Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu GT-luokan kilpailu 3/3 Tattarisuo Su 14.9.  (Luettu 39336 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu GT-luokan kilpailu 3/3 Tattarisuo Su 14.9.
« Vastaus #180 : 27.09.08 - klo: 08.19 »
Mä teen proteesin... Peitsamo on huijannu käyttämällä renkaiden sijasta korkeampia voimia autonsa liikuttamiseen.

Sain juuri puhelun FIA:n vetoomustuomioistuimesta. FIA oli käsitellyt em. asiaa yöllisessä kokouksessaan Genevessä. Kolmen tunnin intensiivisen keskustelun jälkeen Tuomioistuin oli tullut johtopäätöksissään siihen tulokseen, että kyseinen proteesi hyväksytään. Loppusijoitusten osalta tämä tarkoittaa sitä, että proteesin esittämän kilpailijan sekä vilpillisesti toimineet kilpailijan loppusijoitukset vaihdetaan keskenään. :p
Flying Calacucco

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu GT-luokan kilpailu 3/3 Tattarisuo Su 14.9.
« Vastaus #181 : 27.09.08 - klo: 10.09 »
Mä teen proteesin... Peitsamo on huijannu käyttämällä renkaiden sijasta korkeampia voimia autonsa liikuttamiseen.

Sain juuri puhelun FIA:n vetoomustuomioistuimesta. FIA oli käsitellyt em. asiaa yöllisessä kokouksessaan Genevessä. Kolmen tunnin intensiivisen keskustelun jälkeen Tuomioistuin oli tullut johtopäätöksissään siihen tulokseen, että kyseinen proteesi hyväksytään. Loppusijoitusten osalta tämä tarkoittaa sitä, että proteesin esittämän kilpailijan sekä vilpillisesti toimineet kilpailijan loppusijoitukset vaihdetaan keskenään. :p

Nyt puhut palturia, olin nimittäin FIA kavereitten kanssa eilen syömässä koko illan singaporen vip tiloissa ja paikalla oli myös Ronnie Peterson ja Patric Depallier.
Mistä sinun kumma väite on peräisin.
Kuvia voin laittaa :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu GT-luokan kilpailu 3/3 Tattarisuo Su 14.9.
« Vastaus #182 : 27.09.08 - klo: 18.51 »
Ollaan samassa asiassa, niillä oli varmaan TelCo Geneven ja Singaporen välillä, itse asiassa olinkin kuulevinani piereskelyä taustalta.. :lol:
Flying Calacucco

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu GT-luokan kilpailu 3/3 Tattarisuo Su 14.9.
« Vastaus #183 : 16.10.08 - klo: 15.05 »
Eli mitään kisoja ei enää järjestetä tänä vuonna.

Pitää mennä sit polttamaan kumit loppuun tonne parkkikselle  :afro:
Huehue