Tänä viikonloppuna kaverin kone ui kaksi kertaa ojassa, jossa oli paljon vettä, auto jäi vain korin varaan kellumaa, eli kaikki koneet sun muut oli täynnä vettä, mutta vastarit ja kaikki saatiin toimimaan konetta myöten ilman oikeastaan mitään ongelmia.
Avattiin vaan kone ja öljyä joka nurkkaan ja pyöritettiin konetta koko ajan pumppaen reilusti, että polttoainetta roiskuu ihan solkenaan sylinterin päältä. Ja sit vähän ajan päästä kone röpöttelee rikkaalla seoksella vähäks aikaa ja sit vaa vähä enemmän ja enemmän kaasua, ja kun mitään vikaa ei tuntunu olevan, ni ei ku menoks. :mrgreen:
En tiiä oliko noi kaikki tarpeellisia vaiheita, mut suurinpiirtein noin me tehtiin. :P
Tietysti vastariki avattii ja kuivattii hyvin kiteitä myöten ja akkupatterit kuiviks ja servot tarkastettii.. :|
Ei ollu mikää riemu ku huomasin ajaessani kaverin autolla, että yhtäkkiä vaikka auto ei ollut kovinkaan kaukana itsestäni, niin kantomatka loppu ja auto valuu hiljakseen ojaa kohti, no en saanut autoa edes sitä vertaa juosten kiinni, et oisin saanu pysäytettyä, ni sinne ojaahan se mulahti ja sammahti heti.
Ja viel kaverin autolla :oops:
No kantomatkan piikkiin mä kyl sen laittaisin. :|