Tuokin LRP:n moottori taitaa vain olla 14 lankainen, ja viellä pitkä kannuisempikin.
Eli edelleenkin väitän ettei XL-5 säädin kestä 12-lankaisia muita moottoreita kuin juuri tuon Traxxasin oman 550 12T moottorin.
Kyllä se on 12-lankainen ja kuten kirjoitin
650-kokoinen eli pidempikannuinen, kuten on pidemmällä kannulla myös Titan 12T -moottori. XL-5 on kestänyt jo kolmessa autossa, missä itse olen tuota moottoria käyttänyt. XL-5 säädin kestää myös muiden valmistajien 550-kokoiset tai suuremmat 12-lankaiset moottorit. Älä vertaa 540-kokoisiin koneisiin, joista jo säätimen spekseissä sanotaan lankarajoitukseksi 15.
Waterproof XL-5 ESC Features * Innovative watersealed design
*
15-turn motor limit for 540 size motors *
12-turn motor limit for 550 size motors * Fully-proportional forward, reverse, and braking control
* Programmable with three drive profiles:
o Sport Mode – Fwd / Brake / Rev
o Race Mode – Fwd / Brake
o Training Mode – 50% Fwd / Brake / 50% Rev
* EZ-Set® push-button setup
* Multi-color LED
* Thermal shutdown protection
* Efficient, low-loss MOSFET design
* High-capacity heat sink
* Smooth, high-frequency operation
* Easy installation in Traxxas models
* Backed by the Traxxas Lifetime Electronics warranty
Lankarajoitukset on aivan samat myös vanhemmilla ei-vesitiiviillä malleilla.
Tässä vielä tuon LRP:n Big Blockin speksit:
Specs:
Teardown: 650 (20% longer than 540)
Winding: 12x2
RPM: 32.000
Power: 172W
Max. torque: 270Nmm
Operating Voltage: 4.8V – 9.6V
Timing: adjustable
Ball bearing: yes