Kirjoittaja Aihe: Playstation 2 ja 3  (Luettu 1889 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hemuli

  • Tulokas
    • Profiili
Playstation 2 ja 3
« : 19.03.11 - klo: 18.45 »
Onko kellään jompaa kumpaa ja onko ollut mitään vikaa että alkaa kone rohiseen ja sammuilee. Ois kiva tietää ja kysellä että onko kellään mulla ollut tota samaa vikaa.

Poissa hemuli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #1 : 19.03.11 - klo: 18.49 »
kun mulla rohisi ja sammuili!

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #2 : 19.03.11 - klo: 18.55 »
Siis sulla on molemmat ja ne teki tota samaa?
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa hemuli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #3 : 19.03.11 - klo: 19.31 »
Siis sulla on molemmat ja ne teki tota samaa?
Kakonen teki. :shocked:

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #4 : 19.03.11 - klo: 19.46 »
Mistään mitään tietämättömän villi veikkaus on että kone on täys pölyä. Sitä en keksi miten ps3 tähän liitty.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #5 : 20.03.11 - klo: 10.36 »
Kakkonen ja kolmonen löytyypi kummatkin kakkonen on mielestäni sen aikaisista koneista kiistatta paras :wink: ja mulla ei ole muuta vikaa ollut kuin, että laaseri paloi parin vuoden sisällä. Siitä kun kyselimme faijankanssa jälleenmyyjiltä missä voisi korjata niin tuli ainavastaus osta uus. Löyty sitten tähän erikoistunut jäbä jostain tuolta suomesta ja sinne vietiin niin äijä tokas "laaseri palanu tyyppivika tuu hakee ens viikolla". Se makso sen 40 kymppii ja sitten on pelannut moitteettomasti 4 vuotta. :afro: Kolmosen kanssa onkin ollut jo enempi huoltokeikkoja vaikka on joku 1,5 vuotta vanha vasta. :cry:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa hemuli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #6 : 20.03.11 - klo: 12.50 »
Kakkonen ja kolmonen löytyypi kummatkin kakkonen on mielestäni sen aikaisista koneista kiistatta paras :wink: ja mulla ei ole muuta vikaa ollut kuin, että laaseri paloi parin vuoden sisällä. Siitä kun kyselimme faijankanssa jälleenmyyjiltä missä voisi korjata niin tuli ainavastaus osta uus. Löyty sitten tähän erikoistunut jäbä jostain tuolta suomesta ja sinne vietiin niin äijä tokas "laaseri palanu tyyppivika tuu hakee ens viikolla". Se makso sen 40 kymppii ja sitten on pelannut moitteettomasti 4 vuotta. :afro: Kolmosen kanssa onkin ollut jo enempi huoltokeikkoja vaikka on joku 1,5 vuotta vanha vasta. :cry:
Kolmonen on käynyt jo kolme kertaa korjauksessa kun rupes sekoilen ja koko ajan paloi sulake. :cry:

Poissa Tonitop

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #7 : 20.03.11 - klo: 13.14 »
Kaikki kolme konsolia on ollu omistuksessa eikä ankarasta pelaamisesta huolimatta yhessäkään ollu mitään vikaa. Varsinki kakkosella tuli hakattua ihan kiitettävästi eikä mitään. Xboxista en tässä ala avautuun vaikka aihetta oliski ihan riittävästi  :angry:
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

Poissa stadium

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #8 : 06.07.11 - klo: 09.21 »
Multa lyötyy kummatkin, mut kummaskaa ei vikaa. 3 ei oo ku 4-5 kuukautta vanha ja 2 oli iskäl ehkä enne ku synnyin jos ei ni sit joskus kun olin 1v ja oon 11 eli on se muutaman vuoden vanha kone.
Tamiya TA-04 "Drifteri" Tamiya M05 "Pikatsu"

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Playstation 2 ja 3
« Vastaus #9 : 06.07.11 - klo: 10.40 »