No joo, kieltämättä aika erikoinen. Tein kuitenkin nyt niin, että otin sen lukitustapin pois, jotta pystyin pyörittettelemään moottoria miten päin vaan. Ehkä se meni hiukan eri asentoon, koska ainakin työntämällä auto ei enää samalla tavalla rutissu. Ne oli aika väljästi se pinjoni ja spurri mielestäni (ellei kiristys sitten tiukentanu niitä), mutta sama homma jatkuu.
Otin molemmista moteista kuvan ja otin tossa pätkän videota siitä rutinasta. Kuten itsekin sanoit, että heti kun tulee kova kaasu niin auto lähtee liikkeelle, kuten tässäkin. Kävin myös tossa pihalla testaamassa, niin pakittaminen ei toiminu oikeastaan lainkaan vaan auto vaan täris ja samoin kun ajo eteenpäin, niin alko ottamaan vauhtia vasta kun kaasua oli enemmän ja sitten kyllä lähtikin ja kovaa (mukava ero tehdasmoottoriin!).
Laitoin tohon samaan videopätkään ne kuvat molemmista moteista:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VpbzG2KKpwA[/youtube]
Kai mä yritän vieläkin löysentää sitä, mutta ei se mielestäni kovin tiukalla ollut.