Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Löhö

Sivuja: [1]
1
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 04.08.10 - klo: 15.04 »





2
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 30.07.10 - klo: 01.16 »
Tuli itekki käytyy vähä kellottamas nopeuksii 4s akuil pääs 88km/h ja 6s 95km/h. Pienel hienosäädöl rikkois varmaa satkun ja sit pitäs treenaa ajamist ku ei meinaa ain koko tie riittää :) Gps dataloggeril tuli mitattuu ja täs viel kaavio.

3
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 03.06.10 - klo: 15.25 »
Moro.

Noniin on taas päässy ruovittelemaan ku nopariki tuli Jenkkiläst takasin tuossa joku viikko sitten ja takuuseen meni sentää. Autoki on säilyny muutamat ajo kerrat ehjänä kunnes eräänä päivänä takapään bulkheadi sano ittesän irti. Tuli kuvattuu kännyl pikkupätkäki. Onneks Sabesta saa osia nopiasti, vielkö ois vapaata ni uuestaa vaa ruovittelemaan ja treenaa hyppyi ettei ain auto tulis katollee alas  :mrgreen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gtwpnfq8VtI[/youtube]

Pitänee tutkailla jos löytys isompaa tollast hiekkamonttu mestaa täält lähistölt ja houkutella kaveri mukaa ottamaan kunnon kuvia. Ainiin mites nytkön takapää purettuna niin kannattasko sinne diffii vaihtaa ölpät?

4
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 18.04.10 - klo: 22.40 »
Noniin se on sitten toimintasavut otettu tekinistäki. Voi jeebus vaan.
Nytkö ei vituta enään paljoo ni voi taas kirjottaa raporttia.

Tuli käytyä eilen lauantaina vähä lähimetässä mönkimässä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3

Nyt ei tullu ees rääkättyä vaan tollast mönkimist ja muutaman eestaas ajot n.5min asvaltilla. sitten takapihalle vielä tuli koitettua kiven päälle kiipeiltyä niin siihen se sitten hyyty. Aluksi luulin et akut loppu ja vaihoin ne ja sen jälkee alkoki noparissa vilkkuu kaks ekaa ja kaks vikaa valoa. Aattelin et mitä hittoa taas ja jos uudelleen ohjelmointi auttas ja painoin mode napin pohjaan niin sillonha se sano puf ja kevyet savut päästi. Mamba sentää lähti liekeillä :D

No kokeilin sitten vähän myöhemmin samana päivänä niin lähti päälle normaalisti mutta kun koitti silleen varovasti lähteä liikkeelle ni alko kanittamaan, sama peruuttaessa ja jos vähä enempi kaasutti niin lähti liikkeelle. Mutta sitten tänään sunnuntaina kun koitti niin virrat kun laitto päälle niin vilkku ne kaks ekaa ja kaks vipoo ledii. 2x 2s 4500mah akuilla ajelin.
Eihä täs ku huoltoon sitä laittamaan jos vaikka saisi sen takuuseen ku sitäki on vielä jäljellä tai jos ei takuusee niin 94$ +postit näyttäs olevan. mamba comboki o viel korjaamatta. Uutta ois vissii ostettava jos ei jaksa täs ootella noit korjauskeikkoja.

Jos sitä kaivas prätkän tallista aja laittas revon tilalle  :grin:

ps. tais kyl tulla vähä offtopikkii, pitänee tonne tekini ketjuu varmaanki tarinoija kans.

5
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 08.04.10 - klo: 18.36 »
Pikkune testiajo piti käyvä tekee. (kannattaa vähä volumee pienentää)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pa7OD3xsrAM[/youtube]

Alun surina johtunee ku moottorinjohot ottaa koppaa kii ja alkaa resonoimaa tai tälläsee johtopäätöksee mie tulin. Onkoha mitää haittaa et pitääks täs alkaa viritellä johtoi paremmi ?

6
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 08.04.10 - klo: 14.46 »
Morjesta.

