Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 105569 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #240 : 03.09.04 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
En tiedä pääsenkö mä millonkaan enää miitille, koska en saa savagen takadiffiä kestämään kirveelläkään. Uusi diff case on ja rattaita oon uusinu parin tankin välein. Jo tuplarattaatkin on menny hajalle, eli siinä on jokin muu vika, kuin rattaiden huono kunto. Seuraavaksi vaihdan myös laakerit (varastossa) ja uudet tuplarattaat (varastossa) ja laitan kunnon öljyt vaseliinien/murrosnivelrasvojen sijaan (tilaan maanantaina)


helpota Jouni vähän sitä konetta, sehän huutaa aivan mielettömästi, ni rupee paikat kestää...
Kyosho Inferno MP9e

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #241 : 03.09.04 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
En tiedä pääsenkö mä millonkaan enää miitille, koska en saa savagen takadiffiä kestämään kirveelläkään. Uusi diff case on ja rattaita oon uusinu parin tankin välein. Jo tuplarattaatkin on menny hajalle, eli siinä on jokin muu vika, kuin rattaiden huono kunto. Seuraavaksi vaihdan myös laakerit (varastossa) ja uudet tuplarattaat (varastossa) ja laitan kunnon öljyt vaseliinien/murrosnivelrasvojen sijaan (tilaan maanantaina)


helpota Jouni vähän sitä konetta, sehän huutaa aivan mielettömästi, ni rupee paikat kestää...
Mitenniin huutaa? :mrgreen:  Ihan normistihan mä ajelen. Vika oli vissiin siinä, että diffien ulostulot oli kulunu liian ohuiks --> väljiä, jolloin pääs ne "päätyrattaat" liikkumaan ja vetää yli. Samalla myös öljyt pääs pois akselin välistä. Ostin uudet ulostulot, ni on jo tankillisen kestäny ajaa. Saa nähä kuinka kauan sitten kestää. Niin, mitä tarkoitat tolla helpottamisella? Rikastamista? Lämmöt kyllä pidän aina alle 120. Joskus saatta käydä yli. :wink:

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #242 : 03.09.04 - klo: 15.59 »
sillo ku ajeltii viimeks, ni musta se huuti aivanv pirusti, tai sitten mä säästelin liiaks... omiani....
Kyosho Inferno MP9e

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #243 : 03.09.04 - klo: 20.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
sillo ku ajeltii viimeks, ni musta se huuti aivanv pirusti, tai sitten mä säästelin liiaks... omiani....
Jaa siel Jokimaalla vai? Sillon mul vuotiki polttoainesuodatin, jolloin ei oikee saanu ainetta ja kävi vähän liiankin laihalla. :roll:
edit: niin ja ei sen auton kuulu röpöttää, usein tuntuu, että mitä hullua ajan näin rikkaalla, ku auto mupeltaa ja savuttaa ihan liikaa.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #244 : 07.09.04 - klo: 21.25 »
Uus miitti joku viikonloppu BMX radalla??

Voisin tuoda mun polttiksen ehkä jos saan sen säädettyä tai sähköauton jos viittisin vaihtaa siihen pää rattaan.

PS. Nyt mäkin tiedän missäpäin lahtea se bmx rata sijaitsee ku eiks se oo siinä vanhan raviradan vieressä??

OT. Onks kukaa nähny siellä bmx radalla et vetää joku normaalilla maastopyörällä?? Mä oon ajannut huviksee...

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #245 : 07.09.04 - klo: 21.36 »
Kertokaapas mikä päivä ootte menos ni tuun kiusaa teitä sinne pöörällä...

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #246 : 07.09.04 - klo: 22.43 »
Niin kertokaas päivää, että tietää tulla... voisin ottaa vaikka monsunikin tai jotain mukaan. Tiedä sitten siitä BMX-radasta, että onko sovelias paikka. Kaveri oli sitä rataa rakentamassa, mutta ajeli kyllä sitten itsekin siellä omalla MP7.5 Sportillaan. Riihelästä päin muuten. Toinen kaveri taas asuu ihan siinä lähellä. Meteliä kuullessaan tulee vielä ja ampuu... ei vaan lähtee itsekin sinne jollain suttamaan. :P
Vai mitenkä olisi se Suurmäen kenttä vai mikä nyt onkaan? On vaan ehkä vähän turhan tasainen.. :?

