No joo kyllähän näihin saa rahaa palamaan. Itse en vaan ole auton hintaan laskenut yleensä mukaan radion hintaa. Minusta kun se ei ole auton varuste. Se kun voi olla väliltä 20€-400€ ja periaatteessa samalla tavalla toimii.
Ajettavaksihan nämä on tehty. On oikeesti hyvä alusta. Painopiste tippuu painavien akkujen kanssa todella alas niin ei millään saanut kaatumaan. Itsellä oli 2 x 3S 8000mAh Lipot.
Harmi kun ei tullut ihan kunnon videota kuvattua, mutta onhan tuosta Maxista pari pätkää jo täällä foorumilla linkitetty.
Juu pisteosaahan näihin kunnolla viritettyihin pitää laitaa. Mulla oli tuo vanhan mallin auto niin vakio spurri suli 5 minuutissa. Laitoin sen Rc Monsterin viri slipperyn ja hyvä tuli ja kesti jopa ajoakin. Mitä nyt vakio vetarit ei kestänyt akullistakaan ja T-Bonz teräs vetarit tilalle niin sekin paikka oli taas kunnossa.
No tästä voiskin sit jatkaa niihin diffeihin, kardaanit jne. , mutta päätin luopua kun ei oikeesti kestä. Tai olishan se jo tuossa rakentelu vaiheessa kestänyt, mutta painoi jo uuden rakentelu mielessä :p niin päätin luopua, kun samalla rahalla saa oikeesti kestävämpääkin
Mulla onkin pari eri E-Maxia ollutkin ja hyvä autohan se on. Mutta pitäisin vakiona ja jos oikeasti haluaa hyvän ajettavan ja tehokkaan ison sähkö auton niin Truggy harjattomalla. Siihen kun ei tartte liikkuvia osia juurikaan vaihdella tehojen puolesta.
Tää siis mun mielipide. Mukavahan näitä on rakentaa
Sillä vaan omat kokemukset kerroin, jos joku harkitsee tehokasta autoa rakentavansa. Se kun kummiskin pitää jo tän painoseen autoon laittaa aika tehokas harjaton, mutta siitä alkaakin sit nuo muut ongelmat ja kohta ollaan jo rahassa siellä neli numeroisessa eikä loppua näy silti auton olevan "vain" huono alustainen monsu.
Mutta ainahan mopo karkaa käsistä :lol: