Eikös Sipoon kisaa kiinnosta :shock:
Jerzi
Kiinnostais, mutta ei ole kuulunu koneista mitään. Enpä ole tosin kyllä kyselly koneiden aikataulustakaan mitään...
Pari koppaa pitäis Jussin aikana suihkia, kyllä tuolla Mustillakin vielä ajelee kun vaan teippaa ahkeraan. Maskiin tehtyjen leikkausten kohdalta on revennyt ja paljon. Toki, jos osais ajaa niin pysyishän se paremmin kasassa... :p
Säätövinkkejä olisin kaipaillu, kun tuntuu tuo perän liukastelu olevan ongelma, jota en osaa korjata. Alusta (Xray T2R) rakennettu siis perus "rubber spec" setupein ja rungon flex soft/medium. Perä on aika liukas pirulainen, tasakaasulla ajaessa ja ilman kaasua rullatessa lähtee mutkassa heittämään perää rajusti sivulle. Viikko sitten Lippiksessä matolla asia näkyi selvästi, nyt Gallerian katon betonilla ei niin pahasti, mutta tuli muutama yllättävä sivuluisu -> seinään-tilanne tuon takia. Joskus luiston saa korjattua kaasulla, joskus ei. Mutkasta ulos lähtiessä pyrkii taas mieluummin puskemaan, joka viittaisi etuvetoisuuteen ja löysään takadiffiin. Takadiffiä kokeilin säätää löysemmälle viime viikosta, mutta sillä ei ollut vaikutusta muuhun, kuin driftatessa käytökseen (muuttui kulmikkaammaksi ajaa). Moottorijarru on jo tehdasasetuksena 0%, eli sekään ei pitäisi olla ongelma.
Kovasti olen miettinyt, että onko syynä keulan niiaus (pehmeys) ja samaan aikaan sisemmän takafillarin nousu. Tai olisiko vika pyöränkulmissa. Edessa on kevyesti haritusta, takana normi auraus. Kaikki vinkit olis tervetulleita!
Tomi