1531
Vapaa keskustelu / Pienet kysymykset ja neuvot.
« : 04.06.05 - klo: 12.27 »
ei lämpö mittaria mutta sisään ajossa lämpes tankillisen aikana sen verran että ei polttanut näppejä kun tunki kanteen tai alkukäyrään :lol:
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"Lainaus käyttäjältä: "brutales"Huippunopeuksilla ei mielestäni ole yleensäkään mitään merkitystä, kuten ei yleensä minkäänlaisilla RC-autoilla.
no yleensö huippunopeus monstereissa on verrattavissa tehoon/kiihyvyyteen
Itseasiassa huippunopeus ja kiihtyvyys on toisiinsa verrannollisia käänteisesti... Eli, jos vaihdetaan tai autossa on välitykset, jotka on ns. pitkät, eli huippunopeus on suuri, niin kiihtyvyys laskee. Teho on taas ei automaattisesti takaa hyvää kiihtyvyyttä. Siihen vaikuttaa auton paino, voimansiirron toteutus, välitykset ja monesti painopiste sekä alustan toiminta. Mutta, edelleenkin minun mielestäni huippunopeudella ei ole käytännön merkitystä. Pitääkö vääntää rautalangasta?
Huippunopeuksilla ei mielestäni ole yleensäkään mitään merkitystä, kuten ei yleensä minkäänlaisilla RC-autoilla.
niin no, jos kytkin kello pyörittää menee se ainut vaihde päälle ja auto liikkuu..
Eli se hehkun laturinpistokkeen pää tulee siihen hehkuun kiinni,eli sehän on kuin hehkutulppa se pää ja siinä annant olla eka kerran 12 tuntia.
Sitten kun ekakerran käynnistät auton niin siinä on valmiina tehdassäädöt sisäänajoon,ainakin minulla oli.
Sit röpöttelet sen 7 tankkia tyhjäkäyntiä paikoillaan pukkien päällä.
kannattaa säätää se failsafe ja muutenkin kiristellä ruuvit ja muut paikat ensin.
sit vain niiden ohjeiden mukaan säätelet autoa.
miksei nuita oo polttiksina