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #247 : 08.09.04 - klo: 09.04 »
Olisi muuten mini-z:toille hyvä ratapaikka, jos kiinnostusta löytyy. Saman talon vintillä missä asun on betonilattialla oleva kuivaushuone. Sinne saisi hyvän radan tehtyä jos vaan saa luvat kuntoon taloyhtiöltä. Tämä tila on kyllä riittävän iso että vakiozetalla saa täydet nopeudet juuri "pääsuoralla" irti. ;)

Hommana olisi siis siivota huone hiuksista ja muista roskista. Kävin eilen ajamassa muutaman minuutin niin akselit oli täys hiuksia eikä auto enään liikkunut. :) Ja toinen homma olisi tehdä rata.

Kiinnostusta? Voisin alkaa kyselemään taloyhtiöltä tästä mikäli halukkaita ajelijoita on. Paikka on hyvin lähellä keskustaa.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #248 : 08.09.04 - klo: 15.23 »
Saattaisin myös päästä miitille jos saan etudiffin tilattua tänään tai huomenna. Ja suzuki s1:seen pitäisi saada takavanne, ni ois valmis kyytiki. :P  Saan vanteen ehkä huomenna tai ylihuomenna. Jollen diffiä saa, ni tulen takapotkulla. :twisted:  En vaan oikeen tiiä missä se paikka on. Jostain olen saanut päähäni, että olisi hyppyrimäkiä lähellä, ni sinne osaan kyllä, mutta siitä eteenpäin en tiedä yhtään. Vai onko edes sielä päin?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #249 : 08.09.04 - klo: 15.24 »
Slem: mikä monsu sulla on :?:  Mulla on savage. Tosin vähän puolikuntoinen.

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #250 : 08.09.04 - klo: 15.31 »
Twin Force by K. Vaikka onki sähköpeli niin on silti aika laite. Siitä olis muuten aika helppo tehdä polttis. :wink:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #251 : 08.09.04 - klo: 16.07 »
Lainaus käyttäjältä: "SLem"
Niin kertokaas päivää, että tietää tulla... voisin ottaa vaikka monsunikin tai jotain mukaan. Tiedä sitten siitä BMX-radasta, että onko sovelias paikka. Kaveri oli sitä rataa rakentamassa, mutta ajeli kyllä sitten itsekin siellä omalla MP7.5 Sportillaan. Riihelästä päin muuten. Toinen kaveri taas asuu ihan siinä lähellä. Meteliä kuullessaan tulee vielä ja ampuu... ei vaan lähtee itsekin sinne jollain suttamaan. :P
Vai mitenkä olisi se Suurmäen kenttä vai mikä nyt onkaan? On vaan ehkä vähän turhan tasainen.. :?
Kuka mitä hä.. Asuuks joku Riihelässä onks se täällä foorumissa jos ei nii sano et liittyy...

Joo se BMX rata on siinä hyppyri mäkien lähellä tai no lähellä ja lähellä sinne käännytään kärpäsen mäen melkee puolesta välistä...

OT.Kiva ku oli enää sisään ajoa puol tankkia jäljellä nii auto sammu ja hehkusta loppu virta. No täytyy odotella et hehku latautuu...

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #252 : 08.09.04 - klo: 17.05 »
Siellä on se "koirien koulutus paikka" niin sinne käännytään, niin siellä on portti minkä voi kiertää kävellen ja kohta näkee sitten sen radan.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #253 : 10.09.04 - klo: 20.29 »
No ketä vois tulla huomenna (lauantaina) sinne bmx-radalle :?:  Olis hyvä jos sais vähän enemmän porukkaa ja varsinkin enemmän autoja kuin viime kerralla Launeella! Mäki voisin kokeilla suunnistaa sinne jollain ilveellä. Missä on kärpäsen mäki? :oops:
Mikä aika kävis teille :?:

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #254 : 10.09.04 - klo: 21.35 »
Hyppyri mäkien vieressä... Tulkaa toki huomenna ajamaan. Itse en tule ajamaan rc-autolla, vaan ajelen pyörällä.

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #255 : 10.09.04 - klo: 22.09 »
Vai mitenkä olisi sunnuntaina :?:   Pääsisin silloin itsekin paikalle.
Huomenna Lavanko kutsuu. Treeniä treeniä treeniä... sillä sitä tarvitaan.:)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #256 : 11.09.04 - klo: 08.11 »
Mä en taas sunnuntaina tuu.. Päättäkää millon meette tai mennään. Jos tänään, ni olisko joku klo 14 maissa?

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #257 : 11.09.04 - klo: 09.38 »
Mä en kerkee tänää ku meen käymää kaupungissa ja sen jälkee rupeen säätää Purea...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #258 : 11.09.04 - klo: 11.59 »
No en mäkää sit sinne tänää mee.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #259 : 11.09.04 - klo: 12.35 »
Emmä saa kyytiä sinne...