Ei oo viittiny ain tulla raportoimaa ku joku osa ollu p*skana mut nyt vähä päivitystä :)
Aika peto on kyl asvaltilla 4s akuil keulii kans mut 6s sit heittää iha volttii :D eikä vois ees lämä tiskis ajaa. Vähä tullu innostuttuu ton kaasusormen kaa niin vetoakselin saanu poikki ja axle carrierin saanu kans rikki. Tuli sit hommattuu teräsvetarit ja teräskardaaniki vetareille kaveriks. Loppupeleis oli iha simppeli asentaa nuo paikoilleen. Vähä oli nafti tuo kardaani mut löysäs vaihelootan ni sai laitettuu paikoilleen. Sais hiekkamontut sulaa äkkii ni pääsis niille ruovittelee ja sit varmaa otettuu videooki. Asvaltil tahtoo mennä ylösalasi niin ei taho kamera tykätä siint hyvää ja hyppyrii täs on ooteltu kans :)

7
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 10.03.10 - klo: 00.42 »
hehe ei vielkää ajoreissu menny mutkitta. Apaut 10-15min päristelly ni jotenki pinioni jäi jumii siihe moottorin akselii, joutu iha ruuvaril vääntää et sai sen irti. Oli myös menny ihan kii siihe moottorin mounttilevyyki. Pienen irrottelun jälkeen pääs ajaa akut loppuun ja pelas kute ennekii eli ei viel saatu savuja ulos :) Kivat ininät kyl tekinist pääs. 2x 2s akut oli testissä. Hyvi tuntu liikkuvan lumel niilläkin. Prkl ku ei tajunnu kuvaa ottaa vaik oli kamera taskussa. No tällästä tällä kertaa. Mitäköhä ens kerralla.

8
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 01.03.10 - klo: 13.20 »
Moro.

Nytkö on auto maannu pari kuukautta keittiön pyödällä niin tuli vihdoinki otettu kolvi käteen ja kolvailtua se kasaa. motti, nopari pitäs vissii kolvailun lisäks opetella ottaa kuviiki mut tollasen siitä nyt tuli  :grin: Pitänee tässä lähipäivin ottaa tyypit kyl ni pääsee varmaa taas ropailee   :smiley:

Sehä toimii mitä pikasesti sisäl kokeili.

9
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 07.01.10 - klo: 22.39 »
Näyttää modelsportti nostaneen hintaa täs lähiaikoina, enne oli ilma akkui 469£.

Mitkäs välitykset ois hyvät toho yleis ruovitteluun ? 6s lipot akkuina ja motti/nopari tulee olee tekini 2250kv/rx8 jos nyt niil o välii. Mites kannattaako lukkoperää asentaa näihi talvi ajeluihi ? 4s akutki riittäis varmaa näin talvella.

10
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 07.01.10 - klo: 15.23 »
Ei oo itellä ainakaa mitää hajuu alekoodeista tonne modelsporttiin.

11
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 07.01.10 - klo: 14.39 »

Kerkes tuo sjosin revo menemään jo kaupaksi, harmi. Jos jollakulla on harkinnassa oman e-revon myynti, niin yv:llä voi heittää järkevää ehdotusta.

Mistä tuon e-revon saisi halvimmalla? www.towerhobbies.com sivustoa olen katsellut ja odotellut alennuskuponkeja, mutta ainankaan vielä ei ole eteen tullut.

Ite tilasin modelsportista 499£ o hintaa ilman akkuja ja 28£ muistaaksee oli postit kotiovelle.

Towerin alekoodeissa tais mennä vähän yli viikko enneku kolahti spostiin. Nyt niitä tuleekin sitten kaksin kappalein kun typotin ekassa tilauksessa visan numerot ja piti tilaa se supersaverclub jäsenyys tilata uuestaa mutta eipä tuo haittaa.

12
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 04.01.10 - klo: 15.43 »
Kyllä se vastaanotin ehjä on, ainakin pitäisi.

Kaippahan otit tekinin mukaan myös hotwiren, eli sen ohjelmointimokkulan.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSXF3&P=ML

Tuli joo tuli otettua.

13
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 04.01.10 - klo: 15.18 »
Todiin lähti towerhobbiessille tilaus menemään. Tekikin rx8 2250kv combo tuli valkattuu +muuta sälää, niin ei varmaankaa oo pahanakki sit asennella tuota moottoria revoon?

Tuli tässä näin jälkikäteen mieleen, että se alkuperäne vastaanotin varmaanki käy tuohon ja se varmaankin selvisi savuista elossa vai meneekö sekin aina samalla?

Eihä tässä muutako jaksas reilun viikon ootella ja sit tullist hakemaa pakettia. Kaikkien osien ja alekoodin jälkeen jäi vaa enää loppuhinnaks 417$. Halvaks tuli nekin sudittelut :)

14
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 02.01.10 - klo: 16.26 »
Tossa tuli kaverin kanssa sitä rikkonaista akku tutkittua ja purettu niin sieltä oli keskimmäisestä kennosta irronnu johto. Mitää fyysistä vahinkoo ei näkyny koko akussa. Liekkö se voinu sit käräyttää jos irronnu kesken ajon ? Kuvia ei valitettavasti tajunnu ottaa.

