Tietääkö kukaan mitään kikkoja, miten saisi revon pitämään maavaransa korkeana?
(omistan polttiksen, mutta polttispuolella on näin talvella hiljaista joten kysympä täältä...)
Minulla on longtravel palat ja esijännitys äärimillään ja lt jouset.
Olen yrittänyt etsiä neuvoa jenkkifoorumeilta ja muualta, huomasin siinä samalla, että e-revoissa ja summiteissa ei noissa "Pushrodeissa" ole punaisia spacereita(pitäisikö ne ottaa pois?) tosin mielestäni pushrodit lyhenevät silloin (summit ja revo käyttävät samoja pushrodeja).
Olen vaihtanut taakse 3. pistonit ja eteen 2. pistonit...
Auttaisiko jäykempi öljy? vai tuleeko autosta hyppykeppi jäykemmällä öljyllä? Olen myös harkinnut jäykempien jousien ostoa...
Shamer
jäykemmät öljyt vaikuttaa vaan puristus ja paluu vaimennukseen. omassa e-revossa lt jouset on lyhyemmät, kuin kiinni olleet jouset. jäykemmillä jousilla saat sen auton istumaan korkeemmalla, mutta siinä on se kenguru efekti vaarana, johonka auttaa jäykempi öljy. liian jäykkä öljy taasen aiheuttaa sen, että iskunvaimennus ei kerkee painumaan/palauttamaan autoo tarpeeks ylös ennen seuraavaa pomppua.
sinänsä ihme, että pistäävät moiset jouset lt pakettiin.
elikkä yhteenvetona: jousista loppuu voima jos auto ei nouse maksimikorkeuteen säätöjä kirimällä. öljyn jäykkyys vaikuttaa puristukseen ja palautumiseen (löysä öljy = palautuu nopeemmin = kenguru)
toelinkkien siirtäminen sisimpiin reikiin auttaa korkeuteen myös.
jos auto pomppii niin liian löysät öljyt on kehissä suhteessa jousien palautusvoimaan.