0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mist saa tämmösii suomest? http://www.ripmax.com/item.asp?itemid=Z-CENMX210&Category=010En haluisi vettä hobberon koneeseen mutakelil :p
Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian.
Täältä löytyy Kyöstin Ultima RB. Loisto auto.
Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 02.08.07 - klo: 12.10Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian. Kumma kun et lopettanut koko harrastusta siihen?Yrtäppä löytää hyvä auto niiden Kyoshon pilipalimallien hinnoilla!Tyypillistä että hommataan ekaks autoks joku Pure ten tai Zaboonja sitte joko lopetetaan harrastus sihen tai sit loppuelämähaukutaan ja vältellään sitä Kyoshoa niiden muutaman "halpismallin" takiaPs. Onhan niissä kalliit varaosat, enkä itekkään hommaa kyohshoa, vaikkaniitä on hyviäkin... En kyllä kelpuuta montaa muutakaan, kun oon merkkiuskolline
Lainaus käyttäjältä: zereg - 03.08.07 - klo: 12.09Täältä löytyy Kyöstin Ultima RB. Loisto auto.Minulle on tullut aivan eri kuva koko kyoshon tuotannossa jos meinaa tuota loisto/loistokas auto sanaa...
Lainaus käyttäjältä: rs tuning - 02.08.07 - klo: 17.52Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 02.08.07 - klo: 12.10Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian. Kumma kun et lopettanut koko harrastusta siihen?Yrtäppä löytää hyvä auto niiden Kyoshon pilipalimallien hinnoilla!Tyypillistä että hommataan ekaks autoks joku Pure ten tai Zaboonja sitte joko lopetetaan harrastus sihen tai sit loppuelämähaukutaan ja vältellään sitä Kyoshoa niiden muutaman "halpismallin" takiaPs. Onhan niissä kalliit varaosat, enkä itekkään hommaa kyohshoa, vaikkaniitä on hyviäkin... En kyllä kelpuuta montaa muutakaan, kun oon merkkiuskolline Huoh... Kyöstejä en sen takia hommaa koska megakalliit varaosat ei oikeen houkuttele, 15v ikäsellä pojalla ei ole välttämättä varaa ostaa kokoaika ylihinnoteltuja osia tosin kuin eräillä ehkä on. En ole sanonut kyöstien kisamallien laadusta sanaakaan, joten älä valita mulle.
Ostin juuri kaksi kappaletta laakereita jotka menevät kytkin kelloon ja olivat aika hinnakkaita.14.95 kappale
Lainaus käyttäjältä: JuhanuOstin juuri kaksi kappaletta laakereita jotka menevät kytkin kelloon ja olivat aika hinnakkaita.14.95 kappale ?!? Kun itse vaihdoin kytkinkellon kuulalaakerit vähän aikaa sitten, ne eivä maksaneet kun 2.5€ kpl. Ostin siis Kyoshon jälleenmyyntiliikkeestä. Ajatten ensin että saisin halvemmalla kun kävisin eritoten laakereihin erikoistuneessa kaupassa.(kuopionlaakeri oy) Mutta hinta olikin siellä 20€ kpl. Ja toimitusajat tähtitieteelliset.