Kyllähän nää rallivehkeet ovat selkeesti tulossa "main stream" kamaksi..
DRXkin helposti mielletään leluksi (ja sitähän se tavallaan onkin - en tiedä onko vertaus edes kovin väärä tai "haitallinen") mutta kun autoa rakentelee ja ajaa, huomaa että siinä on moni asia tehty todella fiksusti: etu- ja takapää ovat identtiset, rakenne ja voimansiirto kevyt mutta kestävä jne. Japsi insinööri on oikeesti miettinytkin tuota autoa.
1/8 rallirenkaissa on pieni ongelma että ne eivät hyvin mahdu koppikorin alle, autoa joutuu luonnottomasti korottamaan tai lokareita leikkelee, ei miellytä.. Mennään sen verran kahva edellä mitä 1/9 renkaat tarjoo. Iskarit ja diffit ku laitta ja sopivasti vakainta, niin autosta saa mieleisempää menopeliä.. aivan täydellistä sen ei kai tarviikaan olla, menee hauskuus muuten.