Kirjoittaja Aihe: Team Infinity Samurai 521 moottori  (Luettu 25660 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #90 : 11.03.06 - klo: 01.03 »
Vissiin ihan vaa päivitys mielessä laitettu kyseiseen mottiin ne paremmat sisuskalut.  :roll:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #91 : 11.03.06 - klo: 01.31 »
Joo no seki tietty voi olla...
Mäki saatan joskus tohon mun uuteen (novarossi) laittaa tulisemmat
kalut, paitsi et mäntä ja sylinteriputkiki maksaa jo n.150e :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #92 : 01.04.06 - klo: 17.49 »
Olisko kellään lähettää esim. pdf-muodossa tai löytyiskö netistä moottorin sisäänajo- ja säätöohjeet, siis ihan perusohjeet mitkä moottorin mukana tulee? Ostin "käytettynä" (ei kertaakaan käynnistetty) tämän moottorin, mutta ohjeita ei tullut mukaan.
| Academy | Axial |

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #93 : 01.04.06 - klo: 21.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Futaba"
Olisko kellään lähettää esim. pdf-muodossa tai löytyiskö netistä moottorin sisäänajo- ja säätöohjeet, siis ihan perusohjeet mitkä moottorin mukana tulee? Ostin "käytettynä" (ei kertaakaan käynnistetty) tämän moottorin, mutta ohjeita ei tullut mukaan.

http://www.team-infinityrc.com/download/Samurai%20528%20engine%20instruction%20manual%20-2.pdf
Tuossa on Infinity 528 moottorin sisäänajo ohjeet, mutta ne toimivat aivan yhtä hyvin 521 moottorissakin  :)

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #94 : 01.04.06 - klo: 21.26 »
Kiitos. Pitäisikö alaneulan muuten olla suunnilleen sen ruuvin reiän reunan tasolla? Kun sain moottorin, oli alaneula ruuvattu kokonaan kiinni  :?
| Academy | Axial |

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #95 : 02.04.06 - klo: 14.42 »
onkos kellään vielä tota samurai 528?
kokemuksia siitä?
onko tehot verrattavissa nosramin .28
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #96 : 28.06.06 - klo: 23.37 »
Kertokaas, minkälainen on vauhtipyörän kiinnitys. Onko se tosiaan pelkästään sillä yhdellä mutterilla, vai tuleeko sinne jokin "kiila", joka lukitsee sen paikalleen? Käynnistin omaa infinity Samurai 521 ku huomasin että vauhtipyörä alkaa pyöriä ilman että moottorin sisuskalut pyöri. No sitä siinä ihmettelin ja laitoin uudestaan kiinni, sillä kertaa laitoin mutteriin ruuvilukitetta jotta pysyisi kiinni. No, mutteri pysyy kyllä, mutta vauhtipyörä pyörii vapaasti, eli vähän on vaikea käynnistää nyt konetta. Eli, kuuluuko tuohon moottorin ja vauhtipyörän väliin tulla jotain, pitäisikö sen pysyä tosiaan moottori, vauhtipyörä, mutteri systeemeillä kiinni?

| Academy | Axial |

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #97 : 28.06.06 - klo: 23.53 »
Kyllä siinä kiila pitäisi olla...


Kuva kopioitu Ari-Pekan Rc sivuilta

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #98 : 28.06.06 - klo: 23.54 »
Tai sit ostaa sellasen.
- Tapsa

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #99 : 28.06.06 - klo: 23.59 »
Ei se ole kiila, vaan halkaistu, vaihdettava kartio. Kiila on sellainen pitkulainen, joskus puolipyöreä, pitkulainen osa, joka vaatii molempiin kappaleisiin kiilauran. Eipä sillä, ei tuolla ole mitään vaikutusta tähän asiaan, mutta myyjä saattaa ihmetellä, mitä kiilaa oikein tarkoitat  :wink:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #100 : 29.06.06 - klo: 00.04 »
No juu mutta toimii samaan tapaan kuin perus ovikiila :lol:

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #101 : 29.06.06 - klo: 07.39 »
Tossakin kuvassa laitetaan ruuvilukitetta vauhtipyörän mutteriin, mutta jotkut on sanonu, ettei välttämättä kannata laittaa, jämähtää muutenkin niin tiukkaan. Tiedä sitten, joillakin ei muutenkaan pysy mikään kiinni.

Poissa Jazza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #102 : 28.07.06 - klo: 00.17 »
Onko toi moottori vetokäynnistimellä?
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #103 : 28.07.06 - klo: 17.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Jazza"
Onko toi moottori vetokäynnistimellä?


Ei ole, taitaa olla vaan .27-.28 versiot mitkä on vetostartilla. J-P Nitroracingin sivut kertoo enempi asiasta kuvien kera.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #104 : 05.07.08 - klo: 10.47 »
Eipä ole kovin vilkasta ollut keskustelu tässä topicissa. Mites moottorit kestänyt? Itellä aivan mainiosti mutta viime aikoina alkanut mennä tulppia oikein urakalla ja jotenkin tehottomaltakin vaikuttaa. Säädöt pitäisi olla kohdillaan ainakin omasta mielestäni. Moottori on vuoden vanha ja sillä on ajettu melko paljon myös talvella. Muistelisin että ainakin 1 gallona byronia, 2 gallonaa werksiä ja n.2 litraa p-s-r ainetta(kaikki 25%) kulunut eli melkein 14 litraa. Taitaa olla vain loppuun kulunnut?

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #105 : 05.07.08 - klo: 11.17 »
Tulppien kuluminen viittaa kiertokangen alalenkin väljyyteen, uusi AS46201 à 11 €.
Uusi sylinteri + mäntä AS46240 á 30 €.
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Infinity Samurai 521 moottori
« Vastaus #106 : 05.07.08 - klo: 11.54 »
Tulppien kuluminen viittaa kiertokangen alalenkin väljyyteen, uusi AS46201 à 11 €.
Uusi sylinteri + mäntä AS46240 á 30 €.
OK, täytyypä tulla varaosa ostoksille.