Noniin, laatikko on purettu ja autoa testattu.
Paketin sisältä löytyi tuttua Traxxasin laatua oleva auto. Auto tuntuu painavalta, ja onkin painavampi kuin tuo vanhan mallin e-maxx. Paketin mukana on kaikki tarvittavat työkalut, longtravel jouset ja rockerit, pullo 40wt iskari öljyä, suurimman mahdollisen pyörien kääntyvyyden mahdollista palikka(ei tarvii viilata vakiota), jousituksen säätö shimmejä, kaksi kierrosta korisokkia jne. Niin ja kaiken kukkuraksi tarra-arkki. :mrgreen:
Autossa valmiina kiinni olevat jouset on omaan makuun aivan liian löysät, esijännityksenkin saa vetää ihan tappiin mutta silti lököttää pahasti kun laittaa akut kiinni. Huomenna vaihan long travel jouset ja katsotaan mitä tapahtuu. Auton akkuboxit on turhan niukasti mitoitettu leveyden puolesta, pituudeltaan boxeihin mahtuu heittämällä maxampsin 10k lipotkin ja tilaa jää vielä. Leveydestä tulevan nuo 10k lipot ulos 1,5-2cm.Luulen vahvasti että 2s 8k lipo mahtuu, kolmikennosesta en menis takuuseen Auton ajettavuus on lähellä nitro revoa, mutta paino kyllä tuntuu, silti autolla on hyvä ajaa vaikka alusta on löysä.Autoa ei meinaa saada katolleen millään. Mutkissa auto ei puske pahemmin ainakaan asfaltilla. Vakio servot ainakin riittävät minulle, voimaa löytyy ja nopeus sopiva omaan makuun. Renkaat kun irrotin niin sieltä löytyikin mukava yllätys, hexit olivat metalliset. Ripustukset on yhtenevät muiden revojen kanssa. Vakio sähköt liikuttaa revoa varsin mallikkaasti. Välityksinä on vakiona 19/68. Vauhtia oli 8,4V 4500mAh Ni-Mh akuilla varsin riittävästi piha suttaukseen. Voiman siirrosta on käytetty kivasti metallia ja sitä ei tarvitse vahvistella kunhan harjattomat vaihdan. (tämä tapahtuu sitten kun mamba monster saadaan kunnolla toimavana takaisin myyntiin.) Sen verran muutin autoa että vaihdoin nopariin traxasin liittimien tilalle deansit.
En tiedä mitä tästä unohtui kertomatta, mutta kyllä se varmasti piakkoin muistuu mieleen.. :shock:
Auto vaikuttaa varsin onnistuneelta laitteelta akkuboxeista ja vakiona löysästä alustasta huolimatta. Molemmat kyllä saa helpostikkin korjattua.
Tämä yksilöhän on ilmeisesti Suomen eka E-Revo?
Viimeisestä kuvasta saa vähän mallia miten paljon lipo tulee boxista ulos. Onneksi on keksitty tarranauha. Boxiens luukut saa kolmella ruuvilla irti joten niitäkään ei tarvii mennä hajottamaan.