselyn siitä, jos siihen tulee 200 tai 400 euroa postikuluja niin saa tunkea tilauksen sinne minne ei aurinko paista, kyllä ittellä on aina tiistaisin aikaa kävelly lähikauppaan hakemaan sarjan uus osa jos se niin kalliiks tulee.
Mutta ei se nyt tunnu mitenkään loogiselta että kaiketi kyseinen kulu on vain niihin kolmeen tilaajalahjaan, Toivottavasti...  :undecided:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #199 : 21.09.09 - klo: 01.20 »
Koko juttu jäi kiinnostamaan siksi, että oli 2 kardaania.
Luulis et on 4-vetoinen tolla perusteella?
Toisaalta listassa toistaiseksi näin vain yhden diffin verran osia...
Oli pakko vilkasta tuon tekstin perusteella räjäytyskuvaa..
2wd se on, olisikin ollut mielestäni hölmöä jos moinen hyllynkoriste tai mikä se nyt kellekin on, niin olisi ollut 4wd.. Juu, monia rc autoja on 4wd vaikka todellisuudessa ovat 2wd mutta tätä kun on nyt mainostettu niin yyber realistisena yms.(no onhan se punainen ja vissiin korissa ferrari muotoja..) että mielestäni 2wd sopii paljon paremmin, vaikka 4wd olisi ollutkin "nopeampi" luultavammin joka tapauksessa.
2wd, kumirenkaat ja vaikka pölyinen/hiekkainen/kivinen p-paikka ei kovin hyvältä yhdistelmältä kuulosta...mutta hyllyynhän nämä kaiketi pääasiassa meneekin ja lussuhan tuo kone on. Radalla voisi pidotettuna ja kunnon koneella mennä ihan suht mukavasti mutta kuka uskaltaa kokeilla..ehkä joku, jää nähtäväksi.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #200 : 21.09.09 - klo: 08.32 »
Topikin mukasen auton linkeissä oli listaa, mitä tulee millonkin;
näytti loppuvan kohtaan 79 .
Olisko jo lisää lehtiä/osien saapumisia jossain linkissä saatavana, jos koko
auto on jo kasattukin valmiiksi jossain maassa?

Koko juttu jäi kiinnostamaan siksi, että oli 2 kardaania.
Luulis et on 4-vetoinen tolla perusteella?
Toisaalta listassa toistaiseksi näin vain yhden diffin verran osia...

Tuossa räjäytyskuvassa näkyy hyvin, että takakardaani on kahdessa osassa (paketti nro. 61). Myös kaikki 100 osapakettia on mukana kuvassa ja selkeästi eroteltu, viimeiset parikymmentä settiä on erilaista muoviosaa lähinnä auton koriin yms.
Flying Calacucco

Poissa tosiju

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #201 : 21.09.09 - klo: 13.02 »
Minä olen uusi käyttäjä tässä foorumissa. Ajattelin hairahtua myös tähän projektiin. Aikaisempaa kokemusta mulla ei rc-autoista ole, joten vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta kun saa alusta asti rakentaa koko auton. Alkuun ainakin se olisi tarkotus istuttaa hyllylle tämän kanssa: http://www.brickset.com/detail/?Set=8674-1. Jäänpä nyt mielenkiinnolla odottamaan uusia toimituksia.

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #202 : 21.09.09 - klo: 14.28 »
Tervetuloa vaan.  :smiley:

Siinähän ei mitään erikoista ole että auto kasataan itse. Suurin osa "oikeista" RC-autoista rakennetaan itse, ja niihin pitää itse osata valita radiot, servot, akut, moottori ym. Poikkeuksena aloittelijoille suunnatut RTR-paketit, ja usein niihinkin pitää ostaa erikseen akut ja laturit tms.

Tässä autossa erikoista on mm. se, että se tulee kasattua väkisinkin viimeisen päälle "huolella"  :p

Poissa JariP

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #203 : 22.09.09 - klo: 14.59 »
Ferrari2007 "lehden" toinen irtonumero oli Helsingin keskustassa ainakin Stokkalla, Akateemisessa sekä asematunnelin R-kioskissa.

