Turboa en ole kokeillut, ja on sen verran hintava etten kokeilekaan, koska en oikein usko sen pitävän juurikaan paremmin. Onko niissä jotain erityistä, että pitäisi paremmin, entä vauhtipyörä? Jos käytän normaalikokoista vauhtipyörää, niin loppuu hyvistäkin starttibokseista potku, tai ainakin moottori pitää asetella tarkkaan puristustahdin yläkoulokohtaan startissa ja toivoa että startti jaksaa pyörittää.
Alupaloja olen kokeillut, ei pidä edes ultralöysillä jousilla/ paloihin vielä lisää painoa... Ainut miten pitää, on kääntää ne palat väärinpäin, pehmeät jouset jne, mutta sitten vääntyy vauhtipyörän tapit :?
Onko muita vaihtoehtoja? Vai pitääkö ostaa kyöstin uusi komposiitti/teflon-palasarja ja lisätä niihin painoa? Välitykset ei ole pitkät, 18Z kello ja 48Z pääratas.