Driftaus on edennyt pikkuhiljaa siihen malliin että alkaa olemaan jo jonkinverran tyytyväinen sekä omiin ajotaitoihin, että auton säätöihin. Toki aina on parantamisen varaa, molemmissa :D Topicin mukaisesti ajattelin hieman kertoa omasta autostani, sen säädöistä ja palikoista, sekä miten ne on vaikuttaneet.
Autonani siis Tamiyan TT01.
Vakiosta päivitettyjä osia nyt ainakin
alukardaani
epoksilukko takana
oneway edessä
aluylädekki ja alu akkuteline lipoa varten
kone LRP Vector 5.5
nopari LRP Sphere Competition 2007 w/ cooler
LiPo:t MaxAmpsin 6000mAh 7,4V.
Servo Futaba S3305
Ohjauspuolelle tehty paljolti muutosta, kasailtu sopivista palikoista. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Auton kiposta veistetty palaa ohjauksen tieltä pois aika paljolti, kardaanitunnelin kyljestä, tukivarsien topparit veks jne, sai kääntyvyyttä rutkasti lisää.
Aluohjauspalojen vakioruuvit ei pitkään kestänyt töppäilyjä, joten porasin läpireiät pohjaan ja laitoin 3mm uppokantakoneruuvit läpi, nylokkimutteri päälle, prikoilla passailtu korkeudet sopiviksi. Vanttiruuvit jokapaikassa. Nyt on ohjaus suurinpiirtein jempti
Painopisteestä totesin että 50/50 painosuhde kaikista paras ajettavuudeltaan. Säädin rengaspainojen avulla painopisteen kohilleen, nyt tottelee ohjaus hyvin, ei puske mutta saa hyvin myöskin sladissa. Erittäin tasapainoinen, erittäin toimiva.
Renkaina käyttäny Tamiyan SuperDriftech -renkaita tai HPI:n vastaavia. (sopii ainaki Kuusaan ulkoradalle loistavasti.)
Muutamia linkkejä, kuvia alustasta jne:
http://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/1.jpghttp://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/2.jpghttp://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/3.jpghttp://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/4.jpg