Noparista ja moottorista ku mittailee johtoja niin kaikki on keskenää oikosessa. Pitänee varmaanki tilata tuo Tekin rx8 combo. Mitäs eroo noilla moottorin luvuilla on ku o 2250kv ja vaik 2650kv ja muitaki näyttää oleva?

Onneks tuli alko täpinöis liityttyy supersaverclubii vaik auto tulikii tilattuu modelsportilta niin ei mee alekoodit hukkaa.

15
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 31.12.09 - klo: 09.39 »
tosin autoo oli kuorrutettu tolla wd-40 et liekkö sillä ollu osuutta asiaa?

mihin olit laittanut tuota wd-40:stä?



vähän jokapuolelle, renkaan napoihi, vetoakseleihi yms, ja noparissaki sitä oli

16
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 31.12.09 - klo: 07.34 »
Kellään muute kokemuksii Castlen korjauspalvelust jos sinne lähettäs ton noparin ja motin? Motti vissii kärähtää kans jos nopariki ? Ei varmaakaa mee takuusee tai voisha sitä alkuu koittaa tyrkyttää takuusee. 150$ näyttäs olevan flat fee repair cost Mamba Monster/2xxx Combolle.  Ja sit jos ostas toisen motin ni ois vanha varalla. Tohon Tekinin RX8 comboo tarvii vissiiki vielä ton hotwire et pystyy koneen kautta säätää ? Vai oisko HobbyWing Xerun 150A RC Truck ESC + 4274 SL Brushless Motor 1/8 parempi ?

Tuossa vielä kuva noparista pikkasen jotai mujua on tullunna sieltä.

17
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 30.12.09 - klo: 18.06 »
tosin autoo oli kuorrutettu tolla wd-40 et liekkö sillä ollu osuutta asiaa?

18
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 30.12.09 - klo: 17.22 »
No nyt se on p*skana. Pakko oli käyvä kokeilee mitä kulkee hangessa niin savuthan sieltä pihalle tuli sitten loppujen lopuksi. koppa ja toinen akkukin sökähti, mittari sanoo 0v ja laturi connection break.

Nopari+mottihan siitä sitten varmaankin levisi, pitänee tässä sulatella autoa kun oli täynnä lunta ja maistella wiskiä. Tarkastelee sitten tarkemmat vahingot myöhemmin.

Tossa vielä kökkö videonpätkä, savut jäi saamatta nauhalle ku tuli ajettuu auton ali eikä kamera mahtunu. http://www.youtube.com/watch?v=Pz4KT_g2gsI

eihä täs muutako kesää oottelee ja uusii palikoit kattelemaan

Se on heikko mikä ei kestä

19
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 28.12.09 - klo: 18.23 »
Noniin nyt on päässy vähän ajelemaankin ja videooki vähän saatu. Kamera vaa ei viel oikee skulaa kunnolla. Kamerana on tollanen vholdr kypäräkamera, tosin on noita vanhemmipia malleja mitkä ei oo hd. Ei hajonnu täl kertaa ku spoileri

Tarkkaa ei tullu kellotettuu et kaua akut kesti mut apaut 30min tais kestää. Pakkast tais olla siin apaut -7c , -8c. Tos linkki ja sen pätkän voi lisää sinne EmDzein hyville sivuille. Pitää varmaa huomen käyvä ajelee lisää ku näyttää olevan kans -7c luvannu. Jos sais hiukka pitempää/parempaa videoo otettuu. Toine auto mikä siin näkyy o tuo Rustler VXL.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4uwer3G0D0Y[/youtube]

20
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 20.12.09 - klo: 14.21 »
Etupohjapanssari/puskuri meni kahteen osaan.

Turhan ahtaassa tilassa koitat ajaa rakettiasi, koska myös jarrutusmatka pitää ottaa huomioon noinkin raskaalle kuulalle. Käy kokeilemassa jollain urheilukentällä tai parkkipaikalla. Jäitäkin voisin ehdottaa, mutta kukapa haluaisi ehdottaa auton tai itsensä hukuttamista.. Ehkä myös pikku pakkanen haprastuttaa muoviosat entisestään, mutta mitään kriittistä osaahan et saanut rikki.

