Oma mielipiteeni (osuu jonnekki sinne välimaastoihin sen kummemin ajattelematta):
Kaksi eri luokkaa, kaksi eri kisaa. Joko peräkkäin ja isompi luokka ensiksi: nokkimisjärjestys.
Ei pitäisi ajaa koskaan sekasikiösti yhtäaikaa. Tai muuten voidaan valittaa treeni määristä, että pelkkä buggyiljä häviää mahd uuden radan hiomissessa ja rahalla saa, hevosel pääsee.
-Itselläni ei olisi varaa pitää edes kahta autoa.
En toistaiseksi pelkkänä buggylijänä toivoisi, että muutenkin pitkä päivä venyy entistä pitemmäksi SEN takia, että toista luokkaa ajetaan no-statuksen ja muutenkin uuden luokan kasvun toivossa samassa vaikka sitä ajasivatkin samat jäbät kun buggyä.
Eihän se buggy luokkakaan hetkessä noussu takas pintaan ja tosi turhalta ne alle 10kuskin kisat tuntuivat vuosina 1996-2001 buggyssäkin.
Jos trugyillä on menny tohon 20kuskin saavuttamiseen pari vuotta ni voi lehmä.
Ja muistattekos kuinka lyhyt lento oli buggyillä hyvinkään sähkörossiradalla kun järjestettiin kerran kaks kisat?
(en ole vakavamielinen tän kanssa ja toivotan mulle uudet truggyt tervetulleeks, kivan näköstä menoa ja tuo uutta eloa mutta itse en kaipaa)
ja otsikko ihan pårseestä vaihtaakaa se buggy and truggy