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #260 : 13.09.04 - klo: 21.32 »
Onko kukaan menossa ajelee tällä viikolla tonne BMX radalle?? Voisin tulla kattomaan tai ehkä jopa ajamaan...

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #261 : 14.09.04 - klo: 08.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Onko kukaan menossa ajelee tällä viikolla tonne BMX radalle?? Voisin tulla kattomaan tai ehkä jopa ajamaan...
Ehkä, herra x ei saanut täksi viikonlopuksi taas mitään tehtyä. Lupaili spur geareja ensiviikonlopuksi.. (%¤#& hiljaista kiroilua..)

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #262 : 14.09.04 - klo: 10.37 »
Minä ja kukkalapio ollaan menossa tänään.
Tuleeko muita :?:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #263 : 14.09.04 - klo: 14.14 »
Lainaus käyttäjältä: "SLem"
Minä ja kukkalapio ollaan menossa tänään.
Tuleeko muita :?:
En tule jos sataa....

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #264 : 14.09.04 - klo: 16.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Lainaus käyttäjältä: "SLem"
Minä ja kukkalapio ollaan menossa tänään.
Tuleeko muita :?:
En tule jos sataa....
Eipä näytä kovin sateiselta :!:  Miten olisi klo 18.00? Tuun jos pääsen..

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #265 : 14.09.04 - klo: 16.17 »
18.00 sopii mulle. Täytyy notkua siihen asti jossain. :)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #266 : 14.09.04 - klo: 16.23 »
Nii ei enää sada mutta yhessä vaiheessa tuli kaatamalla vettä...

PS. Mäkin voisin tulla siihen kattelee...

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #267 : 14.09.04 - klo: 16.56 »
Mä tuun paikalle noin klo18.25, mutta tuun vaan pyörällä.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #268 : 14.09.04 - klo: 19.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Mä tuun paikalle noin klo18.25, mutta tuun vaan pyörällä.
Olitko sielä, oli semmosta häslinkiä, ku oltiin kaverin isän kyydissä, joka ei tietenkään kovin kauaa sielä jaksanut odottaa, ni piti käyttää kaikki aika hyödyks. :mrgreen:
Entäs poju, olitko sä sielä. Oliko joku teistä se, jolle sanoin, että ajakaa vaan, me väistetään? Ei tullut siinä vaiheessa mieleen, että voi olla foorumilaisiakin. Oliko se nainen, joka halusi välttämättä kokeilla joku teidän tuttu tai äiti tai muuta? En vaan oikeen arvannu antaa. Tai sen pikkupojan se kait ois halunnu saada kokeilla.
Eikös mennykki savage aika nätisti? 8)  Kaverin savage vaan ei toiminut, ku oli vissiin aika pahoja ilmavuotoja koneessa --> pitää tiivistää joku päivä kaikki paikat.
Näkikö joku Slemin lisäksi, ku kävin "vähän" uimassa? Ihme, ettei kone imenyt enempää vettä ja radiotkin toimi kuin ihmeen kaupalla vielä senkin jälkeen.
Ihan lopussa ku lähin, ni vedin siitä pöytähyppyristä, takapää nousi hyvin korkealla --> kaasu pohjaan, ja tietenkin tulin vahingossa kaasu pohjassa alas ja slipperi ei ollut kovin hyvin toiminnassa, ni meni pääratas sileeksi.
Olisitte onneton kertoneet, että olette foorumilaisia, ni olisin saattanut käyttäytyä teitä kohtaan hiukan erilailla. :oops:  Kuten olisin vaikka näyttänyt autoa vähän lähempääkin.
Kaikki kävi niin äkkiä. Tultiin, sählättiin sinne tänne vähän aikaa ja heti kohta lähettii. Pakko tulla joskus uudelleen!

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #269 : 14.09.04 - klo: 19.56 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Olisitte onneton kertoneet, että olette foorumilaisia, ni olisin saattanut käyttäytyä teitä kohtaan hiukan erilailla. :oops:  Kuten olisin vaikka näyttänyt autoa vähän lähempääkin.
Kaikki kävi niin äkkiä. Tultiin, sählättiin sinne tänne vähän aikaa ja heti kohta lähettii. Pakko tulla joskus uudelleen!


Kun ei tiedä kuka on kuka niin ei aina arvaa mennä... :oops: No, seuraavalla kerralla sitten sujuu varmaan paremmin.
Jes! Kyllähän se savage nätisti kulkee. Täytynee varmaan hommata sellainen. Oma twin force oli siihen verratuna aika :oops: .