Viilipurkkilokareiden ideasi oli kuitenkin hyvä ja ajattelin, että talvikäytössä ne estäisivät lumen menemisen korin sisään. Minulla on samansuuntaisia kokemuksia muovisuojista. Asensin taka-akselille pari muovilevyä (Li-Po-akkujen pakkauksesta), mutta kivet iskivät ne jo ekalla ajokerralla säpäleiksi.

(Jos päädyt pistämään videosi YouTubeen, niin kerro saanko pistää sen E-Revon albumisivulle muiden videoiden joukkoon.)

Joo takapiha on turhan ahas mutta ei malttanu millää enää ootella :) Pitää jatkokehittää lokari-ideaa jossain vaiheessa lisää. Voit laittaa videoita sinne sivuillesi kunhan laittelen niitä tubeen niin saat sitten linkit niihi. Pitää ajella varovasti enneku saa uuen puskurin laitettuu ettei hajoo mitää suurempia juttuja :)

21
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 19.12.09 - klo: 15.33 »
Noniin sodat on sodittu ja takas revon kimpussa. Takapiha tyypit tuli otettuu ja pientä osumaaki tuli. Video

Etupohjapanssari/puskuri meni kahteen osaan. ylimmäinen noista ja sit rungosta hajos ne pultin kiinnityskohdat jonkun sortin patenttia joutuu väsää, että kestää seuraavanki osuman :) Tuntuuhan tuo liikahtavan ainakin takapihalla ihan tarpeeksi.

Lokareista niin niitä en jaksanu sen paremmi laitella ku sisäpuolelta jeesusteipillä niin vittuunhan ne lensi sieltä tai kaks oli lentäny. Niistä varmaankin saisi hyvät jos jaksaisi panostaa hieman niitten kiinnittämiseen.

Hyviä ideoita ton pohjapanssari/puskuri kiinnittämiseen kun ei saa pulteilla enää ?

22
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 11.12.09 - klo: 17.28 »
lokarit

Odotan mielenkiinnolla käyttökokemuksia noista lokareistasi (viilipurkit). Idealtaan todella uniikki, suorastaan kekseliäs.

joutuu venaa ens viikon loppuu et pääsee testailee ku akut vast eile tullu helsinki/vantaalle ja huomen alkaa viikon kertausharjotus, onneks ei oo märkää ens viikolla :) mut sitku pääsen testaa ni laitan raporttia.

Mites nuo säädöt castlelinkillä, ootteko mimmosia ite pistelly? Miul näyttää täl hetkel tältä

23
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 08.12.09 - klo: 22.46 »
Lainaus
Oletko osannut sitten ostaa Li-Po laturin ja kaikki tarvittavat liittimet, jotta akun balancerikaapeli menee laturiin ja laturissa on oikeat liittimet itse akun virtaliittimille. Samoin itse autolle, jos akuissa on eri liittimet kuin Traxxasin. Jos laturissa ei ole omaa virtalähdettään, niin onhan sinulla poweri sille?

Joo kaks 5000mAh 3S1P 30C akkua tuli tilattua hobbykingiltä niitä tässä kuumeisesti ootellaaki :) Laturina on CS-Ultra Space Charger 2.0, 12V/240V ja traxxassin omat naarasliittimet ajattelin kolvata akuille. Näillä luulis sit pärjäävän?

Kardaaninsuojalevyn tein Hofnarin takakannesta :) vähä liimaa laitoin sen ja pohjapanssarin välii. Sitten tuli vähä lokareita suunniteltua kanssa tuossa parit kuvat :)

kardaaninsuoja
lokarit

ainiin kiitokset vastauksista

24
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 08.12.09 - klo: 12.37 »
Moro, on sitten e-revo saapunu kotia mutta akut o viel matkalla niin ei oo päässy testailee. Jotenka täs ois aikaa vähä ropailla autoa. Mitenkäs tarviiko/kannattaa tehä mitää erityisjuttuja talvee varte ja onkos se castlelink kaapeli paha kytkee? Nakkeihin on porattu jo reijät ja ruuvei kiristetty, kardaadin suojalevyäkin alettu väsää, oottekos sitä liimannu jollai kii sinne vai senku heittää sen ni pysyy ?

Täs vähä niiku alotellaa näitä hommia niin älkää ihmetelkö jos vähä tyhmält vaikuttaa :)

edit: castlelinkin sain laitettuu vielku muistais et mitä päi tuo ch2 johto laitetaa takas :)

Sivuja: [1]