Lehtipisteen sivuilta voi tehdä analyysin mistä tuota aikaisempaa numeroa sai http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=55&id=%27966549%27
Pitäisi katsoa ja verrata kunhan tulee tiedot tästä kakkosnumerosta.

No niin ei muuta kuin muoviliima käteen ja askartelemaan. Seuraavaa numeroa saakin sitten odotella vielä pari viikkoa.

Poissa Oxa

  • Tulokas
    • Profiili
    • Kalevala Syndicate
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #204 : 22.09.09 - klo: 19.13 »
Toinen numero (=mustalaatikko) on tosiaankin jo lehtipisteissä, mutta ei tullut vielä tilattuna kotiin.
Tein kokeilumielessä aiheelle oman portaalin, sivuston säädöt tosin vielä täysin keskeneräiset.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #205 : 23.09.09 - klo: 17.00 »
Onkohan jerzille tai muille tullu näin välkkyjä yksityisviestejä?
Mitä pirua mä ny oon muka sanonu???

Mä tiedän mitä sä teet täällä:D. kiusaat selvästi teinejä :afro:

Ei ole mutta yksi hyvin erikoinen tuli kylläkin jokunen aika sitten :lol:
Jerzi
Se oli kaverin huono vitsi :tongue:
Se on muuten kans ruvennu "keräämään" Ferraria :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #206 : 23.09.09 - klo: 17.12 »
Itse laitoin nyt tilaukseen, mietityttää kyllä toi 4€ toimituskulut ja lähetin sinne sähköpostilla kyselyn siitä, jos siihen tulee 200 tai 400 euroa postikuluja niin saa tunkea tilauksen sinne minne ei aurinko paista, kyllä ittellä on aina tiistaisin aikaa kävelly lähikauppaan hakemaan sarjan uus osa jos se niin kalliiks tulee.
Mutta ei se nyt tunnu mitenkään loogiselta että kaiketi kyseinen kulu on vain niihin kolmeen tilaajalahjaan, Toivottavasti...  :undecided:
Se tulee maksamaan 100euroa enemmän tilattuna ja siihen sisältyy:
Avaimenperä, T-paita ja Ohjain (servot taitaa ainaki tulla irtonumeroissakin)

Rautalankaversio:

Irtonumeroina 100 x 11.89e = 1189euroa

Tilattuna     100 x 10.89e = 1089euroa
Toimituskulut 4e. Osat toimitetaan 2kpl erinä = 50erää,
eli 50 x 4e = 200euroa toimituskuluja, jolloin loppusumma = 1289euroa

Ps. Tilaajille tulee luultavasti viikonpäästä eka lähetys.
Ainaki mulle, koska pitäs tulla 2&3 paketit samassa erässä.

Psps.Broidi tilaa Bond koristeautoja (jotka on kai saman firman?)
ja nekin tulee aina myöhässä verrattuna kauppojen tarjontaan :sad:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #207 : 23.09.09 - klo: 18.58 »
Ps. Tilaajille tulee luultavasti viikonpäästä eka lähetys.
Ainaki mulle, koska pitäs tulla 2&3 paketit samassa erässä.

Minä tein tilauksen 8 päivä kuluvaa kuuta ja vielä ei ole tullut mitään, eilen laitoin sähköpostia toimittajalle että milloin mahtaa tulla ensimmäinen lähetys, parissa tunnissa tuli vastaus että on lähetetty ja pitäisi olla minulla tällä viikolla.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #208 : 23.09.09 - klo: 19.54 »
mä lähetin sinne tilauksen joka alkaisi 2:ta nro:sta mutta vielä ei tullut mitään. Siis 14 päivää sitten..
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #209 : 23.09.09 - klo: 20.08 »
mä lähetin sinne tilauksen joka alkaisi 2:ta nro:sta mutta vielä ei tullut mitään. Siis 14 päivää sitten..

Ei pitäisikään tulla kun jos on tilaaja niin tulee 2 numeroa kerrallaan. Eli saat nro 2 ja 3 sitten kun nro 3 ilmestyy.
JQ