Kannattaa vaihtaa ne muoviset liukulaakerit kunnollisiin jos haluat ajella. Itse kaivoin auton esiin muutama viikko takaperin ja aloin kattelemaan mitä tarvitaan uutta. JP-nitroracingista saa laakerit halvalla, autoon menee 14 kpl 4x8x3mm ja 8 kpl 6x10x3mm laakereita. Noita saa tuolta 10 kpl tuubeissa ja tuubi maksaa 7€ joten 21 € saat laakerit ja muutaman ylimääräisen varalle. Mulla on muuten auto hyvässä kunnossa mutta takadiffikotelossa on se keskimmäinen ratas-akseli, jonka ei pitäisi pyöriä, (ja itse rattaassa ne liukulaakerit) päässyt pyörimään ja sulattanut vähän koteloa. Paikkasin sen metallikitillä, ja laakereiden vaihdon jälkeen ei pitäis olla ongelmia. Rattaat olivat hyvässä kunnossa. On mulla toinen (shogun) varaosina jos jotain menee rikki. Sen vetoakselin voisi varmaan itsekin tehdä tarpeeksi jäykästä raudasta, tai hyvällä tuurilla jonkun muun valmistajan kardaaniakseli voi käydä. Mittasin sen kardaanin pituudeksi noin 17,8 cm. Samoin kannattaa vaihtaa se vanha mekaaninen nopeudensäädin suoraan johonkin elektroniseen. Saa pidemmän ajoajan ja ehkä vähän enemmän tehoa.